Hali gondoltam hasznossá teszem magam a fórumon, és leírom a játékosskinek számait hogy mit is jelentenek, és hogy a játékosoknak spawnoláskor hogyan tudtok fegyvert adni.A skinek ID-jét innen kikeresheted: http://weedarr.wikidot.com/skinlistc vagy http://wiki.sa-mp.com/wiki/Skins:All
Fegyver ID-ket is a fent linkelt oldalakon megtalálod.Na szóval
Igy néz ki egy skin a pawnoban:
AddPlayerClass(2,1477.9441,-1687.7645,14.0469,175.1083,0,0,0,0,0,0);
A kék szín a játékos ID-jét jelenti, a piros a játékos pozícioját.
Jelen esetben minden elsõ 0 a fegyver ID-jét, és minden második 0 a lõszert jelzi így most nincs semmilyen fegyvere se a játékosnak. (zöld színnel jelölt nulla)
Felfegyverezés:
Az AddPlayerClass...-ba csak 3 fegyvert tehetsz be. De az OnPlayerSpawn-nál többet isAdunk a játékosnak Sawnoff, M4, és Sniper fegyvereket 500 lõszerrel.
AddPlayerClass(2,1477.9441,-1687.7645,14.0469,175.1083, 26,500 , 31,500 , 34,500 ) ;
Ha több fegyver kell akkor a fegyverek ID-jét és lõszert ide írd: OnPlayerSpawn. \"GivePlayerWeapon\" függvénnyel
felfegyverezzük a játékost Sawnoff, M4, Sniper, és TEc-9el: public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26,500);
GivePlayerWeapon(playerid, 31,500);
GivePlayerWeapon(playerid, 34,500);
GivePlayerWeapon(playerid, 32,500);
return 1;
}
Remélem segítettem ha vmi hibát találsz akkor jelezd köszi