Szerző Téma: Láthatatlan Checkpoint (nem a szokásos IsPlayerInRangeOfPoint-al)  (Megtekintve 2049 alkalommal)

Láthatatlan Checkpoint (nem a szokásos IsPlayerInRangeOfPoint-al)
« Dátum: 2012. október 24. - 18:24:44 »
+4 Show voters
Üdv mindenkinek!
Nyilván páran használjátok azokat a láthatatlan checkpoint készítõket, ami úgy készít \"láthatatlan checkpointokat\" hogy egy timerrel leellenõrzi, hogy a játékos adott pozícióhoz közel van e.
Nos ez is egy megoldás, viszont. Létezik egy másik módszer.
Nemrég nézelõdtem a sa-mp wikin a SetPlayerRaceCheckpoint függvénynél és láttam, hogy csak 5 fajta checkpoint van. Ebbõl a 3 és a 4 véleményem szerint teljesen ugyanúgy néz ki. Ezért úgy gondoltam megnézem mit csinál ha 5-öt írok be a checkpoint típushoz.
Legnagyobb meglepetésemre kiadott egy légi cp-t azonban 45 fokos szögben eldöntve.
a 6-os furcsán vibrál majd pár mp múlva eltûnik. a 7-es fel le ugrál. a 8-as szintén fel le ugrál, de kb 10 méterrel a fölött a koordináta fölött ahol létrehoztad. majd ha belemégy egyre lejjebb és lejjebb kerül. És ami a lényeg. 9-es checkpoint nincs, viszont attól még ha abba belemész az ugyanúgy meghívja az OnPlayerEnterRaceCheckpoint függvényt, és a többi hozzátartozót. (OnPlayerLeaveRaceCheckpoint stb...) Szóval máris kész a láthatatlan checkpoint.
Példa:
 
SetPlayerRaceCheckpoint(playerid,9,0,0,0,0,0,0,5);

 
Ennyi lenne :) Ha ezt még kombináljátok incognito streamer pluginjával (tehát egyszerre több ilyen race checkpointot tesztek le a plugin segítségével) akkor máris megkapjuk ugyanazokat a láthatatlan checkpoint készítõ includekat amiket már korábban megírtak páran az IsPlayerInRangeOfPoint függvény segítségével.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal