Szerző Téma: [Leírás] Hogyan készítsük el egy jármû lecserélést .lua programozásban  (Megtekintve 2828 alkalommal)

Nem elérhető Theta

+3 Show voters
Elõször is nyissuk meg a jegyzettömb nevû programunkat a gépünkön.
Akkor most fogjunk is hozzá:
 

function replaceModel()

 
Ezzel most csináltunk egy funkciót ami a \"ModelFelülírása\" lesz.
 

txd = engineLoadTXD(\"elérési útvonal.txd\", JÁRMÛ ID )

 
Aki ismeri már a pawn nyelvet SAMP programozásban feltûnhet neki, hogy van egy változónk ami a \"txd\" névre hallgat, de nem csináltunk \"new txd\" létrehozást. Ez azért van mert LUA-ban nincs szükség erre.
Most betöltjük a TXD fájlt aminél meg kell adnunk az elérési útvonalat a \"minilua\" mappán belül, és a jármû ID-t mivel tudnia kell mit mire cseréljen (Shamal nevû TXD-t ne írj felül \"Sabre\" nevûvel mert bebuol a játék!).
Természetesen ha már betöltöttük akkor felül kell írnunk ehhez a következõ parancsra lesz szükségünk:
 
engineImportTXD(txd, JÁRMÛ ID)

 
Ezzel importáljuk az új jármûvet a régi jármû helyére, természetesen itt is meg kell adni a változó nevét és a jármû ID-t
Remek TXD sikeresen betéve! De nekünk a DFF fájlokat is be kell rakni a tökéletes mûködéshez, amit ugyan azon elven kell megtennünk mint a TXD-nél:
 

dff = engineLoadDFF(\"elérési útvonal\", ID )
  engineReplaceModel(dff, ID)

 
Látjuk  változó ID elérési út szükséges!
Ha ez kész van szükséges lesz:
 

end

 
Zárást rakni a végére!
Most pedig lefuttatjuk, hogy amikor a játékos felcsatlakozik akkor cserélje ki neki a kocsit:
 

addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)
addCommandHandler ( \"reloadcar\", replaceModel )

 
Na nézzük egybe:
 

function replaceModel()
  txd = engineLoadTXD(\"elérési útvonal\", ID )
  engineImportTXD(txd,  ID)
  dff = engineLoadDFF(\"celérési útvonal\",  ID )
  engineReplaceModel(dff,  ID)
 
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)
addCommandHandler ( \"reloadcar\", replaceModel )

 
Most már elmenthetjük a \"dokumentumunkat\" .lua fájlkiterjesztésbe.
Leírta: Theta
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 28. - 18:47:29 írta ScreaM »

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
[Leírás] Hogyan készítsük el egy jármû lecserélést .lua programozásban
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 06. - 19:47:38 »
0 Show voters
:\'( sajnos ez egy létezõ lua dokumentum, te csak átírtad a szöveget, mégpedig a legtöbb modban ígyvan.

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
[Leírás] Hogyan készítsük el egy jármû lecserélést .lua programozásban
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 11. - 13:49:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: id100 date=1346953658\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4545\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:\'( sajnos ez egy létezõ lua dokumentum, te csak átírtad a szöveget, mégpedig a legtöbb modban ígyvan.
 

« Dátum: 2010. December 09. 19:11:36 »[/quote]

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
[Leírás] Hogyan készítsük el egy jármû lecserélést .lua programozásban
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 11. - 18:32:44 »
0 Show voters
:o NEM IS RÉG REGISZTRÁLT.
2012-ben.(sztem,nemrég néztem meg.
)
edit: bocs, ez másik téma.

[Leírás] Hogyan készítsük el egy jármû lecserélést .lua programozásban
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 12. - 17:11:48 »
0 Show voters
Szívódj már fel [OKOSKA]

Nem elérhető T0ny

  • 524
    • Profil megtekintése
[Leírás] Hogyan készítsük el egy jármû lecserélést .lua programozásban
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 17. - 21:08:21 »
0 Show voters
A  fegyver/skin cserélést is ugyan így kell?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal