Szerző Téma: Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D  (Megtekintve 4267 alkalommal)

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 00:22:00 »
+3 Show voters

SZIASZTOK!
Amit ma rátok szabadítok az valami olyasmi amit talán sokan nem ismertek.
Engem mindig foglalkoztatott a kérdés hogy hogyan lehet gomb nyomásra ki-be menni házakból vagy akár kapukat kinyitni.
LÉNYEG tehát a következõ:
Az elsõ dolog amire szükségünk lesz hogy a következõ kódot az #include(-ok) alá tesszük...
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

                    EZ nem szorul magyarázatra szerintem  :D
nem tudom, alapból benne van-e a callback de amennyiben nincs, ezt írjátok ahova jól esik bár én azt javaslom hogy a végére :P
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}

 
Következõ Lépés... (CSAK OLYAN GOMBOT HASZNÁLHATSZ AMI A JÁTÉKBAN BENNE VAN (pl: KEY_WALK     vagy     KEY_ENTER     vagy    KEY_LOOK_BEHIND      stb....))                [Én a KEY_WALK gombot használom]
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        if (PRESSED(KEY_WALK))
        {
                     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -2455.6279,-135.7820,26.1304))
            {
                       SetPlayerPos(playerid, -2444.1000976563,-221.3000030517,25.39999961853);
      }
        }
}
return 1;
}

 
Most pedig lebontva magyarázok ^^
1)
if (PRESSED(KEY_WALK))

     melyik gomb lenyomására történjen amit írtunk(jelen esetben a teleportálás)
2)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -2455.6279,-135.7820,26.1304)) 

       if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár amin belül mûködni fog a \"command\", x, y, z))
3)
SetPlayerPos(playerid, -2444.1000976563,-221.3000030517,25.39999961853);

     [ha jó helyen vagy]  SetPlayerPos(playerid, x, y, z); ez változtatja majd a helyzeted
4)
return 1;

 visszatérés 1-el, igaz állítással
Én eddig csak egy szerveren láttam ilyet ugyhogy remélem helyettesít 1-2 commandot  nálatok is, kicsit egyszerûbbé téve dolgokat:thumbsup:   
ha valamit elcsesztem csak szoljatok bátran és kijavítom ha kérdés van írjatok üzenetet
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 11. - 14:44:04 írta ScreaM »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 09. - 08:21:04 »
+1 Show voters
ha legalább kiszednéd a formázásokat jobb is lehetne
és használd a code taget

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 09. - 08:57:06 »
+1 Show voters
Ez borzasztó leírás ilyen összehányot ???
De az ötlet jó! :)

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 09. - 09:31:05 »
0 Show voters
[mod]Nem tudom mit kezdjek ezzel, most helyezzem át, vagy ne? Kérlek javítsd a leírást, ez alatt értem, hogy használd a [ code][ /code] tageket, illetve ne használj ilyen nagy betûnagyságot, mivel szerintem senki se vak. Adok rá 3 napot![/mod]

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 09. - 09:49:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1344495426\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25813\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez borzasztó leírás ilyen összehányot ???
De az ötlet jó! :)
 

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #5 Dátum: 2012. augusztus 09. - 11:41:33 »
0 Show voters
remélem már átláthatóbb ;)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #6 Dátum: 2012. augusztus 09. - 11:45:04 »
+1 Show voters
Mostmár tökletes! Szép leírás!  ;)

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #7 Dátum: 2012. augusztus 09. - 11:47:42 »
0 Show voters
Most jó! +!

Nem elérhető KDDomi

  • 976
    • Profil megtekintése
Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #8 Dátum: 2012. augusztus 10. - 13:42:58 »
0 Show voters
Egy kicsi hiba:
4)
reutrn 1;

 nincs mit magyarázni  ;D
De amugy jó lett! Grat!

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #9 Dátum: 2012. augusztus 11. - 14:42:24 »
0 Show voters
bocsánat :D

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #10 Dátum: 2012. szeptember 20. - 19:30:00 »
0 Show voters
Üdv!Nagyon jó let a leírás,sokat tanultam belõle  :) De hogy tudok készíteni házat?  :D :D

Kovacs_Bela

  • Vendég
Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #11 Dátum: 2012. szeptember 21. - 14:08:55 »
0 Show voters
Szia!
Elõsször szerintem használj házrendszert, és utána foglalkozz ilyen dolgokkal, ha már megtanultál scriptelni!
GarHouse v3 pl fent is van a fórumon
Idézetet írta: sticky2 date=1348162200\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25813\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv!Nagyon jó let a leírás,sokat tanultam belõle  :) De hogy tudok készíteni házat?  :D :D
 

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #12 Dátum: 2012. szeptember 23. - 09:34:16 »
0 Show voters
És hogy tudok több ilyet csinálni,1 FS-be?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 23. - 13:50:04 )

meg nekem nem is mükszik :(
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 23. - 13:50:04 írta sticky2 »

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #13 Dátum: 2012. november 11. - 21:53:27 »
0 Show voters
Nekem ez nem mûödik  :no:

Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Válasz #14 Dátum: 2012. november 11. - 22:06:43 »
0 Show voters
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_WALK)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár, x, y, z)
    {
            SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    }
}
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár, x, y, z))                            EZ ITT MÁR AZ ÚJ
    {
        SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    }
}
if(PRESSED(KEY_WALK))               MÁS GOMBRA
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár, x, y, z))
    {
        SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    }
}
    return 1;
}

 
Ebben le van írva hogy hogyan lehet többet betenni, illetve más gombra hatást tenni.
Az hogy neked nem mûködik valószínûleg valamiféle elírás következménye. Ezeket a most leírtakat bátran használd sablonként. :)
még valami nagyon fontos dolog. ez mindenképpen legyen a filterscript/gamemode #include-jai alatt
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 11. - 22:17:45 írta Andris2120 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal