Szerző Téma: Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene  (Megtekintve 5618 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #15 Dátum: 2012. február 18. - 17:30:16 »
0 Show voters
Amúgy az alap NPC scriptben (gl_npcs) benne van ez a védelem, hogy csak \"127.0.0.1\" IP címmel engedi fel az NPC-ket :D
---------
Szerintem Kye most a weblapot se nézi, mert December óta nem írt egy kibaszott üzentet sem..

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #16 Dátum: 2012. február 18. - 17:43:42 »
0 Show voters
Ahogy láttam, mindig is Y_Less foglalkozott NPC-kel.

Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #17 Dátum: 2012. február 18. - 17:51:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: ChuckNorris date=1329577269\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=21311.msg226459#msg226459 date=1329573236]
Én a betámadáskor nem arra gondoltam mikor te kipróbáltad, hanem egy hacker küldött 2ször is npc-ket fel. Ez elleni védekezés könyü, mint mondtam ha valamelyik szerveren alapból nincs npc, akkor beírja ezt [pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)){Ban(playerid);}[/pawn]
Az OnPlayerConnect alá.
Amelyik szerveren meg van npc, lekéri a nevét, és ha olyan npc jön fel, amelyneknem az a neve, akkor BAN.
És így fölösleges lenne ez a dolog, de megkell mongyam hasznos a te kódod is.
 
De a nevet könnyebb hamisítani.
 

Vagy mondjuk ip címét ellenõrzöd, és ha nem az az ipje ami 127.0.0.1 akkor bann:D
 
[/quote]
Ez le van írva a leírásban, legelsõ példakód. (Csak kick-el)
 
[/quote]
Bocsi nemolvastam, azt elfelejtettem, kihagytam, sry:D

Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #18 Dátum: 2012. február 18. - 18:04:34 »
0 Show voters
Bocsánat hogy belekotyogok,
De már 0.3c samp verziónál mellékeltek olyan filterscriptet amiben szerepel olyan kód ami csak localhoston engedi csatlakozni az NPC-ket.
(Ha a bind megvan határozva akkor csak onnan.)
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
    new ip_addr_npc[64+1];
    new ip_addr_server[64+1];
    GetServerVarAsString(\"bind\",ip_addr_server,64);
    GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64);
   
   if(!strlen(ip_addr_server)) {
       ip_addr_server = \"127.0.0.1\";
   }
   if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) {
       // this bot is remote connecting
       printf(\"NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I\'m kicking it.\",ip_addr_npc);
       Kick(playerid);
       return 0;
   }
        printf(\"NPC: Connection from %s is allowed.\",ip_addr_npc);
}
return 1;
}
[/quote]
Ha már 0.3c-nél mellékeltek ilyen filterscriptet akkor õk már tudták hogy lehet csatlakoztatni NPC-ket külsõ IP-címrõl.
Ha választ nem kaptok az egy két hete elküldött levelekre, az azért van mert régebb óta tudnak róla mint ahogy ti észrevettétek.
Ha belegondoltok ez nem éppen hiba hanem egy lehetõség, ugyanis még azt is belehet állítani hogy a szerver melyik ip címekrõl engedélyezzen NPC kapcsolatokat.
Az hogy valakik rosszra használják, az már az õ rossz akarásukat takarja.
Hát röviden csak ennyi.

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #19 Dátum: 2012. február 29. - 19:28:34 »
0 Show voters
Nem ér semmit a gl_npcs scriptben levõ \"anti bot\".
Megtaláltam azt a hacket, amivel feltudok küldeni szerverekre botokat, a saját szerveremre felküldtem, és nem csinált semmit. Mélyebbre kellett, hogy nyúljak.

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #20 Dátum: 2012. február 29. - 19:31:25 »
0 Show voters
Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #21 Dátum: 2012. február 29. - 19:34:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: DaVe date=1330540285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.
 
A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta :D. csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek.

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #22 Dátum: 2012. február 29. - 19:35:19 »
0 Show voters
\" post=\"232339\" timestamp=\"1330540451\"]

Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.
 
[/quote]
A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta :D. csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek.
 
[/quote]
Milyen plugin?  :o

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #23 Dátum: 2012. február 29. - 19:36:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: DaVe date=1330540519\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=21311.msg232339#msg232339 date=1330540451]

Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.
 
A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta :D. csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek.
 
[/quote]
Milyen plugin?  :o
 
[/quote]
Vagy az a c++-os megoldásod.

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #24 Dátum: 2012. február 29. - 19:37:03 »
0 Show voters
\" post=\"232343\" timestamp=\"1330540592\"]

 
link=topic=21311.msg232339#msg232339 date=1330540451]

Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.
 
[/quote]
A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta :D. csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek.
 
[/quote]
Milyen plugin?  :o
 
[/quote]
Vagy az a c++-os megoldásod.
 
[/quote]
Szerintem nem írtunk c++-os megoldást védekezéshez

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #25 Dátum: 2012. február 29. - 19:39:41 »
0 Show voters
Jó m1, az a lényeg ,hogy a Kalcor általi gl_npcs függvény sorozat SEMMIT SEM ér. Mindenki úgy csinálja ahogy mondtam: ha az npc nem azon a néven jön fel amit te megadsz egy NPC-dnek akkor BAN. Nálam mûködött.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 29. - 19:47:13 )

Jah, megtaláltam a hibát miért nem mûködött Kalcor megoldása, de inkább az enyémet használjátok!
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 29. - 19:47:13 írta GangSteR] »

Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #26 Dátum: 2012. február 29. - 21:52:21 »
0 Show voters
De a nevet hamisíthatják,nem?

Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #27 Dátum: 2012. március 01. - 10:41:29 »
0 Show voters
\" post=\"232348\" timestamp=\"1330540781\"]
Jó m1, az a lényeg ,hogy a Kalcor általi gl_npcs függvény sorozat SEMMIT SEM ér. Mindenki úgy csinálja ahogy mondtam: ha az npc nem azon a néven jön fel amit te megadsz egy NPC-dnek akkor BAN. Nálam mûködött.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 29. - 19:47:13 )

Jah, megtaláltam a hibát miért nem mûködött Kalcor megoldása, de inkább az enyémet használjátok!
 
[/quote]
Sztem úgy is meglehetne csinni, hogy van 8 npc a szeródon péld.Számolod, hogy hány npc jut fel, és ha a feljutott npc-k értéke nagyobb mint 8 akk kick az npct..Meg a maxips filterscriptet használod úgy, hogy 1 iprõl 1 játékost engedjen fel.

Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #28 Dátum: 2012. március 01. - 17:14:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: lackos888 date=1330594889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=21311.msg232348#msg232348 date=1330540781]
Jó m1, az a lényeg ,hogy a Kalcor általi gl_npcs függvény sorozat SEMMIT SEM ér. Mindenki úgy csinálja ahogy mondtam: ha az npc nem azon a néven jön fel amit te megadsz egy NPC-dnek akkor BAN. Nálam mûködött.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 29. - 19:47:13 )

Jah, megtaláltam a hibát miért nem mûködött Kalcor megoldása, de inkább az enyémet használjátok!
 
Sztem úgy is meglehetne csinni, hogy van 8 npc a szeródon péld.Számolod, hogy hány npc jut fel, és ha a feljutott npc-k értéke nagyobb mint 8 akk kick az npct..Meg a maxips filterscriptet használod úgy, hogy 1 iprõl 1 játékost engedjen fel.
 
[/quote]
De akkor pl. 2/3 testvér nem tud együtt játszani.

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Válasz #29 Dátum: 2012. március 01. - 17:21:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: ChuckNorris date=1330548741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De a nevet hamisíthatják,nem?
 
Ha mondjuk a szervereden alapból nincs npc akkor megcsinálod ,hogyha 1 npc is megy Ban.
De ha van, és mondjuk Pisti-nek hívják az npc-d, akkor megcsinálod, hogyha egy npc csatlakozik, de a neve nem pont Pistike (ezt strcmp-el, ne strfind-el) akkor Ban.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal