Szerző Téma: [SCRIPT] Alap HUD  (Megtekintve 2953 alkalommal)

[SCRIPT] Alap HUD
« Dátum: 2018. Szeptember 10. - 17:03:02 »
0
Sziasztok! A mai nap egy tutorial alapján elkészítettem az első alap hudomat,és gondoltam akárkinek jól jöhet,de még kiegeszítettem pár aprósággal
ami van benne 
 

  •    Élet csík


  •    Armor csík


  •    Óra


  •    Pénz jelző


szívesen várok negatívat pozitívat,hogy mivel egészítsem ki :)
client.lua 
 

local x,y = guiGetScreenSize()
oX, oY = 1920, 1080
function mainRender()
    local playermoney = getPlayerMoney()
    local health, armor = getElementHealth(localPlayer), getPedArmor(localPlayer)
local h,m = getTime()
if h < 10 then h = \"0\" .. h end
     if m < 10 then m = \"0\" .. m end
 
    dxDrawRectangle(1590/oX*x, 30/oY*y, 300/oY*y, 100/oY*y, 0x7F000000) -- háttér
dxDrawRectangle(1600/oX*x, 40/oY*y, 280*health/100/oY*y, 10/oY*y, 0xCCFF0000) -- hp
dxDrawText(\"Élet\", x-170, 37, _, _, tocolor(255, 255, 255), 1, \"default-bold\", \"center\") -- Health kiírása
dxDrawRectangle(1600/oX*x, 60/oY*y, 280*armor/100/oX*x, 10/oY*y, 0xCC006EB2) -- armor
dxDrawText(\"Pajzs\", x-170, 57, _, _, tocolor(255, 255, 255), 1, \"default-bold\", \"center\") -- Health kiírása
    dxDrawText(h .. \":\" .. m, 1600/oX*x, 70/oY*y, _, _, _, 2/oX*x, \"arial\", \"left\", \"top\") -- óra
dxDrawText(playermoney .. \" #ffffff$\", x-325, 45+50, _, _, tocolor(6, 104, 17), 2, \"arial\", \"left\", _, _, _, _, true) -- pénz
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, mainRender)

 
meta.xml
 

<meta>
<script src = \"client.lua\" type=\"client\" />
</meta>

 
További szép napot :)
« Utoljára szerkesztve: 2019. Január 06. - 21:45:28 írta skyLine »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal