Hellosztok!
Akkor vágjunk is bele...
Ez a frissítés csak a SA-MP szervereknek elérhetõ!
Ha 0.3c R1/R2 szerveredet frissíted: neked csak a \'samp03svr\' fáljt kell kicserélned linuxon, vagy a \'samp-server.exe\' fáljt windowson, mely a 0.3c R5 szerver packban elérhetõ.SA-MP 0.3c R5 szerver - Az R5 szerver pack az összeomlási sebezhetõséget hivatott kijavítani, mint 0.3c R3/R4 szerver, de az elõzõ verziókba ezt még nem teljesen fejeztük be. Ez a védelem csak a 0.3c R5-ös linux szervereken érzékelhetõ, következetsen a 0.3c R5-ös frissítés mindkét platformra érvényes (Windows& Linux).
SA-MP 0.3c R4 szerver - Más biztonsági hibák javítása R4-ben, melyek 0.3c R3 szerver lettekn észrevéve.
- Hibák kijavítása: GetPlayerSurfingObjectID() rossz object ID-re utalt vissza.
- Néhány kisebb probléma kijavítása a format() funkciónál.
Új PAWN natívok:
pawn Code:
native GetPlayerNetworkStats(playerid, retstr[], size);
native GetNetworkStats(retstr[], size);
A fennt látható funkciók hasonló információkra utalnak, melyet a játékos az F5 gomb megnyomásával jeleníthet meg. A szerveri verzió sok megjeleníthetõ dolgot tartalmaz, mint például a szerver adatok küldött adatok mennyiségi elveszését, Feltöltés/Letöltési arányt, stb. Ez az információ lehet hogy hasznos lesz néhény játékos esetében, illetve az ép szerverhez. Ha felkeltette ez érdeklõdésedet, a windows server packban megtalálod a netstats.pwn-t, mint filterscriptet.
SA-MP 0.3c R3 server - További támadások elleni gyenge pont javítása SA-MP linux szervereknél, ahol a távoli támadó tud egy különlegesen ügyes paketet küldeni ami elõidézhet egy debug parancsot a SA-MP internetes részében; ami akár a szerver leállításához is vezethet.
Új pawn natívok:
pawn Code:
native GetPlayerCameraMode(playerid);
A kért játékosnál a kamerája módjára utal vissza. A kamera mód fontos lehet: célzásnál és autóból való kilövésnél utasként.
pawn Code:
native Float:GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
native Float:GetVehicleDistanceFromPoint(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
A felül látható funkciók alternatívakként használhatólk a gyors távolságszámításra pawnban. Kívánatosabb használni az IsPlayerInRangeOfPoint() funkciót, ha nincs szükséged pontos távolságra.
pawn Code:
native GetPlayerSurfingObjectID(playerid);
GetPlayerSurfingObjectID hasonló a GetPlayerSurfingVehicleID-hoz. Ha a játékos egy mozgó objecten áll, az object idjére utal vissza, viszon ha nem, az INVALID_OBJECT_ID-re fog visszautalni.
Új callback:
pawn Code:
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);
Ez a callback a jármûvek pozíció frissítésére lett hivatott, amikor nem öülnek a jarmûben, vagy amikor nincs vezetõje a jármûnek, de, mint utas/utasok ül/ülnek benne.
Letöltheted:SA-MP 0.3c R5 Linux Szerver:
http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5.tar.gzSA-MP 0.3c R5 Windows Szerver:
http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5_win32.zip25/07/2011 kérdéses volt a helykitöltés a format() funkcióban a 0.3c R3-mas verzóban. Ha már letöltötted a 0.3c R3-t, akkor kérlek töltsd le a 0.3c R3-1 szervert!
0.3c R4 verzó megjelenési dátuma: 27/07/2011
0.3c R5 verzó megjelenési dátuma: 28/07/2011