Szerző Téma: [INC] Fegyverek tiltása  (Megtekintve 1029 alkalommal)

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
[INC] Fegyverek tiltása
« Dátum: 2012. április 03. - 19:19:50 »
+1 Show voters
Üdv.
Tegnap kezdtem el írni ezt a függvénykönyvtárat, aminek az lényege, hogy letilthatunk fegyvereket, úgy, hogy ne használhassa a játékos.
Nézzünk elõször pár definíciót belõle, magyarázattal.
 
#define FEGYVER_TIMER_IDO 5000 // Az ellenõrzés idõzítõje ennyi idõközönként fut majd le
#define MAX_FEGYVER_ID 46 // Max. fegyver ID, ezt hagyd így!
#define LogbaKiiras // Kommenteld ki ha nem szeretnéd hogy logba írja a cuccokat!
#define FEGYVER_ELLENORZES 2 // Ide a fegyver ellenõrzés típusát. Típusok: 1 - A kézben lévõ fegyvert | 2 - Az összes fegyverét végignézi, és ha van nála elveszi azt a fegyvert

 
Funkciók:
 
FegyverTiltas(...)

 
OnGameModeInit / OnFilterScriptInit alatt ajánlom használni. Használata egyszerû: A zárójel közé írjuk be vesszõvel elválasztva a letiltani kívánt fegyverek ID -jeit. Most tiltsuk le a minigunt, és a rakétavetõket.
 
FegyverTiltas(35, 36, 38);

 


bool: FegyverTiltva(fegyver)

 
Ezzel ellenõrizhetjük, hogy egy fegyver tiltva van -e. Ellenõrizzük, hogy a minigun tiltva van -e.
 
if(FegyverTiltva(38) == true) SendClientMessage(playerid, -1, \"A minigun tiltva van!\");
else SendClientMessage(playerid, -1, \"A minigun nincs tiltva!\");

 


OsszesFegyverTiltasa()

 
Ezzel az összes fegyvert letilthatjuk.


FegyverTimerStart()

 
Ezzel a kis függvénnyel indíthatjuk el a timert, ami majd ellenõrzi hogy a játékosnál tiltott fegyver van -e


FegyverTimerStop()

 
Ezzel a függvénnyel állíthatjuk meg a fegyver ellenõrzés timert


FegyverElvesz(playerid, fegyver)

 
Ezzel a függvénnyel vehetünk el egy játékostól egy megadott fegyvert. Most vegyük el tõle a minigunt!
 
FegyverElvesz(playerid, 38);

 


Ötleteket várok. Kattints ide a fegyver ID -kért!
Valószínûleg holnap kiadom a béta verziót.

[INC] Fegyverek tiltása
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 03. - 21:29:06 »
0 Show voters
Ilyen már van, 2 is.
 

SetDisabledWeapons
SetPlayerDisabledWeapons

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
[INC] Fegyverek tiltása
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 04. - 14:55:07 »
0 Show voters
Forrás: Wikipédia
SetDisabledWeapons:
 
Warning: This function was removed in SA-MP 0.3. Alternatively you can return 0 in OnPlayerUpdate if they use a bad weapon, and change their weapon.[/quote] - SAMP 0.3ban ki lett véve
SetPlayerDisabledWeapons:
 
Warning: This function doesn\'t work. At all.
Alternatively you can return 0 in OnPlayerUpdate if they use a bad weapon, and change their weapon.
[/quote] - Ez a funkció nem mûködik

[INC] Fegyverek tiltása
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 04. - 15:41:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: Casamiro date=1333544107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19560\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Forrás: Wikipédia
SetDisabledWeapons:
 
Warning: This function was removed in SA-MP 0.3. Alternatively you can return 0 in OnPlayerUpdate if they use a bad weapon, and change their weapon.
- SAMP 0.3ban ki lett véve
SetPlayerDisabledWeapons:
 
Warning: This function doesn\'t work. At all.
Alternatively you can return 0 in OnPlayerUpdate if they use a bad weapon, and change their weapon.
[/quote] - Ez a funkció nem mûködik
[/quote]
Ja jó, azt nem figyeltem :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal