for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson{if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9{ SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk}}
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson{if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9{ SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk}else return SendClientMessage(playerid,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs}
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson{new c = 0;if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9{ c++; SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk}if(c == 0) return SendClientMessage(playerid,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs}
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson { new c = 0; if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9 { c++; SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk } if(c == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs }
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson{if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9 SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjukelse SendClientMessage(playerid,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs}
if(c == 0) return SendClientMessage(playerid,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs
newbool:bFound;for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson{if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9{bFound = true; // Van találatbreak; // Megállítjuk a ciklust}} if(bFound){//Van találat}else{//Nincs találat}
new i = -1, talalat = 0; for(;++i < MAX_PLAYERS;) //Végigfutás az összes játékoson{if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9{ talalat++; SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk}}if(!talalat) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs
Alapból rossz mindegyik példád, ahogy elnézem.Ha megnézed a SendClientMessage függvényt hibásan használod, valamint: for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson { new c = 0; if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9 { c++; SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk } if(c == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs } Soha nem fog neked növekedni az a \"c\" változó 1-nél nagyobbra, ezen felül, te 500x létrehozod a változót. Illetve, tegyük fel, ha már a második játékosnak nem 9-es értékû a változója, akkor már egybõl megáll a ciklusod, mivel visszatér egy szöveggel, ezt egyszerûen megfogod, és így: for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson{if(valtozo == 9) //Ha egy játékosnak a változója 9 SendClientMessage(i,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjukelse SendClientMessage(playerid,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); //Ha nem, akkor kiírjuk, hogy nincs}
new count=0; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson{if(valtozo == 9) { count++; SendClientMessage(i,-1,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk } } if(count==0){ SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs 9-es változós játékos.\"); }
new count=0; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) //Végigfutás az összes játékoson { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(valtozo == 9) { count++; SendClientMessage(i,-1,\"A változód értéke 9.\"); //Akkor kiírjuk } } if(count==0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs 9-es változós játékos.\");