Automatikus üzenetek létrehozása
Ebben a tutorialban megtanulhatjátok, hogy, hogyan tudtok automatikus üzenetet létrehozni timer segítségével, egyszeru módon.
Eloször is hozzuk létre a prototípust. Aki módba csinálja az a main() függvény fölé tegye, aki szkriptbe az a OnFilterScript() függvény fölé, vagy a szkript elejére.
forward Auto();
Az \"Auto\" csak egy példa, helyette akármit írhatsz, tetszés szeruen, de a késobbiekben is azt használd!
Most létrehozzuk a publicot, az üzenet tartalmát.
public Auto()
{
SendClientMessageToAll(SZÍN, \"SZÖVEG\");
return 1;
}
A \"SZÍN\" helyére írd a definiált színt (pl. COLOR_YELLOW), vagy a színkódot (pl. 0x33AA33AA = GREEN)
Ezt akárhová teheted csak ne másik funkcióba.
Na most jön a timer, amit az OnGameModeInit() függvényhez teszünk, ha szkriptbe csinálod akkor OnFilterScriptInit()-hez.
1000 = 1 s (másodperc)
SetTimer(\"Auto\", 60000, 1);
Itt az \"Auto\" az általunk kiválasztott funkció, a \"60000\" (1 perc) azt jelöli, hogy mennyi idok elteltével küldözgesse az adott üzenetet, az \"1\" az ismétlodést jelöli. (Az \"1\" helyett írhatsz \"true\"-t is, ugyanazt jelentik, ha nem akarod, hogy ismétlodjön a szöveg, akkor \"0\"-t írj, az helyett meg \"false\"-t is írhatsz.)