Szerző Téma: Egyedi bejelentkezõ kép  (Megtekintve 1525 alkalommal)

Egyedi bejelentkezõ kép
« Dátum: 2014. Június 22. - 10:34:44 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek!
Olyan problémám lenne, hogy csináltam egy egyedi bejelentkezõ képet, amit TXD Workshop-al beraktam a loadsc9 helyére.
Eddig az volt, hogy az eredeti képet jelenítette meg valamiért, de most valami olyat csináltam, hogy mind a hármat(image, alpha, mixed) valamit is kicseréltem, és most
nem jelenít meg semmit. A méret ugyan akkor mint az eredetié, .png formátumú.
Remélem tud valaki valamilyen megoldást, és elõre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 22. - 13:28:16 írta Flash »

Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 22. - 10:58:04 »
0 Show voters
neked lehet, hogy egyedi lesz, de a többiek az eredetit fogják látni, szoval semmi értelme.

Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 22. - 11:29:46 »
0 Show voters
Azt én is tudom, nem is azt akarom, hogy mások is lássák.

Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 29. - 17:48:01 »
0 Show voters
Esetleg valaki tudja a megoldást?
Vagy esetleg van valami megoldása, lehetséges?

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #4 Dátum: 2014. Június 29. - 18:44:21 »
0 Show voters
public OnGameModeInit() {
new Text:BetoltoKepernyo;
BetoltoKepernyo = TextDrawCreate(0.0, 0.0, \"loadsc9:loadsc9\");
TextDrawLetterSize(BetoltoKepernyo, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(BetoltoKepernyo, 640.0, 480.0);
TextDrawAlignment(BetoltoKepernyo, 1);
TextDrawColor(BetoltoKepernyo, -1);
TextDrawSetShadow(BetoltoKepernyo, 0);
TextDrawSetOutline(BetoltoKepernyo, 0);
TextDrawFont(BetoltoKepernyo, 4);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
    TextDrawShowForPlayer(playerid, BetoltoKepernyo);
}

 
U.i.: a \"loadsc9:loadsc9\" helyére így adhatsz meg mást: \"txd-fájl:png-fájl\"
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #5 Dátum: 2014. Június 30. - 09:48:22 »
0 Show voters
Üdv!
Köszönöm segítségedet, de nem ezzel volt a gond, mivel megjeleníteni eddig is ment. Hanem TXD Workshopban ugye belementem: models/txd/loadsc9.txd  - Ott az Import gombbal a .png formátumú file-t a helyére raktam, majd elmentettem. És miután elindítom a játékot, hiába cseréltem ki a képet, az eredeti képet jeleníti meg.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #6 Dátum: 2014. Június 30. - 10:05:56 »
0 Show voters
A loadsc9.png a loadsc9.txd fájlban (én azt jelenítettem itt meg), és egy másikban is megtalálható. Annak a nevére nem igazán emlékszem.

Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #7 Dátum: 2014. Június 30. - 14:29:30 »
0 Show voters
Hát nem tudom... Végig néztem az összes txd-t, meg img filet, de nem találtam ilyen képet.
Én már tényleg nem tudom, mit lehetne tenni. De azért köszönöm fáradozásodat!

Egyedi bejelentkezõ kép
« Válasz #8 Dátum: 2014. Július 04. - 20:20:53 »
0 Show voters
Mindegy akkor, viszont most ehhez nem nyitnék új témát(bocs, ha kellene), de azt megtudhatnám, hogy gondolom ezek az egyedi mûszerfalak, hogy van benne index kép meg minden, úgy mûködik, hogy a képeket egyesével berakják a megfelelõ helyre. Hogy képet azt hogy tudom úgy elhelyezni, hogy ne az egész képre, hanem csak a sarkába? Mert próbáltam, de csak a szöveget jeleníti meg... Meg annyi, hogy akkor úgy van, hogy .png formátum a jó, és a kódba azt írom, hogy \".png file: .txd file\"?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal