Szerző Téma: [ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata  (Megtekintve 4934 alkalommal)

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
[ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata
« Válasz #15 Dátum: 2012. március 17. - 19:16:27 »
0 Show voters
A MoveObjectot, vagy a MoveDynamicObjectot berakod a
public OnPlayerUpdate(playerid)

alá, és ha odaérsz a megadott ponthoz, akkor kinyílik.
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 17. - 19:19:02 írta Gabor.. »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
[ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata
« Válasz #16 Dátum: 2012. március 17. - 19:39:45 »
0 Show voters
Meg egy bool változóval, vagy bitmûveletekkel megtudod csinálni, hogy ha elmegy tõle, akkor csukja, ha pedig odamegy és még nincs kinyitva, akkor nyissa ki.
De bitmûveletekkel jobb megoldás, mert egy bool változó egy bájtos, míg egy char array is egy bájtos, mivel egy bájt egy memóriacella.
bool változónak csak igaz/hamis értéket adhatsz, míg a char array-nak mind a 8 bitjét tudod manipulálni.
Ha ez nem elég, akkor ottvan a sima 4 bájtos változó (new)

[ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata
« Válasz #17 Dátum: 2012. március 19. - 14:31:24 »
0 Show voters
Köszi szépen ez a tut jól jött mert ezt kerestem :)

[ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata
« Válasz #18 Dátum: 2012. március 19. - 19:36:13 »
0 Show voters
Szép tutorial! Grat, hasznos!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal