GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => A témát indította: Ase - 2015. Február 02. - 15:05:05

Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Ase - 2015. Február 02. - 15:05:05
Név: Vg_Beta_Saphire
Letöltő link: https://mega.co.nz/#!2Vp0TTDZ!iJYksgcfxSUdd0TmGN1IXgeGKzt8c3CnmtiEbonOBPU
Megjegyzés: Valhalla
Név: Vedic Gaming Script
Letöltő link: https://mega.co.nz/#!mU5TSZ7S!wXIaipiPcG278A-tw8MpNy8WRP_KBRr_1rht8HOM96c
Megjegyzés: Valhalla
Név: Valhalla 4.0.24
Letöltő link: https://mega.co.nz/#!fEghgSiJ!FUzM_jrp0DkbChpC92cs5mKfuZt3nngKU2T0V_AmEYg
Megjegyzés: Valhalla
Név: UG Script + Database Structure(unity gaming asszem.)
Letöltő link: https://mega.co.nz/#!aIhHBJxI!9R2vPhCy2clCuTxgy7YaDQtisTUYCAhheRIGNKh22x0
Megjegyzés: Valhalla(?)
Név: DevoMTA
Letöltő link: https://mega.co.nz/#!ec4RjbZQ!W8SetVIVL3udYeeu2U6X6Ap9CP8eOyrM7ohCcJv4zzc
Megjegyzés: Valhalla
Név: GodMother
Letöltő link: http://data.hu/get/8469747/Godmother.zip
Megjegyzés: GF szerű.(SAMP)\"let_lt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

Név: Basic RP

Letöltő link: https://mega.co.nz/#!LRhzTIZY!uffOUsEOLRZOHBv1VskFkKMUujcOjRRy9J-Iu3uJ93o



Megjegyzés: Alap RP mód.

Név: Zero MTA

Letöltő link: https://mega.co.nz/#!fM5QAaQR!7sflXOI2NhUPUiicDn2R_-ZELXzNOmnLuoRbrUiBuZ0

Megjegyzés: Magyar Valhalla.

Név: Vio Extended.

Letöltő link: https://mega.co.nz/#!mRg23BjA!EDBu1nJ7W5p86MBn03dibz0q7-dZ4Fa0PkXQbAjYbTM



Megjegyzés: Német RP Mód.

Név: Los Santos MTA.

Letöltő link: https://mega.co.nz/#!TJhjSQKQ!X6C62H-C7n_BhUazEkKY2asjXsxvc_XKbNY4ItcAgHE

Megjegyzés: Talán valhalla(?) de nincs hozzá mysql

Név: TT-SA-REALLIFE.

Letöltő link: https://mega.co.nz/#!fVhHADyQ!qSvxOfNhhA4xBeujTFAR8bQa3AlD5fTUgnwvj59tOnc

Megjegyzés: RP MÓD

Név: LUA Fairplay.

Letöltő link: https://mega.co.nz/#!rApjVTRJ!sJRm0GkUxcHPhcsT-OoKqvfP9EZbRQJAT0fStcrBR90

Megjegyzés: Valhalla.

Remélem segítettem valakinek! [bővül!]
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: gergelyfin - 2015. Február 02. - 15:54:28
mostmár +5 dolog minden szerveren xD
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Ase - 2015. Február 02. - 16:06:43
Például?:D
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Rolplay - 2015. Február 02. - 16:13:56
A TT-SA_REALLIFE az magyar?,valhalla alapú?
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Ase - 2015. Február 02. - 17:25:32
#Rolplay: Nézd meg. Ha jól tudom angol, de nem valhalla alapú.
#SilentZone: Nem mindegy hogy a sima valhallát vagy ezeket az Editeket töltik le? Ezzel csak segítek nekik, amúgy is a valhallás szerók 90%-a becsődöl vagy nem is indul el.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: BBandy - 2015. Február 02. - 19:58:24
A
Név: Vg_Beta_Saphire

Letöltő link:
https://mega.co.nz/#!2Vp0TTDZ!iJYksgcfxSUdd0TmGN1IXgeGKzt8c3CnmtiEbonOBPU

Megjegyzés: Valhalla


Név: Vedic Gaming Script


Letöltő link:
https://mega.co.nz/#!2Vp0TTDZ!iJYksgcfxSUdd0TmGN1IXgeGKzt8c3CnmtiEbonOBPU

Megjegyzés: Valhalla

Linkje szándékosan ugyan az?

------------------------------------------------------------------------


Név: Cylus Backup

Letöltő link:
https://mega.co.nz/#!eF5HUYYB!hvKUaa9kYQodsrLO0ilmn7pE214PBKc_8VmmN7ijolU

Megjegyzés: Valhalla


Név: Cylus Backup


Letöltő link:
https://mega.co.nz/#!eF5HUYYB!hvKUaa9kYQodsrLO0ilmn7pE214PBKc_8VmmN7ijolU

Megjegyzés: Valhalla


Pedig kétszer szerepel


Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Ase - 2015. Február 02. - 20:33:15
#BBandy: Kösz hogy szóltál! :D
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Robert - 2015. Február 02. - 22:38:02
Név: Vio Extended.

Letöltő link:
https://mega.co.nz/#!mRg23BjA!EDBu1nJ7W5p86MBn03dibz0q7-dZ4Fa0PkXQbAjYbTM

Megjegyzés: Elvileg angol rp mód (?)
Ennek a megjegyzését szerintem írd át, mert ez egy német mód.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: le0nell - 2015. Február 09. - 21:26:46
Szia!Ha esetleg rendelkezel See V1 mod-al azt szívesen fogadnám,nem szeretnék bárkinek is a nyomdokaiba lépni vagy kitörni,csak szeretnék nosztalgiázni és tanulni belölle.Igen tudom,hogy nem éppen legális darab,de ahogy látom pár ember belegalizálta^^ magának. :))))
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Rolplay - 2015. Február 10. - 14:30:44
A SeeV1 Zero modot használt és a mostani see azt átírt Zero-t/Valhallát!
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Toxic - 2015. Február 10. - 16:26:35
Idézetet írta: Rolplay date=1423575044\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A SeeV1 Zero modot használt és a mostani see azt átírt Zero-t/Valhallát!
 
A mostani see (v2) nem valhalla.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Rolplay - 2015. Február 10. - 19:07:28
DE!Lefordított valhalla devGaming modokkal átírva!
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Toxic - 2015. Február 10. - 19:09:23
Idézetet írta: Rolplay date=1423591648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
DE!Lefordított valhalla devGaming modokkal átírva!
 
Rendben, legyen neked igazad.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Rolplay - 2015. Február 10. - 19:14:03
De tényleg még ők valloták be a devgaming-eset!
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: le0nell - 2015. Február 10. - 21:51:09
See v2 alapja a DevGaming által írt mod,amit elvileg meg is vettek hivatalos úton.A V1-ből ismert megoldások egy részét örökölte a v2,mert \"ami jó és kiforrott nem dobjuk ki\" + elvileg a saját fejlesztésű modok...Én úgy gondolom,hogy a v1 sokkal feelingesebb volt,jobban vonzott még ha gyengébb mod is volt és ezzel vannak még így páran.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Eduka - 2015. Február 11. - 17:41:34
A Zero módnak semmi köze nincsen a SeeMTAhoz, maximum annyi, h onnan is lett 1-2 dolog kivéve a Zero részére. Igazából jómagam nem nagyon hiszek abban, h Thommasék megvették volna, vagy legalább fizettek volna bármilyen scriptért, de 1 biztos, nem valhalla! Rolplay, ha te olyan nagy LUA scripter vagy, akkor mutass valamit Seen(v2), ami Valhalla, vagy bármilyen mód, kivéve devGaming.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Robert - 2015. Február 11. - 21:35:22
A SeeMTA az nem vette meg a devGaming modját, hanem amiket alapból letölt a gépre resourceokat(, mert ekkor még nem luac-ték le), azokat Copy alapon úgymond lelopták és hozzá írták a szerver oldalt. Ezt a devGaming pár hónapja észrevette, ezért 2 választása volt Thommasnak, vagy kifizeti és kártérítést fizet vagy csinál nekik egy szervert, lásd SAS-Network. Ez  szerver nem csak úgy kipattant valamelyikük fejéből.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Carlos - 2015. Február 11. - 21:45:50
Robert a hozzászólásod végén sírok geci hogy tudtok ilyen hülyék lenni?? :o
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: hunfiu - 2015. Február 12. - 19:25:06
Nem ertem miert ekkora divat thommasek baszogatasa igenis van 2 szerveruk jol meg irt moddal es hiaba van benne devGaming dolgok nagyon sok minden ok csinaltak es ezek olyan dolgok amiket azelott meg senki sem csinalt ergo nem lehet copy se lopott se vett...
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: le0nell - 2015. Február 12. - 20:05:05
Hát ebbe bele lehet kötni,ha nemzetközi viszonylatba nézzük a dolgokat.A másik,hogy Thommas el is mondta ,hogy youtube-on néznek rendszereket és azok alapján próbálnak meg minél jobb dolgokat csinálni(pl. Inventory-system).Sokan ezt az orrára is kötötték ,,hogy xy rendszere/copy,mert eléggé hasonló.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Robert - 2015. Február 12. - 22:03:06
Már bocs Carlos, de ennek az infónak van valóság alapja, mivel Thommas egyik legjobb barátja a haverom. Úgyhogy, nem kell hülyének nézni.
És amúgy Thommas sem véletlenül osztozik a Tulajdonosi címén egy Amerikai sráccal.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: gergelyfin - 2015. Február 13. - 07:46:00
Idézetet írta: Robert date=1423686922\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A SeeMTA az nem vette meg a devGaming modját, hanem amiket alapból letölt a gépre resourceokat(, mert ekkor még nem luac-ték le), azokat Copy alapon úgymond lelopták és hozzá írták a szerver oldalt. Ezt a devGaming pár hónapja észrevette, ezért 2 választása volt Thommasnak, vagy kifizeti és kártérítést fizet vagy csinál nekik egy szervert, lásd SAS-Network. Ez  szerver nem csak úgy kipattant valamelyikük fejéből.
 
Robert én azt hittem viccelsz XDDD
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Carlos - 2015. Február 13. - 14:53:57
Robert te jó ég  :-X
Átgondoltam, neked van igazad!

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Február 13. - 15:06:36

Egy kis info: Anno See v2 nyitásnál megnéztem a kliens oldali fájlokat 1-2 nem volt luacozva így rá tudtam pillantani. Az egyik az account rendszer volt ami full lengyel volt. Persze erre nektek azt mondták hogy csak a kliens oldal deves de minden event lengyel nevekkel volt ellátva. Ki hiszi el azt hogy a szerver oldalt úgy írták meg hogy lengyel triggerekkel dolgoztak meg változókkal ha ezt így tették volna 3x akkora munkát akasztottak volna a nyakukba mert sokkal gyorsabb megírni egy saját acc rendszert mint úgy igazítani a szerver oldalt hogy megfeleljen a kliensnek. Közbe meg csak arra fogták az egészet hogy csak a dizájn miatt lopták le . Akkor mért nem csak azt a pár sort szedték ki ami a külsejét adja?
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Rod - 2015. Február 13. - 16:54:37
Ez baromság.
A SeeMTA egy saját mód, vannak benne valhallából származó kódok, hisz ami működik minek megírni mégegyszer?
A devGaminges cuccokat pedig nem egyszer elmondták, hogy csak a kliens képeket kérték el ENGEDÉLYEL, mert akkoriban még nem volt designerük.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Carlos - 2015. Február 13. - 17:47:49
Igen a kliens képeket kérték el. Csak egy a baj. A login teljesen devgamingesen nézett ki nem? Na most jön a baj... Mégpedig az hogy nincs is benne kép max a logo de azt nyilván nem húzták be. Tehát mégse csak a képeket \"kérték\" el? . Csak hogy örülj bemásolom miből állt az akkori loginpanel, hiszen a kedvedért vissza kerestem a régi winchesteremről.
 

function drawLoginRectangles ()
dxDrawRectangle (rect1.x, rect1.y, rect1.width, rect1.height, tocolor(0,0,0,155), false) -- pasek czarny gora-dol
dxDrawText (\"Felhasználónév\",rect1.x,highestY-22,rect1.x+rect1.width,highestY+3,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
--dxDrawText (\"Felhasználónév\",rect1.x,highestY+8,rect1.x+rect1.width,highestY+23,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawText (\"Jelszó\",rect1.x,highestY+28,rect1.x+rect1.width,highestY+53,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y, infoRect.width, 17, tocolor(255,255,255,220), false)
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y+17, infoRect.width, infoRect.height, tocolor(76,168,255,180), false) -- info o gm
dxDrawText (\"A szerver\", 61, rect1.height+1, 60+494,rect1.height+17,tocolor(0,0,0,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (\"A szerver\", 60, rect1.height, 60+493,rect1.height+16,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (serverInformation,infoRect.x+3, infoRect.y+20, infoRect.width+infoRect.x-3, infoRect.height+infoRect.y+16,tocolor(0,0,0,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawText (serverInformation,infoRect.x+2, infoRect.y+19, infoRect.width+infoRect.x-4, infoRect.height+infoRect.y+15,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawImage(rect1.x*1.1, rect1.y*0.9, 250, 230, \"files/v2atlatszo.png\")
dxDrawRectangle (rect1.x, infoRect.y+17+infoRect.height, rect1.width, rect1.height+infoRect.height+17, tocolor(0,0,0,155), false)
end
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Eduka - 2015. Február 14. - 10:36:59
Itt az eredeti Dev script:
 
function drawLoginRectangles ()
dxDrawRectangle (rect1.x, rect1.y, rect1.width, rect1.height, tocolor(0,0,0,155), false) -- pasek czarny gora-dol
dxDrawText (\"Podaj swój login oraz hasło\",rect1.x,highestY-22,rect1.x+rect1.width,highestY+3,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawText (\"Login\",rect1.x,highestY+8,rect1.x+rect1.width,highestY+23,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawText (\"Hasło\",rect1.x,highestY+28,rect1.x+rect1.width,highestY+53,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y, infoRect.width, 17, tocolor(255,255,255,220), false)
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y+17, infoRect.width, infoRect.height, tocolor(76,168,255,180), false) -- info o gm
dxDrawText (\"Informacje o systemie gry\", 61, rect1.height+1, 60+494,rect1.height+17,tocolor(0,0,0,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (\"Informacje o systemie gry\", 60, rect1.height, 60+493,rect1.height+16,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (informacjeGM,infoRect.x+3, infoRect.y+20, infoRect.width+infoRect.x-3, infoRect.height+infoRect.y+16,tocolor(0,0,0,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawText (informacjeGM,infoRect.x+2, infoRect.y+19, infoRect.width+infoRect.x-4, infoRect.height+infoRect.y+15,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawRectangle (rect1.x, infoRect.y+17+infoRect.height, rect1.width, rect1.height+infoRect.height+17, tocolor(0,0,0,155), false)
end
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Ase - 2015. Február 23. - 18:38:20

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Február 23. - 18:39:09[/time]

Idézetet írta: Robert date=1423774986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már bocs Carlos, de ennek az infónak van valóság alapja, mivel Thommas egyik legjobb barátja a haverom. Úgyhogy, nem kell hülyének nézni.
És amúgy Thommas sem véletlenül osztozik a Tulajdonosi címén egy Amerikai sráccal.
 
És kire gondolsz robert?  Milyen amcsi tulaj? devgaming nem lengyel? :O
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Image1481048957 - 2015. Február 25. - 17:51:30
Imádom amikor a sok tudatlan elhiszi magáról, hogy ő mindent tud.
Felvilágosítanék mindenkit, hogy annyi köze van az itt elhangzottaknak a valósághoz mint ennek a Robert srácnak az értelemhez... Semmi.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Markus - 2015. Március 01. - 09:52:23
Image... Vorty meg elbujhat,amit csinált a NeoCast Gaming-el -,-  Elvitte a scripteket,és át vitte hozzátok.Csak más design,át variálás,és ott van. Gratulálok nektek,és Vortynak.
De amugy azért 1év után,be lehetne vallani,hogy az alap modotok,amire épültetek,az DevGaming. Megnêztem azokat a scripteket,még annó v2 elején,mikor még nem volt luac-ve,minden devGaming.Lengyelül voltak az írások.(Petsystem,account,dashboard)És még a DashBoard-t máig nem cseréltétek le,ami már alapból dev-es. Néztem dev forumját,meg a kliens oldali fájlokat,tőletek...
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: vorty - 2015. Április 13. - 01:19:17
Idézetet írta: Markus date=1425199943\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Image... Vorty meg elbujhat,amit csinált a NeoCast Gaming-el -,-  Elvitte a scripteket,és át vitte hozzátok.Csak más design,át variálás,és ott van. Gratulálok nektek,és Vortynak.
De amugy azért 1év után,be lehetne vallani,hogy az alap modotok,amire épültetek,az DevGaming. Megnêztem azokat a scripteket,még annó v2 elején,mikor még nem volt luac-ve,minden devGaming.Lengyelül voltak az írások.(Petsystem,account,dashboard)És még a DashBoard-t máig nem cseréltétek le,ami már alapból dev-es. Néztem dev forumját,meg a kliens oldali fájlokat,tőletek...
 
nem is tudtam hogy átvittem volna a módot, amit magamnak írtam. csak az ötleteket vittem, és mindent újraírtam. ezzel nincs gond, hisz a saját szellemi termékem. mondjuk lehet ti jobban tudjátok ;)
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: rusztamas - 2015. Július 05. - 18:16:06
Rolplay te mi a faszról beszélsz? A Zero MTA még egy gondolat sem volt, amikor a see mta v1 megszületett, és a devGamingnek fizettek xy-összegű pénzt, és a SeeMTA és a devGaming is ugyanazat a gamemodot használja. Pár szerver még lelopta tőlük, de jó szar lett végül. Mondhatni, hogy a See MTA V1 bomba-sikerrel, akkor indult meg magyarországon az MTA:RP hullám, és mindenki See mta-zott, aki ismerte az MTA-t. A Zero meg lekoppintotta, és átírta a valhallát.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Narzax - 2015. Július 08. - 11:04:12

Letöltöttem a DevoMTA-t és szépen el is indult a szerver viszont mikor rá szeretnék csatlakozni ezt hozza ki :
http://www.kephost.com/image/SvuO
Letöltöttem ahogy kérte és annyit írt ki hogy helytelenek a fájlok. Mi lehet a probléma?
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: Jack Sopranos | Green - 2015. November 09. - 22:51:36
Még egy emberke mondta hogy v1 zeroból volt aztán v2 sancity edit.Aztán fizettek úgy tudom 250 k-t és megvették a motort.Onnantól már az övéké volt.Volt egy működő szerver full alapon és legalizáltan,pár amik az övéké voltak.Úgy tudom ez az eredet sztori.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: anGeL - 2015. November 09. - 23:02:58
Úgyhiszem a topikhoz eddig hozzászólt emberek össz IQ-szintje nem üti meg a százat.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: kundlam - 2015. December 06. - 11:53:34
Zero = Kismagyar fejlesztőnek adta ki magát, lelopta a HL akkori módját, és publikálta.
Cím: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
Írta: id100 - 2016. Április 15. - 15:07:45
bocs a bumpért. de úgy érzem hogy ez ide tartozik.
Csak egy kis \'minta\' a v2 állítólagos \"LENGYEL\" pet systemből..
a sourceC.lua fájl 642. sortól 653. sorig:
 
if isElement(animalElement) then
                     local currentHunger = getElementData(animalElement, \"animal.hunger\") - 1
                     local currentLove = getElementData(animalElement, \"animal.love\")
                     if currentLove == 0 then -- nincs szeretet, nem engedelmeskedik
                        setElementData(animalElement, \"animal.obedient\", false, true)
                     else
                        setElementData(animalElement, \"animal.love\", currentLove - 1, true)
                     end
                     if currentHunger <= 0 then -- elfogy a kaja, meghal
                        setElementData(animalElement, \"animal.hunger\", 0, true)
                        triggerServerEvent(\"animalStarvedToDeath\", localPlayer, animalElement, getElementData(animalElement, \"animal.animalId\"))
                     end

 
Nemtudom hogy de került hozzám pár ilyesmi fájl átnéztem, de szerintem ez látszatra nem lengyel :D