link=topic=21311.msg226459#msg226459 date=1329573236]Én a betámadáskor nem arra gondoltam mikor te kipróbáltad, hanem egy hacker küldött 2ször is npc-ket fel. Ez elleni védekezés könyü, mint mondtam ha valamelyik szerveren alapból nincs npc, akkor beírja ezt [pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)){Ban(playerid);}[/pawn]Az OnPlayerConnect alá.Amelyik szerveren meg van npc, lekéri a nevét, és ha olyan npc jön fel, amelyneknem az a neve, akkor BAN.És így fölösleges lenne ez a dolog, de megkell mongyam hasznos a te kódod is. De a nevet könnyebb hamisítani. Vagy mondjuk ip címét ellenõrzöd, és ha nem az az ipje ami 127.0.0.1 akkor bann:D [/quote]Ez le van írva a leírásban, legelsõ példakód. (Csak kick-el) [/quote]Bocsi nemolvastam, azt elfelejtettem, kihagytam, sry:D
link=topic=21311.msg226459#msg226459 date=1329573236]Én a betámadáskor nem arra gondoltam mikor te kipróbáltad, hanem egy hacker küldött 2ször is npc-ket fel. Ez elleni védekezés könyü, mint mondtam ha valamelyik szerveren alapból nincs npc, akkor beírja ezt [pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)){Ban(playerid);}[/pawn]Az OnPlayerConnect alá.Amelyik szerveren meg van npc, lekéri a nevét, és ha olyan npc jön fel, amelyneknem az a neve, akkor BAN.És így fölösleges lenne ez a dolog, de megkell mongyam hasznos a te kódod is.
Vagy mondjuk ip címét ellenõrzöd, és ha nem az az ipje ami 127.0.0.1 akkor bann:D [/quote]Ez le van írva a leírásban, legelsõ példakód. (Csak kick-el) [/quote]Bocsi nemolvastam, azt elfelejtettem, kihagytam, sry:D
public OnPlayerConnect(playerid){if(IsPlayerNPC(playerid)) { new ip_addr_npc[64+1]; new ip_addr_server[64+1]; GetServerVarAsString(\"bind\",ip_addr_server,64); GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64); if(!strlen(ip_addr_server)) { ip_addr_server = \"127.0.0.1\"; } if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) { // this bot is remote connecting printf(\"NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I\'m kicking it.\",ip_addr_npc); Kick(playerid); return 0; } printf(\"NPC: Connection from %s is allowed.\",ip_addr_npc);}return 1;}[/quote]Ha már 0.3c-nél mellékeltek ilyen filterscriptet akkor õk már tudták hogy lehet csatlakoztatni NPC-ket külsõ IP-címrõl.Ha választ nem kaptok az egy két hete elküldött levelekre, az azért van mert régebb óta tudnak róla mint ahogy ti észrevettétek.Ha belegondoltok ez nem éppen hiba hanem egy lehetõség, ugyanis még azt is belehet állítani hogy a szerver melyik ip címekrõl engedélyezzen NPC kapcsolatokat.Az hogy valakik rosszra használják, az már az õ rossz akarásukat takarja.Hát röviden csak ennyi.
Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár.
\" post=\"232339\" timestamp=\"1330540451\"]Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár. [/quote]A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta . csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek. [/quote]Milyen plugin?
Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár. [/quote]A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta . csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek. [/quote]Milyen plugin?
link=topic=21311.msg232339#msg232339 date=1330540451]Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár. A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta . csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek. [/quote]Milyen plugin? [/quote]Vagy az a c++-os megoldásod.
\" post=\"232343\" timestamp=\"1330540592\"] link=topic=21311.msg232339#msg232339 date=1330540451]Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár. [/quote]A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta . csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek. [/quote]Milyen plugin? [/quote]Vagy az a c++-os megoldásod. [/quote]Szerintem nem írtunk c++-os megoldást védekezéshez
link=topic=21311.msg232339#msg232339 date=1330540451]Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár. [/quote]A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta . csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek. [/quote]Milyen plugin? [/quote]Vagy az a c++-os megoldásod. [/quote]Szerintem nem írtunk c++-os megoldást védekezéshez
Nos igen, ha belepiszkálunk még egy kicsit a samp_npc fájlba és módosítjuk a szervernek küldött adatokat úgy, hogy az igazi játékosként érzékeljen akkor fel lehet küldeni botokat, viszont akkor már te sem tudsz igazán védekezni csak ha korlátozod az egy IP-rõl maximálisan csatlakozható játékosok számát, de akkor is feljut pár. [/quote]A \"nagy\" Kalcor alkalmazása a gl_npcs függvény részlet rossz volt bele, az én egyszerû stock-om, amivel lebannolom az NPC-t ha nem azon a néven jön meg mûködik, és lebannolta . csak annyit kell hazsnálni FÖLÖSLEGES a plugin meg ezek. [/quote]Milyen plugin? [/quote]Vagy az a c++-os megoldásod. [/quote]Szerintem nem írtunk c++-os megoldást védekezéshez
\" post=\"232348\" timestamp=\"1330540781\"]Jó m1, az a lényeg ,hogy a Kalcor általi gl_npcs függvény sorozat SEMMIT SEM ér. Mindenki úgy csinálja ahogy mondtam: ha az npc nem azon a néven jön fel amit te megadsz egy NPC-dnek akkor BAN. Nálam mûködött.Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 29. - 19:47:13 )Jah, megtaláltam a hibát miért nem mûködött Kalcor megoldása, de inkább az enyémet használjátok! [/quote]Sztem úgy is meglehetne csinni, hogy van 8 npc a szeródon péld.Számolod, hogy hány npc jut fel, és ha a feljutott npc-k értéke nagyobb mint 8 akk kick az npct..Meg a maxips filterscriptet használod úgy, hogy 1 iprõl 1 játékost engedjen fel.
link=topic=21311.msg232348#msg232348 date=1330540781]Jó m1, az a lényeg ,hogy a Kalcor általi gl_npcs függvény sorozat SEMMIT SEM ér. Mindenki úgy csinálja ahogy mondtam: ha az npc nem azon a néven jön fel amit te megadsz egy NPC-dnek akkor BAN. Nálam mûködött.Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 29. - 19:47:13 )Jah, megtaláltam a hibát miért nem mûködött Kalcor megoldása, de inkább az enyémet használjátok! Sztem úgy is meglehetne csinni, hogy van 8 npc a szeródon péld.Számolod, hogy hány npc jut fel, és ha a feljutott npc-k értéke nagyobb mint 8 akk kick az npct..Meg a maxips filterscriptet használod úgy, hogy 1 iprõl 1 játékost engedjen fel. [/quote]De akkor pl. 2/3 testvér nem tud együtt játszani.
link=topic=21311.msg232348#msg232348 date=1330540781]Jó m1, az a lényeg ,hogy a Kalcor általi gl_npcs függvény sorozat SEMMIT SEM ér. Mindenki úgy csinálja ahogy mondtam: ha az npc nem azon a néven jön fel amit te megadsz egy NPC-dnek akkor BAN. Nálam mûködött.Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 29. - 19:47:13 )Jah, megtaláltam a hibát miért nem mûködött Kalcor megoldása, de inkább az enyémet használjátok!
De a nevet hamisíthatják,nem?