Szerző Téma: [TuT] Helyes teleport készítése  (Megtekintve 8476 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Dátum: 2010. január 10. - 17:39:53 »
+1 Show voters
Észre vettem, hogy sokan helytelenül készítitek el a teleport(ok) parancsát!
Sokan MSN-en kérnek tolem segítséget, hogy segítsek neki(k) ebbe, abba és hiába mondom neki(k) sajnos még nem értik.
Ilyenkor jön az, hogy elkérem tolük a szkriptet és megcsinálom neki(k).
De még nézem a szkriptet, hogy hogyan oldotta meg eddig, akkor sok esetbe találkozok nagyon nagyon sok teleportal.
A teleportok viszont nagy helytelenül lettek létrehozva.
Ezért szántam el magam, hogy leírom nektek a teleport helyes létrehozását.
Nézzük meg azt a kódot, amit Ti használtok:
if(strcmp(cmdtext, \"/tele-sf\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {  // Lekérdezi, hogy a játékos jármuben van vagy nincs.
new Float:X;  //   \\
new Float:Y;  //    | >  Létrehoz 3 db a pozíció tárolására szolgáló változót.
new Float:Z;  //  /
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);  // Lekérdezi a játékos pozícióját.
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //  a VehicleID-t egyenlové tesszük a a jármu azonosítójával.
SetVehiclePos(VehicleID,-1635.0066,672.8344,7.1875); // Teleportálás, ha a játékos jármuben van.
} else { // Ellentkezoleg
new Float:X; //  \\
new Float:Y; //   | > Létrehoz 3 db a pozíció tárolására szolgáló változót.
new Float:Z; //  /
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);  // Lekérdezi a játékos pozícióját.
SetPlayerPos(playerid,-1635.0066,672.8344,7.1875);  // Teleportálja jármu nélkül.
return 1;  // Visszatérés  
}
}
Szerintem ez a legocsmányabb teleport amit láttam, de sajnos nagyon sok helyen találkozok,találkoztok vele.
Nézzük az én példámat:
if(strcmp(cmdtext, \"/tele-sf\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
    {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1917.4590,293.9239,41.0469); // Teleportálás jármuvel.
    } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,-1917.4590,293.9239,41.0469); // Teleportálás jármu nélkül.
    }
    return 1; // Visszatérés
}
Szerintem sokkal célszerubb az én példámat használni, mivel rengeteg fölösleges dologtól szabadulunk meg.
Remélem segítettem ezzel, hogy szebb és egyszerubb szkripteket írjatok.
IceMan
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 14. - 19:05:40 írta IceMan. »

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #1 Dátum: 2010. január 10. - 18:08:22 »
0 Show voters
Ez egy okos ötlet volt, valóban rengetegen ilyen( vagy hasonlóan ) helytelen megoldásokkal készítik( ? ) el teleportjaikat. A legviccesebb mégis csak az, hogy lekérdezi a játékos koordinátáit, de nem is használja.  :-X Jó leírás lett, csak annyi megjegyezni valóm van, hogy a \'Lezárás\' helyett visszatérést írnék.  ;)
ZeRo

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #2 Dátum: 2010. január 10. - 18:45:10 »
0 Show voters
Jó lett!
(hsz többi része törölve, félreértettem  ;D)
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 15. - 06:54:16 írta Iceaac »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #3 Dátum: 2010. január 10. - 19:33:11 »
0 Show voters
Köszönöm.
Csabesz
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 10. - 19:36:10 írta Csabesz »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #4 Dátum: 2010. január 10. - 19:56:51 »
0 Show voters
Jó lett, én eloször csak játékos teleket csináltam aztán áttértem a kocsisra , de a jó módszert választottam.
Ám az lvdm3 ba is a rosszabb móccer van használva  ;D

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #5 Dátum: 2010. január 10. - 20:01:35 »
0 Show voters
Szép lett,és hasznos Csabesz :D Grat  :)

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #6 Dátum: 2010. január 10. - 20:29:58 »
0 Show voters
Kowalski már írt egy ilyen leírást csak törölve lett, köszönjük a pótlást.

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #7 Dátum: 2010. január 10. - 20:39:28 »
0 Show voters
Tényleg am o mért nem látogatja ezt a fórumot már ?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #8 Dátum: 2010. január 10. - 20:53:18 »
0 Show voters
Köszönöm a dicséreteket.  :)
Csabesz

[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #9 Dátum: 2010. január 11. - 18:31:35 »
0 Show voters
Én csináltam Teleport_Add függvénnyel megoldhatót(beta), és köszönjük kowalski leírásának pótlását.

Nem elérhető shanyi

  • 171
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #10 Dátum: 2010. január 11. - 21:10:06 »
0 Show voters
Én is csináltam azthiszem, bár lehet, hogy nem adtam ki, rég volt már  ;)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #11 Dátum: 2010. január 13. - 14:13:49 »
0 Show voters
Hát nem tudom. Én csak azért írtam ki, mivel még \'most\' is sokan rosszúl készítik el.
Hát lehet írtál, nem tudom az is lehet, hogy törölték...
Csabesz

[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #12 Dátum: 2010. január 13. - 21:41:52 »
0 Show voters
Na ez nincs törölve: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3264.0
Írom hozzá a használati utasítást is, hamarosan kész.
Szerk: Itt van: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3265.0
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 14. - 15:56:18 írta Gamestar »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #13 Dátum: 2010. január 14. - 17:14:47 »
0 Show voters
Mi ez ?   Hirdeto topic ?

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
[TuT] Helyes teleport készítése
« Válasz #14 Dátum: 2010. március 08. - 15:42:22 »
0 Show voters
tök fas*a , kösz

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal