Egyszerû Üzemanyag Filterscript készítése Mindenek elõtt, Deklarációk
Szükségünk lesz Alapvetõ Declarációkra amiben eltároljuk az üzemanyag értékeit. 
#include <a_samp>
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármû van a szerveren
// max játékos
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30 // ide írd mennyi a slot limit!
new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármûvenként
forward timer_fuel_lower(); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
forward timer_refuel(playerid); //Idõzítõ a jármû tankoláshoz
new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol
new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; //Üzemanyag TextDraw
 Szabványos üzemanyag érték beálítása
(Itt volt valami blabla amit nem tudtam lefordítani de az biztos lényegtelen) 
public OnFilterScriptInit()//Amikor a FilterScript betöltõdik
{
   for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) {
       fuel = 100; //Alapértéknek minden jármû 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum
   }
   SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
   return 1;
}
 Elkészítjük a TextDrawot amikor a játékos spawnol
Beálítjuk a textdraw pozícióját és effektusait. 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Fuel: 100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba
   TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033); //Csinálunk neki egy szép hátteret 
   TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása
   TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000); //Méret
   TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín
   TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3); //Árnyék =)
   return 1;
}
 Megmutatjuk/Elrejtjük az üzemanyag szintet ha a játékos beszáll a jármûbe vagy elhagyja
Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos NINCS a kocsiban 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
   if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
   {
       new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten
       TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van
   } else {
       TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban
   return 1;
}
 Most megcsináljuk a Tankolás parancsot 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
   if (!strcmp(\"/refuel\",cmdtext,true,7)) {
       if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are not in an vehicle!\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
       if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are already refuelling!\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
       if (GetPlayerMoney(playerid) - 80 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You dont have enough money!\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
       GivePlayerMoney(playerid,-80); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
       SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
       TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost 
       isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
       TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Refuelling...\"); //Kicseréli a TextDrawot
       SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
       return 1;
   }
   return 0;
}
 REMEK! Elérkeztél az utolsó lépéshez aminél az idõzítõket(timer) beálítjuk 
public timer_fuel_lower()
{
   for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak
       if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol
       new vid = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét
       if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezetõ
           fuel[vid] = fuel[vid] -1; //Csökkenés mértéke
           if (fuel[vid]<1) //Ha elfogyott a benzin
           {
               fuel[vid] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idõzítõ lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból!
               RemovePlayerFromVehicle(i); //Kiszedjük a játékost a jármûvébõl!
               GameTextForPlayer(i,\"~r~You are out of ~w~fuel~r~!\",5000,4); //Szöveg megmutatása
           }
       }
       new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //String elõkészítése a következõ üzemanyag értékhez
       TextDrawSetString(td_fuel,string); //textDraw frissítése
   }
   return 1;
}
public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol
{
   new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra
   isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost
   TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Fuel:100\"); //TextDraw frissítése
   TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról
}
 EREDETI LEÍRÁS: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=169284
EREDETI SZERZÕ: gamer931215
LEFORDÍTOTTA: ALPHAHa valami hibát találsz kérlek jelezd!(Helyenként nem 100% osan ugyan az van leírva mert úgy kicsit értelmetlen dolog jött volna ki!)