Bocsi a duplaposztért!Valaki tud egy biztos megoldást erre a tabulátoros dologra?Így akarnám:Pénz: $10 Pont: 100Ölés: 10 Halál: 10format függvényben:Pénz: $%d Pont: %dÖlés: %d Halál: %dEzeket kéne tabulálni, hogy a játékban is így mutassa. Sose csússzanak el, mindig egy vonalban legyenek.Valaki?
Pénz: $%d\\tPont: %dÖlés: %d\\tHalál: %d
CMD:dialog( playerid ){newszString[ 300 + 1 ];format( szString, sizeof( szString ), \"Pénz: $%d\\tPont: %d\\n\\ Ölés: %d\\tHalál: %d\\n\\ Figyelmeztések: %d\\tMegnyert tesztek: %d\", 1000, 5555, 10, 5, 5, 10 );ShowPlayerDialog( playerid, 500, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"asdegypélda\", szString, \"ok\", \"\" );return 1;}
Az eltérõ egy két esetrõl kellene kép, hogy lehessen vele tesztelni.De szerintem akkor se lesz 100 százalékos, én a karakterek szélességére próbálok ezzel utalni.Példaként 10 darab i:iiiiiiiiiiés 10 darab a:aaaaaaaaaa
Szerintem nincs biztos megoldás(sohasem fognak egymás alá esni a szövegek pontosan), mert a betû méretek nem egyeznek meg... Az eltérõ egy két esetrõl kellene kép, hogy lehessen vele tesztelni.De szerintem akkor se lesz 100 százalékos, én a karakterek szélességére próbálok ezzel utalni.Példaként 10 darab i:iiiiiiiiiiés 10 darab a:aaaaaaaaaa [/quote]Sõt én most már hozzá tenném a felbontást is, én például: 1680*1050*32 beállítással játszok.Notepad++-nál is ha növelem vagy csökkentem a betûméretet ott is rosszul jelennek meg a sorok amelyeket korábban tabulátorokkal szépen oszlopokba rendeztem.
newszString[ 300 + 1 ]; format( szString, sizeof( szString ),\"%20s%10d$\\t\\t%20s%10d\\n\\%20s%10d\\t\\t%20s%10d\\n\\%20s%10d\\t\\t%20s%10d\", \"Pénz\", 1000000, \"Pont\", 555005, \"Ölés\", 10420, \"Halál\", 5, \"Figyelmeztetések\", 5, \"Megnyert tesztek:\", 10 );print(szString);
De akkor pár szerveren, ahol ilyen van, ott hogy van szépen tabulálva?[/quote]Úgy vannak szépen tabulálva, hogy azok konstans üzenetek, tehát egyszer megcsinálták és az jó.Én a top 30 játékosra használtam, ott nem ugyanazok az értékek vannak, soha nemvolt pontos.Egy parancs dialógra simán megtudod csinálni, mert azt egyszer megírod azt széttudod számolni jópár tesztelés után, hogy pontossan kijöjjön.
Dialógba nem fogod tudni normálissan megcsinálni, ha csak nem csinálsz valami függvényt vagy akármit a betûméretekre, amivel átszámítod mikor fogja átdobni. De akkor pár szerveren, ahol ilyen van, ott hogy van szépen tabulálva?Úgy vannak szépen tabulálva, hogy azok konstans üzenetek, tehát egyszer megcsinálták és az jó.Én a top 30 játékosra használtam, ott nem ugyanazok az értékek vannak, soha nemvolt pontos.Egy parancs dialógra simán megtudod csinálni, mert azt egyszer megírod azt széttudod számolni jópár tesztelés után, hogy pontossan kijöjjön. [/quote]Értem...Köszi mindenkinek!
De akkor pár szerveren, ahol ilyen van, ott hogy van szépen tabulálva?