Szerző Téma: SA:MP - Legend - Last Leap  (Megtekintve 329 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
SA:MP - Legend - Last Leap
« Dátum: 2022. December 18. - 22:46:19 »
0
Sziasztok!

https://www.youtube.com/watch?v=VuZ_kFMaRvg

SA:MP - Legend - Last Leap

Yo!

After the duo that I made with chezz, I had remained some clips in my ufr folder. At the beginning of October, I started to edit this video and the time has come to release it today. I found some motivation to do something with the clips, which were waiting for me on my pc for almost 3 years and I even put some effort (not much though) into the editing process. Quality-wise, there are a lot of easy/fun jumps, but you can also find some harder ones. The video has two guests, two big gangsters, chezz and rocky. Shout out to them for participating.

Enjoy!
-Legend

[PART 1]

|0:06 - 0:18 | - Openernek kaptunk egy méltatlanul underused technikát, nem valami gyakran láttuk ezeket a skippeléseket, oda-vissza be lett bikázva, a falra megérkezés után gyanítom azért kellett egy kis runup, mert sima walkspeedből nem indult volna el visszafelé ugyanez a sequence. Ötletes!

|0:22 - 0:25 | - Climb2cancel2stucksidebump, gyönyörűen lett kivitelezve, szép a távolság is, rögtön mászott, semmi lasító elem!

|0:25 - 0:31 | - Lamp2airjump, jó ezeket látni, biztos van még sok, talán keverek valamit, de én úgy emlékszem, hogy ezekből a piros előtetőkből nem mindet lehet megfogni, nvm, jó látni, hogy sikerült!

|0:31 - 0:35 | Nem túlságosan kilométeres, kicsit várható, hogy vagy longbump, vagy groundbump lesz a vége, de mindig jobban érzed magad, amikor longbumpot látsz. Így volt ez most is!

|0:36 - 0:41 | Same as before, a hatalmas airtime után itt is várnál valami long/groundbumpot, de szerintem ez tudatosan lett itt elhelyezve, ritkán láttunk már ilyet, amikor jobbos/balos irányba dob el a groundbump, unexpected!

|0:44 - 0:48 | Ez picit hajtépősnek tűnik, már csak abból ítélve, hogy egész sokat fut a karakter a bump előtt, nem tűnik egy casual bumpnak, gyors skines randombump, a pár éve felfedezett instant-sideswitch technikával kombinálva.. emelem kalapom! Nagyon jó!

|0:48 - 0:53 | Azt hiszem látom a rendezőelvet a spot mögött, kellett az, hogy kicsit érintkezzen a ped a korláttal, adott egy kis (de mégis szükséges) vertikális lökést a karakternek, hogy létrejöhessen az airjump, nagyon rövid window volt rá, de mégis sikerült, stylish szar!

|0:56 - 1:00 | Rocky | Kilométeres ugrás után egy jó billboard longbump, nekem nincs rossz szavam erre, ez egy eddig nem látott spot!

|1:00 - 1:03 | Aaaah! Igen! Ez az épület a textúrahibáival, vissza kellett tekernem kb 3-szor, hogy meglássam hol történt a bump. A két oszlop collisionje valahogy megmaradt a textúrahiányosságok ellenére, ezért látva, hogy elég általános a távolság köztük, nyilván alkalmas lesz egy longbumpra. Minden adott volt!

|1:04 - 1:13 | Jók ezek a villanyoszlop wallrunok, már csak az utána következő stuckkal is megállná a helyét, de még kap egy lendületvevős ugrást, gyors irányváltás és groundbump, szépen fel lett fűszerezve ez a rövidke sequence!

|1:13 - 1:18 | Egyik legelegánsabb láncolat, élesen kivehető az FPS váltás (mármint nem szabad, hanem szakágban jártas szemmel), ez a spot ordított ezért az executionért, well done!

|1:18 - 1:22 | Itt valami elfogyott. Nagyon jó spot, de én úgy érzem, hogy ezt meg lehetett volna csinálni a bakbump nélkül is. Emlékeim szerint ez nem egy túl magas object a bakbumphoz. Könnyű kívűlről beszélni, biztos van oka annak, hogy nem single-ben lett beadva. Needs further investigation, meg fogom nézni, noted to self.

|1:23 - 1:25 | Jó kis simulós bump, volt már pár ilyen az UFR videókban, nagyon elegáns! :D

|1:25 - 1:35 | A spot első felénél már emeltem a fejem, hogy "hello, ezt már láttuk 2012-ben, akkor tartozott hozzá egy bakbump is, ami a tetőig dobott!", ez szinte ugyanaz a megvalósítás, csak egy személlyel, azok az apró lépcsők emlékeim szerint nehezen, csak alacsony FPS-sel bumpolnak, míg a konténerek és a platform közti boost olyan 40-60 FPS között jön be optimálisan.. Utóbbiban nem vagyok biztos, 10 éve volt, 10 ÉVE!!!

|1:35 - 1:46 | A spot első fele itt is ismerős, talán még ez is az én tollamból került ki, de kellemes kis slight touch volt a végére az a kerítésbump, tényleg kívánta!

[PART 2]

|1:57 - 2:17 | Airwalk, éppen csak annyira érintette meg a collisiont, hogy megengedjen egy sideswitchet, nagyon pimp element,  utána egy gyors alvás, még egy airswitch és innen vártam volna egy airjump2fencegrabet, de elé került egy mértani pontossággal kiszámolt airgrab, utána pedig megkaptuk a jól megérdemelt kerítést is! :D

|2:17 - 2:24 | Strici! Egy ilyen powerful stuckboost mindig élmény!

|2:24 - 2:28 | Ez a highbump még nem volt??? Ne idegesítsetek, bennem már kavarog az elmúlt (lassan) 13 év, ez meglepett!

|2:30 - 2:37 | Chezz | Aaaah, első két alkalomra nagyon unexpected volt az a dropbump, alacsony FPS, M E G Y E N, aztán be van biflázva neki még egy airjump is, kitűnő kombó!

|2:37 - 2:41 | Ezt a spotot már láttuk szerintem Assd gépéről, csak nem ugyanebből a helyzetből. Itt 90 fok a bump, Assd talán vert egy 180 fokosat.

|2:42 - 2:50 | Azanyját, ezt is mértani pontossággal tervezték, a bump után jött 3 darab helybőltávol és oda lett adva neki a longbump2leap! Laposra verés és bevégzés! (Az utolsó mondat egy easter egg, aki érti, érti! :D )

|2:51 - 2:56 | Ismerős, de nem merem leszólni, hogy old. Valószínűleg nem az.

|2:57 - 3:02 | Azok a piros faszom székek is nehezen bumpolnak, ha jól emlékszek, ezért nem is merek ugatni, hogy egy bumppal véget ért a felvétel! :D

|3:02 - 3:10 | Rizeal krizeativ shizit! Nagyon jól alkalmazott visszadobós stuck, ez az, amit nehéz lenne rekreálni!

|3:10 - 3:14 | Oké, hogy nem a mi technikánk (hanem a TUN gangé) a dashdrop, kicsit irigy is vagyok rá, mert nagyon gyönyörű, tökéletes link elem bármihez, ez egy nagyon spectacular mozdulatsor! Bravó!

|3:14  - 3:18 | Na ez a duplázás már inkább UFR jellegű, ez egy jól bevált recept, airjump2groundbump2climb! Kell ennél szebb?

|3:18 - 3:20 | Itt picit viharban vagyok, ismerem ezt az objectet, de nem tudom hirtelen betájolni, hogy hol is van, San Fierro a tippem, de ennél közelebbi nincs.

|3:20 - 3:34 | Tökéletes befejező sequence! Ismét egy jó villanyfa slide, az impact alatt felvillanó UFR logó azért lélektanilag nyomatékosítja, hogy "szoszi, még itt vagyunk :) ! ", aztán jön egy nagyon hanyag runupból megidézett stuckboost és ha ez nem elég, be van fejezve nagyon méltóan egy longbump2leap párosítással. Frenetikus!

[PART 3]

|3:38 - 3:45 | Volt itt már valami, asszem egy highbump a két kerítés közötti lépcsőről indítva ugyanerre az épületre, de senkit sem akarok megbántani azzal, ha azt mondom, hogy ez a highbump2doublestuckboost2leap viszi a prímet execution terén!

|3:45 - 3:49 | MADMAN! Beadta a 10xbumpot baszdmeg! Nem baj, hogy nem kapitalizált belőle semmi továbbitt, ez így is rekord!!!

|3:49 - 3:54 | Szeretjük a vízzel érintkező spotokat, jumpless2airjump2leap, hibátlan! Csobbanós!

|3:54 - 3:59 | Örök! Látom, hogy Chezz a másik, hogy hívtuk mi ezt, srácok? "Összegabalyodós" spotok? :D Valami ilyesmi fantázianevet adtunk, amikor a két karakter collisionje pusholta egymást a levegőben, nagyon jó! :D

|3:59 - 4:06 | Eddig ez az egyetlen spot, amivel nem favorizálok. Van egy politikám, hogy a (túlzottan) kilométeres spotok nem spotok. Szerintem ezt Legend is érezte, ezért megpróbált ráfejelni egy kicsit, hogy a kilométeresnél is kilométeresebb legyen egy boosttal. Megadta a földbumpot? Megadta.

|4:06 - 4:17 | Magában valószínűleg túl snassz lett volna ez a groundbump2treeclimb, kellett elé valami töltő/kötőelem. Kell, hogy legyen benne valami turpisság, másképp nem mernéd bevágni prefinishernek. Nem próbáltam még, de érzem, hogy valami ségság lesz a dologban.

|4:19 - 4:37 | Külső (balos) élről indított, jobbra menő real strafe, így lehet nagy lendületet szerezni keskeny helyeken, gyönyörű skip sorozat, az utolsó "lépcsőnél" befejezve, kis spacing után egy wallrun és egy abszolut murderous slowstep2speedstep2airjump2climb!
Talk about comboes, right?!

Konklúzió:

Nagyon jó, hogy még 2022-ben lehet ilyen csodákat is látni. Lassan vége az évnek, szerintem ez méltó zárás a részünkről. Hiába Legend szólóvidije, úgy érzem, hogy szerepet vállalt mindannyiunkért. Megmutatta, hogy a csapatszellem létezik az unikumban, miközben az unikumot éppen a csapatszellem adta meg mindannyiunknak. Ez egy szép évbúcsúztató, a videó rendezőelve nagyon hangulatos, én önkéntelenül is három partra osztottam a hármas zeneválasztás miatt, big up a Mente Sabia Cru miatt Dani! <3
Nem mondom azt, hogy bárcsak minden PK vidi ilyen lenne, mert szerintem ez eddig a magnum opus Legendtől, megint túllépte magát!
Az editelés kellően jó, mi az elmúlt 12-13 év alatt nem vittük túlzásba, próbáltunk abban hinni, hogy a teljesítmény ellensúlyoz minden hiányosságot, erre csak így, évekkel később derül ki, hogy az élvezeti faktorhoz nagyon sokat hozzá lehetett volna adni a szerkesztés útján, de sajnos lusták voltunk hozzá. Hangulatos lett editing szempontból is! <3

Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánunk mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2022. December 18. - 22:50:32 írta Attila »

Nem elérhető emu420

  • 3704
  • Veterán
    • Profil megtekintése
Re:SA:MP - Legend - Last Leap
« Válasz #1 Dátum: 2022. December 20. - 04:30:19 »
0
legendás!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal