Sziaszok,
Elkezdtem egy Tûz projecten dolgozni.
Tulajdonságai:
Egy funkcióval lerakhatsz egy megadott koordinátára egy bizonyos típusú tûz objectet. Poroltóval el lehet majd oltani, de ha túl közel mész, akkor automatikusan rajtad is lesz egy tûz object, és 1 másodpercenként levesz 5 hp-t. Valószinûleg terjedni is fog, de ennek a megoldásán még gondolkozok.
Fõbb funkciói:
CreateStreamedFire(típus,eloltható(1-igen 0-nem),terjedjen(1-igen 0-nem),autoattach(1 - 0),x,y,z); // a tûz id-jével tér vissza
SetStreamedFirePos(fireid,x,y,z);
RemoveStreamedFire(fireid);
AttachStreamedFireToVehicle(fireid,vehicleid);
AttachStreamedFireToPlayer(fireid,playerid);
DetachStreamedFire(fireid,style(0 - tûz törlése, 1 - földre rakás));
IsPlayerBurning(playerid);
IsVehicleBurning(vehicleid);
GetPlayerFireID(playerid);
GetVehicleFireID(vehicleid);
public OnPlayerBurned(playerid,fireid)
public OnVehicleBurned(vehicleid,fireid)
public OnPlayerExtinguishingFire(playerid,fireid)
Ha lesz még ötletem kiírom