Szerző Téma: [Leírás]AddPlayerClass(..);  (Megtekintve 2128 alkalommal)

[Leírás]AddPlayerClass(..);
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 20:30:39 »
+1 Show voters
Hali gondoltam hasznossá teszem magam a fórumon, és leírom a játékosskinek számait hogy mit is jelentenek, és hogy a játékosoknak spawnoláskor hogyan tudtok fegyvert adni.
A skinek ID-jét innen kikeresheted: http://weedarr.wikidot.com/skinlistc vagy http://wiki.sa-mp.com/wiki/Skins:All

Fegyver ID-ket is a fent linkelt oldalakon megtalálod.

Na szóval

Igy néz ki egy skin a pawnoban:



AddPlayerClass(2,1477.9441,-1687.7645,14.0469,175.1083,0,0,0,0,0,0);
A kék szín a játékos ID-jét jelenti, a piros a játékos pozícioját.

Jelen esetben minden elsõ 0 a fegyver ID-jét, és minden második 0 a lõszert jelzi így most nincs semmilyen fegyvere se a játékosnak. (zöld színnel jelölt nulla)



Felfegyverezés:

Az AddPlayerClass...-ba csak 3 fegyvert tehetsz be. De az OnPlayerSpawn-nál többet is

Adunk a játékosnak Sawnoff, M4, és Sniper fegyvereket 500 lõszerrel.

AddPlayerClass(2,1477.9441,-1687.7645,14.0469,175.1083,
26,500 , 31,500 , 34,500 ) ;


Ha több fegyver kell akkor a fegyverek ID-jét és lõszert ide írd: OnPlayerSpawn. \"GivePlayerWeapon\" függvénnyel

felfegyverezzük a játékost Sawnoff, M4,  Sniper, és TEc-9el:

 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26,500);
GivePlayerWeapon(playerid, 31,500);
GivePlayerWeapon(playerid, 34,500);
GivePlayerWeapon(playerid, 32,500);
return 1;
}

 
Remélem segítettem ha vmi hibát találsz akkor jelezd köszi :)
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 03. - 14:31:30 írta DjCrasher »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal