CMD:zene(playerid, params[]) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \" Ide a zene linket! \" ) ; }
public OnPlayerSpawn(playerid){new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 5.0; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \" Ide a zene linket!\" );return 1;}
Besût a hosszúgomb?
CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zenének a linkjét )\" ); // Lejátszuk a játékosnak a zenét return 1; }
CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", 0.0, 0.0, 0.0, 20.0, 1 ); // Lejátszuk a zenét a 0,0,0-ás pozicíón, jelen esetben Red County alatt return 1;}
CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ new Float: fPos[ 3 ]; // Float, azaz lebegõpontos tipusú tömb változó létrehozása GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 1 ); // Bekérjük a változóba a ko-ordinátát, egyben lekérjük a játékos helyzetét PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 20.0 ); // Lejátszuk neki a lekért ko-ordinátán a zenét return 1;}
PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://www.solidfiles.com/d/36c5d0ca13/download/\" );
Besût a hosszúgomb? Na, ezen szakadok. Respect Miez...? Ha csak simán leakarsz játszani egy zenét: ( ZCMD-ben ) CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zenének a linkjét )\" ); // Lejátszuk a játékosnak a zenét return 1; } Ha egy adott pontot belül akarod hallgatni, akkor: CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", 0.0, 0.0, 0.0, 20.0 ); // Lejátszuk a zenét a 0,0,0-ás pozicíón, jelen esetben Red County alatt return 1;} Ha meg a jelenlegi pozicíódon akarod, akkor: CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ new Float: fPos[ 3 ]; // Float, azaz lebegõpontos tipusú tömb változó létrehozása GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); // Bekérjük a változóba a ko-ordinátát, egyben lekérjük a játékos helyzetét PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 20.0 ); // Lejátszuk neki a lekért ko-ordinátán a zenét return 1;} Ugyan ez a helyzet OnPlayerSpawn(...) stb... -nél [/quote]Ha egy pozíción szeretnéd lejátszani,akkor van még egy paraméter,amivel engedélyezni kell. PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 20.0,1 );
CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", 0.0, 0.0, 0.0, 20.0 ); // Lejátszuk a zenét a 0,0,0-ás pozicíón, jelen esetben Red County alatt return 1;}
CMD:asdmusic( playerid, params[] ){ new Float: fPos[ 3 ]; // Float, azaz lebegõpontos tipusú tömb változó létrehozása GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); // Bekérjük a változóba a ko-ordinátát, egyben lekérjük a játékos helyzetét PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 20.0 ); // Lejátszuk neki a lekért ko-ordinátán a zenét return 1;}
PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"www.asd.hu/asd( Ide a zene linkjét )\", fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 20.0,1 );
Ha legközelebb publikálsz valamit azt illene normálisan kiírni...!
#include <youtube>CMD:zene(playerid, params[]){YoutubeStream(playerid, \"A zene youtube linkje\");return 1;}