Elõször is nyissuk meg a jegyzettömb nevû programunkat a gépünkön.
Akkor most fogjunk is hozzá:
function replaceModel()
Ezzel most csináltunk egy funkciót ami a \"ModelFelülírása\" lesz.
txd = engineLoadTXD(\"elérési útvonal.txd\", JÁRMÛ ID )
Aki ismeri már a pawn nyelvet SAMP programozásban feltûnhet neki, hogy van egy változónk ami a \"txd\" névre hallgat, de nem csináltunk \"new txd\" létrehozást. Ez azért van mert LUA-ban nincs szükség erre.
Most betöltjük a TXD fájlt aminél meg kell adnunk az elérési útvonalat a \"minilua\" mappán belül, és a jármû ID-t mivel tudnia kell mit mire cseréljen (Shamal nevû TXD-t ne írj felül \"Sabre\" nevûvel mert bebuol a játék!).
Természetesen ha már betöltöttük akkor felül kell írnunk ehhez a következõ parancsra lesz szükségünk:
engineImportTXD(txd, JÁRMÛ ID)
Ezzel importáljuk az új jármûvet a régi jármû helyére, természetesen itt is meg kell adni a változó nevét és a jármû ID-t
Remek TXD sikeresen betéve! De nekünk a DFF fájlokat is be kell rakni a tökéletes mûködéshez, amit ugyan azon elven kell megtennünk mint a TXD-nél:
dff = engineLoadDFF(\"elérési útvonal\", ID )
engineReplaceModel(dff, ID)
Látjuk változó ID elérési út szükséges!
Ha ez kész van szükséges lesz:
end
Zárást rakni a végére!
Most pedig lefuttatjuk, hogy amikor a játékos felcsatlakozik akkor cserélje ki neki a kocsit:
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)
addCommandHandler ( \"reloadcar\", replaceModel )
Na nézzük egybe:
function replaceModel()
txd = engineLoadTXD(\"elérési útvonal\", ID )
engineImportTXD(txd, ID)
dff = engineLoadDFF(\"celérési útvonal\", ID )
engineReplaceModel(dff, ID)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)
addCommandHandler ( \"reloadcar\", replaceModel )
Most már elmenthetjük a \"dokumentumunkat\" .lua fájlkiterjesztésbe.
Leírta: Theta