Szerző Téma: [Leírás]MTA Használata ((Egyedi leírás))  (Megtekintve 1877 alkalommal)

Nem elérhető Eads

[Leírás]MTA Használata ((Egyedi leírás))
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 09:30:41 »
0 Show voters
1. Töltsd le az MTA racet INNEN!

2. Rakd fel ha letöltötte!


3. Indítsd el, és ha betöltötte a menüket, akkor Map Editor.


4. New Race és onanntól rajtad múlik minden szerkesztés.


5. Elmented. És kilépsz, megkeresed az MTA:SA fõkönyvtárát!


6. Ott keresel olyan mappát hogy mods, és abban maps.


7. Kirakod valahova ahonnan gyorsan feltöltheted valahova.


8. KATTINTS IDE!


9. Kitallózod a map filet és feltöltöd, ne állíts semmit se a feltöltés elött!


10. A kódokat a kocsik alá másolod, amiket kaptál, és kész vagy.


Problémák:


- Crashel a serverem, de a tárgyak elött még nem volt ez a probléma.


Megoldás: Csökkentsd le az objectek számát 150-re!


Tárgy Mozgatása


1. Ha kész az MTA pályád csak akkor tudod vagy ha van 1 elemed akkor ajánlott csinálni ilyent!


2. Csinálnunk kell 1 new parancsot megint.


Minta:


new func_obj;


3. Ha kész akkor most van az object, de a new cuccal kell összerakni, mint a componensesnél!


Itt 1 példa megint:


Elötte:


CreateObject(2359, 248.973251, 1859.570068, 13.513611, 0.0000, 0.0000, 270.0000);


Utánna:


func_obj = CreateObject(2359, 248.973251, 1859.570068, 13.513611, 0.0000, 0.0000, 270.0000);


4. Most kész a funkció neve, de a new-nél és itt más nevet használj csak egyezzen meg mind2, mert error lesz!


5. Most kell funkcionálni, pl parancsal. Itt a kész példa:


if(strcmp(cmdtext, \"/obj-up\", true) == 0) {


MoveObject(func_obj,248.973251, 1859.570068, 30.513611,2.5);


return 1;


}


A fel mozgatáshoz a Z koordinátát kell megnövelni, hogy felmenjen.


Érdemes a 2.5-öt, a sebességet ennyi hagyni, mert kirepülhet a játékos a helyérõl!


if(strcmp(cmdtext, \"/obj-down\", true) == 0) {


MoveObject(func_obj,248.973251, 1859.570068, 13.513611,2.5);


return 1;


}


Ha meg az eredeti helyére akarod hogy visszamenjen, akkor az X,Y,Z koordinátákat ne piszkáld meg. Annyit kell a move objectnél, hogy az X,Y,Z koordinátákat kimásolod ebbe. a new-bõl végtelen mennyiség lehet, tehát nem kell aggódni, hogy baj lenne. Most vagyunk kész vele. De a parancsokat a leírt helyre másold be, bennevan evbben a menüben kicsit feljebb...


Kiírás (Textdraw)


Elsõnek menj be a sa-mpbe és fotozz 1-et amikor minden látszik. A radar, statusz, (ne nyomj tab-ot)


Aztán lépj ki nyisd meg paintal a képet. Jelöld ki az egész képet és kicsinyísd le 640x480-asra.


Ez kell alapból 1 készítésére. Aztán most a parancs, de elötte az elhelyezés. Elõször ottvan a paintnál 2 szám lent 1 téglalapban, na fogod a cerkát paintban, és oda viszed ahova akarod a szöveget. Megnézed a 2 számot, és beleírod a parancsba:


A paint értéke a téglalapban: [122,10]


new Text:test_text;


test_text = TextDrawCreate(122,10,\"szöveged\");


Ezzel kész az elsõ szöveged. De ha formázni akarod akkor nézz fel IDE a többi formázásért, angolul van de érthetõ. Ahol text-et ír a halpjéban az a test_text, te mást használj a test_text helyett.


Aztán még nincs kész semmi, mert ezt a create és a formázási kódokat a kocsik alá kell írni! Eszedbe se jusson máshova írni! Most odamész az OnPlayerConnecthez és beírod a többi parancs alá, hogy


TextDrawShowForPlayer(playerid,test_text);

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
[Leírás]MTA Használata ((Egyedi leírás))
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 22. - 10:20:43 »
0 Show voters
Tippek:
- Használj CODE tagokat, mert sokkal átláthatóbb lesz a leírásod.
- Ajánlom figyelmedbe hogy mielõtt leírást készítesz, nézd meg hogy létezik-e már ilyen leírás.
- És a leglényegesebb, mielõtt témát nyitsz mindenhol olvasd el a szabályzatot.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal