Üdv, ebben a tutorialban leírom, hogyan készítsünk 3D Textet, és el is magyarázom.
Tehát: Create3DTextLabel(\"szöveg\",szín, x, z, y, drawdistance, virtualworld);
Magyarázat:
-szöveg: ide írd a kívánt szöveget.
-szín: milyen színû legyen a szöveg.
-X,Z,Y: koordináták
-Draw Distance: látótávolság (m)
-Virtual World: beállíthatod melyik virtuális világba látszódjon. CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"szöveg\",szín, x,z,y drawdistance, virtualworld);
Magyarázat:
-playerid: lekérjük a játékos ID-jét és csak annak jelenítjük meg a szöveget!
-szöveg: ide írd a kívánt szöveget.
-szín: milyen színû legyen a szöveg.
-X,Z,Y: koordináták
-Draw Distance: látótávolság (m)
-Virtual World: beállíthatod melyik virtuális világba látszódjon. Attach3DTextLabelToPlayer(3DTEXT, playerid, x, z, y);
Magyarázat:
-3DTEXT: a kívánt szöveget amit a játékosra akarunk akasztani elõbb meg kell írni, mégpedig ehhez hasonlóan: new Text:szoveg = Create3DTextLabel(Szöveg, stb...)
-playerid: lekérjük a játékos ID-jét és csak annak jelenítjük meg a szöveget!
-X,Z,Y: koordináták Attach3DTextLabelToVehicle(3DTEXT, vehicleid, X,Z,Y);
Magyarázat:
-3DTEXT: a kívánt szöveget amit a kocsira akarunk akasztani elõbb meg kell írni, mégpedig ehhez hasonlóan: new Text:szoveg = Create3DTextLabel(Szöveg, stb...)
-vehicleid: az a jármû id amire rá akarjuk akasztani
-X,Z,Y: koordináták3DText törlése:
-Ha sima 3DTextrõl van szó Delete3DTextLabel(3DTEXT);
-Ha játékos 3DTextrõl
DeletePlayer3DTextLabel(3DTEXT);
Update3DTextLabelText(3DTEXTrégi, SZÍN, 3DTEXTúj);
Magyarázat:
-3DTEXTrégi: régi 3d text
-SZÍN: szöveg színe
-3DTEXTúj: új 3dtext szövegA Createokat OnGameModeInit() alá kell tenni, a törléseket OnGameModeExit() alá.
Remélem segítettem valakinek!
Stuntzor
2012.10.25