Szerintem a gép valamilyen külső hatásra visszament a múltba, és - feltételezések szerint - vagy egy nagy dinoszaurusz neki szaladt, vagy pedig kilőtték a múltban, és ebben az állapotban találtak a gépre a jelenben. Néhány forrás szerint horogkeresztes ládát találtak a helyszínen, nem kizárt, hogy a gép a 30-40-es évek környékére csöppent be, néhány tudós szerint attól, hogy visszakerült a múltba, ezáltal megváltozott a tartózkodási helye is.
Szerintem a gép valamilyen külső hatásra visszament a múltba, és - feltételezések szerint - vagy egy nagy dinoszaurusz neki szaladt, vagy pedig kilőtték a múltban, és ebben az állapotban találtak a gépre a jelenben. Néhány forrás szerint horogkeresztes ládát találtak a helyszínen, nem kizárt, hogy a gép a 30-40-es évek környékére csöppent be, néhány tudós szerint attól, hogy visszakerült a múltba, ezáltal megváltozott a tartózkodási helye is. Ez egy X-akta lesz.Amúgy szerintem simán lezuhant. az Airbusok arról híresek, hogy ott nem a pilóta, hanem a számítógép vezet. Viszont a technika, nem mindig megbízható. [/quote]Minden utasszállítón a robotpilóta vezet. Az Airbus azért különleges, mert amikor a pilóta a sidesticket (a \"kormányt\") mozgatja, akkor nem közvetlenül a szárnyak lapátjait irányítja, hanem először jeleket küld egy számítógépnek, ami átvizsgálja azokat, és úgy küldi tovább a vezérlősíkoknak. Ez nagyjából azt jelenti, hogy a számítógép felülbírálhatja a pilóta döntéseit, ha veszélyesnek látja azokat. Az esetek 99,9%-ában ez beválik, tehát nincs gond belőle. A maradék 0,1% példa lehet erre az indonéz balesetre. Ki tudja.ncox: A vízen való landolás nagyon nagyon nagyon ritka esetekben válik be, a jelenlegi helyzetben biztosra vehető hogy a viharban megrongálódhattak a fékszárnyak és vezérlősíkok, amik nélkül közel lehetetlen letenni egy gépet, na hát még vízen (TENGEREN)! 10km-es magasságból pedig senki sem tud hívni a mobiljával senkit sem, erre találták ki a nagy hullámterjedésű telefonokat, amik plusz költségért használhatóak a fedélzeten. Azokat sem mindig engedik meg. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Január 02. 12:24:46[/time] )Még annyit, hogy ha egy utasszállító eszeveszettül elkezd zuhanni az orrával lefelé, akkor egy idő után szimplán szétesik, szétrobban az egész repülő, ezt angolul úgy fejezik ki, hogy overstressed, tehát túlstresszelt, túlerőltetett. Ekkor van az, hogy 20km-enként találnak meg egy részt a gépből. (Ezt főként divkn-nek céloztam, szóval személy szerint kétlem hogy hazugság lenne az egész, valóban nem lehet könnyű tengeren/óceánon 1-2 méteres fémlemezeket megtalálni.)
Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem küldtek vészjelzést. Tudtommal az nem a gép állapotához van kötve, ha még meg is sérült a gép nem értem hogy-hogy nem kértek segítséget. A telefonon nem lepődöm meg, hogy nem működött, de a vészjelzésen igen.
Szerintem a gép valamilyen külső hatásra visszament a múltba, és - feltételezések szerint - vagy egy nagy dinoszaurusz neki szaladt, vagy pedig kilőtték a múltban, és ebben az állapotban találtak a gépre a jelenben. Néhány forrás szerint horogkeresztes ládát találtak a helyszínen, nem kizárt, hogy a gép a 30-40-es évek környékére csöppent be, néhány tudós szerint attól, hogy visszakerült a múltba, ezáltal megváltozott a tartózkodási helye is. Ez egy X-akta lesz.Amúgy szerintem simán lezuhant. az Airbusok arról híresek, hogy ott nem a pilóta, hanem a számítógép vezet. Viszont a technika, nem mindig megbízható. [/quote]Minden utasszállítón a robotpilóta vezet. Az Airbus azért különleges, mert amikor a pilóta a sidesticket (a \"kormányt\") mozgatja, akkor nem közvetlenül a szárnyak lapátjait irányítja, hanem először jeleket küld egy számítógépnek, ami átvizsgálja azokat, és úgy küldi tovább a vezérlősíkoknak. Ez nagyjából azt jelenti, hogy a számítógép felülbírálhatja a pilóta döntéseit, ha veszélyesnek látja azokat. Az esetek 99,9%-ában ez beválik, tehát nincs gond belőle. A maradék 0,1% példa lehet erre az indonéz balesetre. Ki tudja. [/quote]Én is valahogy így gondoltam csak én ennyire nem értek hozzá.
Gondolom a fekete dobozt előkeríteni több idő lesz, de kíváncsi vagyok kicsit.