Ezt a wikirõl fordítottam le szreintem sokaknak hasznos fõleg, hogy most bejöttek a kedvencek közé az admin=rendõr szerverek
Változó
new Locked[MAX_PLAYERS];//Ezzel csináltunk 1 változót ami az ÖSSZES játékosra vonatkozik
Ezt a mod legelejére a definíciók közé kell tenni. Ezzel csinálunk egy változót ami az összes játékosra vonatkozik.
Most pedig a skinek:
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(221, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 0 -
AddPlayerClass(212, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 1 -
AddPlayerClass(199, 0, 0, 0, 130, 24, 300, 0, 0, 0, 0); //Class 2 -
return 1;
}
Most csináltunk 3 \"külsõt\" amibõl 2 jelszóval védett lesz.
Zárt skin meghatározása
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0: Locked[playerid] = 1; //ez zárva lesz jó?
case 1: Locked[playerid] = 1; //ez is
case 2: Locked[playerid] = 0; //ez nem
}
return 1;
}
ide 1-est kell írni ha azt akarjuk, hogy zárva legyen 0-t ha azt, hogy ne legyen zárva
Ha a játékos nem írja be a jelszót ne hadja a szerver spawnolni
Ennek a kódja egyszerû:
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(Locked[playerid]) return 0;//Amikor spawnba lép lezárjuk a skineket amiket majd csak 1 parancsal tud feloldani
return 1;
}
Feloldó parancs létrehozása
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/unlock jelszó\"))
{
Locked[playerid] = 0; // Amint láthatjuk itt 0 az érték ezáltal feloldódik a skin
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Skinek feloldva!\");//Küldünk 1 üzenetet a járékosnak
}
return 1;//Visszatérés
}
Remélem segített mindenkinek
(megint leírom, hogy ne legyen vita ez fordított verzió)