A SeeMTA az nem vette meg a devGaming modját, hanem amiket alapból letölt a gépre resourceokat(, mert ekkor még nem luac-ték le), azokat Copy alapon úgymond lelopták és hozzá írták a szerver oldalt. Ezt a devGaming pár hónapja észrevette, ezért 2 választása volt Thommasnak, vagy kifizeti és kártérítést fizet vagy csinál nekik egy szervert, lásd SAS-Network. Ez szerver nem csak úgy kipattant valamelyikük fejéből.
function drawLoginRectangles ()dxDrawRectangle (rect1.x, rect1.y, rect1.width, rect1.height, tocolor(0,0,0,155), false) -- pasek czarny gora-doldxDrawText (\"Felhasználónév\",rect1.x,highestY-22,rect1.x+rect1.width,highestY+3,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")--dxDrawText (\"Felhasználónév\",rect1.x,highestY+8,rect1.x+rect1.width,highestY+23,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")dxDrawText (\"Jelszó\",rect1.x,highestY+28,rect1.x+rect1.width,highestY+53,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y, infoRect.width, 17, tocolor(255,255,255,220), false)dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y+17, infoRect.width, infoRect.height, tocolor(76,168,255,180), false) -- info o gmdxDrawText (\"A szerver\", 61, rect1.height+1, 60+494,rect1.height+17,tocolor(0,0,0,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")dxDrawText (\"A szerver\", 60, rect1.height, 60+493,rect1.height+16,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")dxDrawText (serverInformation,infoRect.x+3, infoRect.y+20, infoRect.width+infoRect.x-3, infoRect.height+infoRect.y+16,tocolor(0,0,0,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)dxDrawText (serverInformation,infoRect.x+2, infoRect.y+19, infoRect.width+infoRect.x-4, infoRect.height+infoRect.y+15,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)dxDrawImage(rect1.x*1.1, rect1.y*0.9, 250, 230, \"files/v2atlatszo.png\")dxDrawRectangle (rect1.x, infoRect.y+17+infoRect.height, rect1.width, rect1.height+infoRect.height+17, tocolor(0,0,0,155), false)end
function drawLoginRectangles ()dxDrawRectangle (rect1.x, rect1.y, rect1.width, rect1.height, tocolor(0,0,0,155), false) -- pasek czarny gora-doldxDrawText (\"Podaj swój login oraz hasło\",rect1.x,highestY-22,rect1.x+rect1.width,highestY+3,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")dxDrawText (\"Login\",rect1.x,highestY+8,rect1.x+rect1.width,highestY+23,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")dxDrawText (\"Hasło\",rect1.x,highestY+28,rect1.x+rect1.width,highestY+53,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y, infoRect.width, 17, tocolor(255,255,255,220), false)dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y+17, infoRect.width, infoRect.height, tocolor(76,168,255,180), false) -- info o gmdxDrawText (\"Informacje o systemie gry\", 61, rect1.height+1, 60+494,rect1.height+17,tocolor(0,0,0,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")dxDrawText (\"Informacje o systemie gry\", 60, rect1.height, 60+493,rect1.height+16,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")dxDrawText (informacjeGM,infoRect.x+3, infoRect.y+20, infoRect.width+infoRect.x-3, infoRect.height+infoRect.y+16,tocolor(0,0,0,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)dxDrawText (informacjeGM,infoRect.x+2, infoRect.y+19, infoRect.width+infoRect.x-4, infoRect.height+infoRect.y+15,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)dxDrawRectangle (rect1.x, infoRect.y+17+infoRect.height, rect1.width, rect1.height+infoRect.height+17, tocolor(0,0,0,155), false)end
Már bocs Carlos, de ennek az infónak van valóság alapja, mivel Thommas egyik legjobb barátja a haverom. Úgyhogy, nem kell hülyének nézni.És amúgy Thommas sem véletlenül osztozik a Tulajdonosi címén egy Amerikai sráccal.
Image... Vorty meg elbujhat,amit csinált a NeoCast Gaming-el -,- Elvitte a scripteket,és át vitte hozzátok.Csak más design,át variálás,és ott van. Gratulálok nektek,és Vortynak.De amugy azért 1év után,be lehetne vallani,hogy az alap modotok,amire épültetek,az DevGaming. Megnêztem azokat a scripteket,még annó v2 elején,mikor még nem volt luac-ve,minden devGaming.Lengyelül voltak az írások.(Petsystem,account,dashboard)És még a DashBoard-t máig nem cseréltétek le,ami már alapból dev-es. Néztem dev forumját,meg a kliens oldali fájlokat,tőletek...