forward Object(playerid);forward ObjectOff(playerid);
public Object(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenSetTimerEx(\"ObjectOff\", 6000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlvareturn 1;}
public ObjectOff(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldásaGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végénreturn 1;}
Object(playerid);
if(strcmp(cmd, \"/jump\", true) == 0) {Object(playerid);SetPlayerPos(playerid,-1965.3878,515.6260,202.2840);return 1; }
new string[64]; //karakterláncformat(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szövegGameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6);
Szép tut,sok embernek hasznos lehet :DGrat
new string[64]; //karakterláncformat(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szövegGameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget mi értelme van létrehozni egy új karakterláncot, valamint megformázni?egyszerubb ha.... GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); így használjuk. [/quote]Javítva.
public Object(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenwait(5000);TogglePlayerControllable(playerid, true);GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg }
igazatok van 1 éves témába írkálni...Kösz Freddi, volt amikor segített.Stuntzor
uf.inc (Useful Functions) -ban van egy wait(); függvény, azzal sokkal egyszerubb lehet. public Object(playerid){TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenwait(5000);TogglePlayerControllable(playerid, true);GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg } [/quote]A wait függvényt nem ajánlom, beakasztja az egész szervert. (=nagyon nagy lagg)