Szerző Téma: [TUT]Számítgatás... A játékos ELOTTI/MÖGÖTTI pozíció kiszámítása  (Megtekintve 4672 alkalommal)

[TUT]Számítgatás... A játékos ELOTTI/MÖGÖTTI pozíció kiszámítása
« Válasz #15 Dátum: 2011. december 31. - 22:16:34 »
0 Show voters
Köszi, hallgatok rád, mivel én még csak 6-os vagyok, de ha nemjó akkor sincs harag.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
[TUT]Számítgatás... A játékos ELOTTI/MÖGÖTTI pozíció kiszámítása
« Válasz #16 Dátum: 2012. január 18. - 15:51:14 »
0 Show voters
Jéé.
Végre megértettem, ez mire jó.
\"Eznélkül úgy nemtudod a játékos kordninátái szerint beállítani a kamerát, mondjuk 10 méterre a játékos elé, úgy, hogy a játékos pontosan a \"képernyõ közepén\" álljon :D\"

Nem elérhető Fade

  • 322
    • Profil megtekintése
[TUT]Számítgatás... A játékos ELOTTI/MÖGÖTTI pozíció kiszámítása
« Válasz #17 Dátum: 2012. március 06. - 23:06:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: rewan date=1325365956\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na ez érdekes.
Szerintem(ha van jobb tapasztalatod, ne hallgass rám)
ha hozzáadsz(jobbra)/kivonsz(balra) a FacingAngle-hez valamennyit(mondjuk -180 a balra
esõ területhez), akkor úgy kiszámítható
 
x+=(floatsin(-angle,degrees));
y+=(floatcos(-angle,degrees));

 
ezzel a módszerrel.
Lehet nagy baromságot mondtam, bocsi ha nem mûködik, de
szerintem így kéne menjen.
Fizika/Matek 2-es :-[
 
Akár kivonsz, akár hozzáadsz 180-at, az a játékos háta mögött lesz. :D
90-et kell kivonni/hozzáadni a balra, és jobbra irányokhoz.
 

Jéé.
Végre megértettem, ez mire jó.
\"Eznélkül úgy nemtudod a játékos kordninátái szerint beállítani a kamerát, mondjuk 10 méterre a játékos elé, úgy, hogy a játékos pontosan a \"képernyõ közepén\" álljon :D\"
 
[/quote]
Hát nem igazán, de enélkül még csak elé sem tudnád állítani.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal