Szerző Téma: [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!  (Megtekintve 21825 alkalommal)

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #15 Dátum: 2015. Február 11. - 17:41:34 »
0
A Zero módnak semmi köze nincsen a SeeMTAhoz, maximum annyi, h onnan is lett 1-2 dolog kivéve a Zero részére. Igazából jómagam nem nagyon hiszek abban, h Thommasék megvették volna, vagy legalább fizettek volna bármilyen scriptért, de 1 biztos, nem valhalla! Rolplay, ha te olyan nagy LUA scripter vagy, akkor mutass valamit Seen(v2), ami Valhalla, vagy bármilyen mód, kivéve devGaming.

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #16 Dátum: 2015. Február 11. - 21:35:22 »
0
A SeeMTA az nem vette meg a devGaming modját, hanem amiket alapból letölt a gépre resourceokat(, mert ekkor még nem luac-ték le), azokat Copy alapon úgymond lelopták és hozzá írták a szerver oldalt. Ezt a devGaming pár hónapja észrevette, ezért 2 választása volt Thommasnak, vagy kifizeti és kártérítést fizet vagy csinál nekik egy szervert, lásd SAS-Network. Ez  szerver nem csak úgy kipattant valamelyikük fejéből.

Carlos

  • Vendég
[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #17 Dátum: 2015. Február 11. - 21:45:50 »
0
Robert a hozzászólásod végén sírok geci hogy tudtok ilyen hülyék lenni?? :o

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #18 Dátum: 2015. Február 12. - 19:25:06 »
0
Nem ertem miert ekkora divat thommasek baszogatasa igenis van 2 szerveruk jol meg irt moddal es hiaba van benne devGaming dolgok nagyon sok minden ok csinaltak es ezek olyan dolgok amiket azelott meg senki sem csinalt ergo nem lehet copy se lopott se vett...

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #19 Dátum: 2015. Február 12. - 20:05:05 »
0
Hát ebbe bele lehet kötni,ha nemzetközi viszonylatba nézzük a dolgokat.A másik,hogy Thommas el is mondta ,hogy youtube-on néznek rendszereket és azok alapján próbálnak meg minél jobb dolgokat csinálni(pl. Inventory-system).Sokan ezt az orrára is kötötték ,,hogy xy rendszere/copy,mert eléggé hasonló.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 12. - 20:07:31 írta le0nell »

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #20 Dátum: 2015. Február 12. - 22:03:06 »
0
Már bocs Carlos, de ennek az infónak van valóság alapja, mivel Thommas egyik legjobb barátja a haverom. Úgyhogy, nem kell hülyének nézni.
És amúgy Thommas sem véletlenül osztozik a Tulajdonosi címén egy Amerikai sráccal.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 12. - 22:07:37 írta Robert »

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #21 Dátum: 2015. Február 13. - 07:46:00 »
0
Idézetet írta: Robert date=1423686922\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A SeeMTA az nem vette meg a devGaming modját, hanem amiket alapból letölt a gépre resourceokat(, mert ekkor még nem luac-ték le), azokat Copy alapon úgymond lelopták és hozzá írták a szerver oldalt. Ezt a devGaming pár hónapja észrevette, ezért 2 választása volt Thommasnak, vagy kifizeti és kártérítést fizet vagy csinál nekik egy szervert, lásd SAS-Network. Ez  szerver nem csak úgy kipattant valamelyikük fejéből.
 
Robert én azt hittem viccelsz XDDD
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 13. - 07:48:39 írta System »

Carlos

  • Vendég
[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #22 Dátum: 2015. Február 13. - 14:53:57 »
0
Robert te jó ég  :-X
Átgondoltam, neked van igazad!

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Február 13. - 15:06:36

Egy kis info: Anno See v2 nyitásnál megnéztem a kliens oldali fájlokat 1-2 nem volt luacozva így rá tudtam pillantani. Az egyik az account rendszer volt ami full lengyel volt. Persze erre nektek azt mondták hogy csak a kliens oldal deves de minden event lengyel nevekkel volt ellátva. Ki hiszi el azt hogy a szerver oldalt úgy írták meg hogy lengyel triggerekkel dolgoztak meg változókkal ha ezt így tették volna 3x akkora munkát akasztottak volna a nyakukba mert sokkal gyorsabb megírni egy saját acc rendszert mint úgy igazítani a szerver oldalt hogy megfeleljen a kliensnek. Közbe meg csak arra fogták az egészet hogy csak a dizájn miatt lopták le . Akkor mért nem csak azt a pár sort szedték ki ami a külsejét adja?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 13. - 15:06:36 írta Carlos »

Nem elérhető Rod

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #23 Dátum: 2015. Február 13. - 16:54:37 »
0
Ez baromság.
A SeeMTA egy saját mód, vannak benne valhallából származó kódok, hisz ami működik minek megírni mégegyszer?
A devGaminges cuccokat pedig nem egyszer elmondták, hogy csak a kliens képeket kérték el ENGEDÉLYEL, mert akkoriban még nem volt designerük.

Carlos

  • Vendég
[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #24 Dátum: 2015. Február 13. - 17:47:49 »
0
Igen a kliens képeket kérték el. Csak egy a baj. A login teljesen devgamingesen nézett ki nem? Na most jön a baj... Mégpedig az hogy nincs is benne kép max a logo de azt nyilván nem húzták be. Tehát mégse csak a képeket \"kérték\" el? . Csak hogy örülj bemásolom miből állt az akkori loginpanel, hiszen a kedvedért vissza kerestem a régi winchesteremről.
 

function drawLoginRectangles ()
dxDrawRectangle (rect1.x, rect1.y, rect1.width, rect1.height, tocolor(0,0,0,155), false) -- pasek czarny gora-dol
dxDrawText (\"Felhasználónév\",rect1.x,highestY-22,rect1.x+rect1.width,highestY+3,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
--dxDrawText (\"Felhasználónév\",rect1.x,highestY+8,rect1.x+rect1.width,highestY+23,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawText (\"Jelszó\",rect1.x,highestY+28,rect1.x+rect1.width,highestY+53,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y, infoRect.width, 17, tocolor(255,255,255,220), false)
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y+17, infoRect.width, infoRect.height, tocolor(76,168,255,180), false) -- info o gm
dxDrawText (\"A szerver\", 61, rect1.height+1, 60+494,rect1.height+17,tocolor(0,0,0,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (\"A szerver\", 60, rect1.height, 60+493,rect1.height+16,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (serverInformation,infoRect.x+3, infoRect.y+20, infoRect.width+infoRect.x-3, infoRect.height+infoRect.y+16,tocolor(0,0,0,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawText (serverInformation,infoRect.x+2, infoRect.y+19, infoRect.width+infoRect.x-4, infoRect.height+infoRect.y+15,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawImage(rect1.x*1.1, rect1.y*0.9, 250, 230, \"files/v2atlatszo.png\")
dxDrawRectangle (rect1.x, infoRect.y+17+infoRect.height, rect1.width, rect1.height+infoRect.height+17, tocolor(0,0,0,155), false)
end

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #25 Dátum: 2015. Február 14. - 10:36:59 »
0
Itt az eredeti Dev script:
 
function drawLoginRectangles ()
dxDrawRectangle (rect1.x, rect1.y, rect1.width, rect1.height, tocolor(0,0,0,155), false) -- pasek czarny gora-dol
dxDrawText (\"Podaj swój login oraz hasło\",rect1.x,highestY-22,rect1.x+rect1.width,highestY+3,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawText (\"Login\",rect1.x,highestY+8,rect1.x+rect1.width,highestY+23,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawText (\"Hasło\",rect1.x,highestY+28,rect1.x+rect1.width,highestY+53,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\")
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y, infoRect.width, 17, tocolor(255,255,255,220), false)
dxDrawRectangle (infoRect.x, infoRect.y+17, infoRect.width, infoRect.height, tocolor(76,168,255,180), false) -- info o gm
dxDrawText (\"Informacje o systemie gry\", 61, rect1.height+1, 60+494,rect1.height+17,tocolor(0,0,0,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (\"Informacje o systemie gry\", 60, rect1.height, 60+493,rect1.height+16,tocolor(255,255,255,255),1, \"default-bold\",\"center\",\"bottom\")
dxDrawText (informacjeGM,infoRect.x+3, infoRect.y+20, infoRect.width+infoRect.x-3, infoRect.height+infoRect.y+16,tocolor(0,0,0,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawText (informacjeGM,infoRect.x+2, infoRect.y+19, infoRect.width+infoRect.x-4, infoRect.height+infoRect.y+15,tocolor(255,255,255,255),1,\"default-bold\",\"center\",\"top\",false,true)
dxDrawRectangle (rect1.x, infoRect.y+17+infoRect.height, rect1.width, rect1.height+infoRect.height+17, tocolor(0,0,0,155), false)
end

Nem elérhető Ase

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #26 Dátum: 2015. Február 23. - 18:38:20 »
0

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Február 23. - 18:39:09[/time]

Idézetet írta: Robert date=1423774986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már bocs Carlos, de ennek az infónak van valóság alapja, mivel Thommas egyik legjobb barátja a haverom. Úgyhogy, nem kell hülyének nézni.
És amúgy Thommas sem véletlenül osztozik a Tulajdonosi címén egy Amerikai sráccal.
 
És kire gondolsz robert?  Milyen amcsi tulaj? devgaming nem lengyel? :O
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 23. - 18:44:27 írta Ase »

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #27 Dátum: 2015. Február 25. - 17:51:30 »
0
Imádom amikor a sok tudatlan elhiszi magáról, hogy ő mindent tud.
Felvilágosítanék mindenkit, hogy annyi köze van az itt elhangzottaknak a valósághoz mint ennek a Robert srácnak az értelemhez... Semmi.

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #28 Dátum: 2015. Március 01. - 09:52:23 »
0
Image... Vorty meg elbujhat,amit csinált a NeoCast Gaming-el -,-  Elvitte a scripteket,és át vitte hozzátok.Csak más design,át variálás,és ott van. Gratulálok nektek,és Vortynak.
De amugy azért 1év után,be lehetne vallani,hogy az alap modotok,amire épültetek,az DevGaming. Megnêztem azokat a scripteket,még annó v2 elején,mikor még nem volt luac-ve,minden devGaming.Lengyelül voltak az írások.(Petsystem,account,dashboard)És még a DashBoard-t máig nem cseréltétek le,ami már alapból dev-es. Néztem dev forumját,meg a kliens oldali fájlokat,tőletek...

[GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Válasz #29 Dátum: 2015. Április 13. - 01:19:17 »
0
Idézetet írta: Markus date=1425199943\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Image... Vorty meg elbujhat,amit csinált a NeoCast Gaming-el -,-  Elvitte a scripteket,és át vitte hozzátok.Csak más design,át variálás,és ott van. Gratulálok nektek,és Vortynak.
De amugy azért 1év után,be lehetne vallani,hogy az alap modotok,amire épültetek,az DevGaming. Megnêztem azokat a scripteket,még annó v2 elején,mikor még nem volt luac-ve,minden devGaming.Lengyelül voltak az írások.(Petsystem,account,dashboard)És még a DashBoard-t máig nem cseréltétek le,ami már alapból dev-es. Néztem dev forumját,meg a kliens oldali fájlokat,tőletek...
 
nem is tudtam hogy átvittem volna a módot, amit magamnak írtam. csak az ötleteket vittem, és mindent újraírtam. ezzel nincs gond, hisz a saját szellemi termékem. mondjuk lehet ti jobban tudjátok ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal