Szövegbeviteles párbeszédpanelek létrehozása, használata 1. Elõszó
Üdv, ebben a leírásban bemutatom a szövegbeviteles párbeszédpaneleket.
Mivel egy magyar leírásban sincs benne, gondoltam leírom.
Nos, kezdjünk bele! 2. Használat
Természetesen ott vannak a funkciók mellett a magyarázatok.[pawn]
#include <a_samp> // természetesen az alap SA-MP függvénykönyvtárt beágyazzuk
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ])
{
if(!strcmp(\"/inputdialog\", cmdtext, true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 44, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Szövegbeviteles párbeszédpanel\", \"Sajtos vagy mákostészta?\", \"OK\", \"Vissza\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])
{
if(dialogid == 44) // ha a párbeszédpanel azonosítószáma 44....
{
if(response == 1) // ha a legelsõ gombra (OK-ra) ment rá....
{
if(strfind(inputtext, \"sajtostészta\", true) != -1) // a legelsõ karaktertõl nézzük a szöveget, és ha (például) a \'sajtostészta\'-t írta be akkor....
{
print(\"Valaki beírta a sajtostésztát!\"); // példaként kiiratjuk konzolba a megadott szöveget....
}
else if(strfind(inputtext, \"mákostészta\", true) != -1) // ha pedig a \'mákostészta\'-t írta be akkor....
{
print(\"Valaki beírta a mákostésztát!\");
}
}
}
return 0;
}
[/pawn]
3. Utószó
Remélem, hogy mostmár nagyjából értitek a szövegbeviteles párbeszédpaneleket.
Ha valami nem jó, vagy nem érted, a kommentek természetesen jöhetnek! Írta: ScreaM
Dátum: 2011/05/11 21:00
1. frissítés: 2011/05/11 21:03
2. frissítés: 2011/05/11 21:15
3. frissítés: 2011/05/12 17:45