Szerző Téma: [INC]Give  (Megtekintve 1342 alkalommal)

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
[INC]Give
« Dátum: 2011. Május 03. - 09:29:12 »
+1 Show voters
Heló, hát ez az inc abból állna, hogy most már ezek nem csak GivePlayerMoney lesz, hanem GivePlayerScore, stb...
Hamarosan kész...

[INC]Give
« Válasz #1 Dátum: 2011. Május 06. - 17:29:50 »
0 Show voters
Ez nekem nagyon jól jönne, pont egy ilyen kell!

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
[INC]Give
« Válasz #2 Dátum: 2011. Május 06. - 17:34:28 »
0 Show voters
[pawn]
stock GivePlayerScore(playerid, value)
{
     SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + value);
     return 1;
}
[/pawn]
Ilyen egyszerû.

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
[INC]Give
« Válasz #3 Dátum: 2011. Május 06. - 18:55:01 »
0 Show voters
vagy
[pawn]
#define GivePlayerScore(%0, %1) SetPlayerScore(%0, GetPlayerScore(%0) + %1)[/pawn]

Kovacs_Bela

  • Vendég
[INC]Give
« Válasz #4 Dátum: 2011. Július 20. - 20:31:04 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
/*
native GivePlayerScore(playerid,Score);
native GivePlayerHealth(playerid,Health);
native GivePlayerArmour(playerid,Armour);
native TakePlayerScore(playerid,Score);
native TakePlayerHealth(playerid,Health);
native TakePlayerArmour(playerid,Armour);
*/
stock GivePlayerScore(playerid,Score)
{
GetPlayerScore(playerid);
SetPlayerScore(playerid,score + Score);
}
stock GivePlayerHealth(playerid,Health)
{
GetPlayerHealth(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, health + Health);
}
stock GivePlayerArmour(playerid,Armour)
{
GetPlayerArmour(playerid);
SetPlayerArmour(playerid, armour + Armour);
}
stock TakePlayerScore(playerid,Score)
{
GetPlayerScore(playerid);
SetPlayerScore(playerid,score - Score);
}
stock TakePlayerHealth(playerid,Health)
{
GetPlayerHealth(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, health - Health);
}
stock TakePlayerArmour(playerid,Armour)
{
GetPlayerArmour(playerid);
SetPlayerArmour(playerid, armour - Armour);
}[/pawn]
ennyi

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
[INC]Give
« Válasz #5 Dátum: 2011. Július 20. - 20:40:22 »
0 Show voters
obo[T]\" post=\"157656\" timestamp=\"1311186664\"]
[pawn]#include <a_samp>
/*
native GivePlayerScore(playerid,Score);
native GivePlayerHealth(playerid,Health);
native GivePlayerArmour(playerid,Armour);
native TakePlayerScore(playerid,Score);
native TakePlayerHealth(playerid,Health);
native TakePlayerArmour(playerid,Armour);
*/
stock GivePlayerScore(playerid,Score)
{
GetPlayerScore(playerid);
SetPlayerScore(playerid,score + Score);
}
stock GivePlayerHealth(playerid,Health)
{
GetPlayerHealth(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, health + Health);
}
stock GivePlayerArmour(playerid,Armour)
{
GetPlayerArmour(playerid);
SetPlayerArmour(playerid, armour + Armour);
}
stock TakePlayerScore(playerid,Score)
{
GetPlayerScore(playerid);
SetPlayerScore(playerid,score - Score);
}
stock TakePlayerHealth(playerid,Health)
{
GetPlayerHealth(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, health - Health);
}
stock TakePlayerArmour(playerid,Armour)
{
GetPlayerArmour(playerid);
SetPlayerArmour(playerid, armour - Armour);
}[/pawn]
ennyi
 
[/quote]
Hibás.

Amúgy a givehp-nak és a givearmournak semmi értelme, mert ha 100-on van az élete, azt csak még jobban növeljük...

[pawn]
#define GivePlayerScore(%0, %1) SetPlayerScore(%0, GetPlayerScore(%0) + %1)
#define GivePlayerHealth(%0, %1) SetPlayerHealth(%0, GetPlayerHealth(%0) + %1)
#define GivePlayerArmour(%0, %1) SetPlayerArmour(%0, GetPlayerArmour(%0) + %1)
#define DeductPlayerScore(%0, %1) SetPlayerScore(%0, GetPlayerScore(%0) - %1)
#define DeductPlayerHealth(%0, %1) SetPlayerHealth(%0, GetPlayerHealth(%0) - %1)
#define DeductPlayerArmour(%0, %1) SetPlayerArmour(%0, GetPlayerArmour(%0) - %1)
[/pawn]
Ennyi.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal