Ahhoz hogy használd az alábbi érzékelõlet, a GetPlayerState függvényre és a(z) OnPlayerStateChange eljárásra lesz szükséged.
Megjegyzés: Gyakran használják.
ID NÉV LEÍRÁS
0 PLAYER_STATE_NONE Üres
1 PLAYER_STATE_ONFOOT Játékos gyalogol
2 PLAYER_STATE_DRIVER Játékos a jármû vezetõje
3 PLAYER_STATE_PASSENGER Játákos a jármû utasa
7 PLAYER_STATE_WASTED Játékos halott, vagy Class-t választ.
8 PLAYER_STATE_SPAWNED Játékos leaspawnolt
9 PLAYER_STATE_SPECTATING Játékos mint nézõ
Megjegyzés: Belsõlegesen használt
ID NÉV LEÍRÁS
4 PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE Játékos kiszál a jármûbõl
5 PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER Játékos beszáll az autóba mint vezetõ
6 PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER Játékos beszáll az autóba mint utas