Ahhoz hogy használd az alábbi érzékelõlet, a GetPlayerState függvényre és a(z) OnPlayerStateChange eljárásra lesz szükséged.
Megjegyzés: Gyakran használják.
ID             NÉV                    LEÍRÁS 
0    PLAYER_STATE_NONE    Üres
1    PLAYER_STATE_ONFOOT    Játékos gyalogol
2    PLAYER_STATE_DRIVER    Játékos a jármû vezetõje
3    PLAYER_STATE_PASSENGER    Játákos a jármû utasa
7    PLAYER_STATE_WASTED    Játékos halott, vagy Class-t választ.
8    PLAYER_STATE_SPAWNED    Játékos leaspawnolt
9    PLAYER_STATE_SPECTATING    Játékos mint nézõ 
 Megjegyzés: Belsõlegesen használt
ID             NÉV                    LEÍRÁS 
4    PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE    Játékos kiszál a jármûbõl
5    PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER    Játékos beszáll az autóba mint vezetõ
6    PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER    Játékos beszáll az autóba mint utas