Szerző Téma: Egyedi textúrák hozzáadása a GTA-hoz  (Megtekintve 3106 alkalommal)

Egyedi textúrák hozzáadása a GTA-hoz
« Dátum: 2014. november 22. - 17:14:16 »
+4 Show voters
Üdv mindenkinek!
Ebben a leírásban elmagyarázom, hogy miként tudtok egyedi képet hozzáadni a GTA-hoz.
Leszögezném, ezt csak az az ember látja, akinek megvan a file!

Valamint a kép nem minden esetben jó felbontású, trükközni kell vele kicsit.

Na akkor kezdjünk bele.
Amire szükségünk van:
       - TXD Workshop
       - Valamilyen képszerkesztő(pl. Photoshop)
       - PAWNO
Első lépés:
Eldöntöd, hogy mi legyen, és elkészíted. Én most egy bejelentkező oldalsávot fogok berakni, ha lehet így hívni.
A kép PNG kiterjesztésű legyen! Nem tudom, hogy máshogy működik-e, de így biztos jó lesz.
\"130371554N_vtelen-1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Második lépés:
Megnyitjuk a TXD Workshop-ot, rámegyünk az Open TXD gombra
\"tut1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
majd megkeressük a GTA főkönyvtárában a következőt: GTA San Andreas/models/txd
Ha ez megvan, a mappán belül megnyitjuk az egyik .txd filet. Én most a loadsc9 nevű filet fogom.
Harmadik lépés:
Létrehozunk egy új képet, ehhez a következőt kell tenni. Rámegyünk bal fölül az Image fülre, ott New, majd 32 BPP
\"tut2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ha ezzel megvagyunk, a következő képet kell hogy lássunk:
\"tut3_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ezek után jobb felül a következőre kell rámenni: Properties
\"tut4_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ezek után a képen láthatóak szerint töltsük ki a mezőket. Az elnevezés(kep), bármi lehet, amit beállítasz. Az alatta lévő(kepa) pedig ugyan az ami a neve, csak egy betűt mögé raksz. Ebben az esetben \"a\".
\"tut5_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Negyedik lépés:
Beimportáljuk az általunk elkészített képet. Csak annyi a dolgod, hogy felül, középen az Import fülre rámész, majd beimportálod a képet.
\"tut6_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ha ezzel megvagy, a jobb oldalt megjelent kép alatt kiválasztjuk a Mixed view fület, és ha ott rendben találjuk a képet, akkor felül, középen lévő Save TXD füllel elmenthetjük.
\"tut7_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ötödik lépés:
Ezt csak olyan felületesebben mondom el. PAWNO-ban mintha egy rendes képet kellene megjeleníteni, ugyan az az eljárás, csak a megadott nevet használjuk
Az én képemhez használt kódot másolom ide:
 
new Text:log_oldalsav;
log_oldalsav = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"loadsc9:kep\");
TextDrawLetterSize(log_oldalsav, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(log_oldalsav, 430.0, 480.0);
TextDrawAlignment(log_oldalsav, 1);
TextDrawColor(log_oldalsav, -1);
TextDrawSetShadow(log_oldalsav, 0);
TextDrawSetOutline(log_oldalsav, 0);
TextDrawFont(log_oldalsav, 4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, log_oldalsav);

 
És ha egy kicsit foglalkoztok vele, valami ilyesmiket is ki lehet hozni belőle:
\"tovabbfejlesztett_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Remélem tudtam segíteni!
« Utoljára szerkesztve: 2014. november 23. - 13:08:32 írta Dfoglalo »

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Egyedi textúrák hozzáadása a GTA-hoz
« Válasz #1 Dátum: 2014. november 22. - 17:18:42 »
0 Show voters
Dicséretes, remélem még sok ilyen munkát ki fogsz posztolni és kapsz egy kekszet.

Egyedi textúrák hozzáadása a GTA-hoz
« Válasz #2 Dátum: 2014. november 22. - 17:51:15 »
0 Show voters
Egyet már kaptam, és köszönöm szépen, én is remélem:D

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Egyedi textúrák hozzáadása a GTA-hoz
« Válasz #3 Dátum: 2014. november 23. - 14:39:54 »
0 Show voters
Igen tudom, azt is tőlem.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal