Üdv.
Tegnap kezdtem el írni ezt a függvénykönyvtárat, aminek az lényege, hogy letilthatunk fegyvereket, úgy, hogy ne használhassa a játékos.
Nézzünk elõször pár definíciót belõle, magyarázattal.
#define FEGYVER_TIMER_IDO 5000 // Az ellenõrzés idõzítõje ennyi idõközönként fut majd le
#define MAX_FEGYVER_ID 46 // Max. fegyver ID, ezt hagyd így!
#define LogbaKiiras // Kommenteld ki ha nem szeretnéd hogy logba írja a cuccokat!
#define FEGYVER_ELLENORZES 2 // Ide a fegyver ellenõrzés típusát. Típusok: 1 - A kézben lévõ fegyvert | 2 - Az összes fegyverét végignézi, és ha van nála elveszi azt a fegyvert
Funkciók:
FegyverTiltas(...)
OnGameModeInit / OnFilterScriptInit alatt ajánlom használni. Használata egyszerû: A zárójel közé írjuk be vesszõvel elválasztva a letiltani kívánt fegyverek ID -jeit. Most tiltsuk le a minigunt, és a rakétavetõket.
FegyverTiltas(35, 36, 38);
bool: FegyverTiltva(fegyver)
Ezzel ellenõrizhetjük, hogy egy fegyver tiltva van -e. Ellenõrizzük, hogy a minigun tiltva van -e.
if(FegyverTiltva(38) == true) SendClientMessage(playerid, -1, \"A minigun tiltva van!\");
else SendClientMessage(playerid, -1, \"A minigun nincs tiltva!\");
OsszesFegyverTiltasa()
Ezzel az összes fegyvert letilthatjuk.
FegyverTimerStart()
Ezzel a kis függvénnyel indíthatjuk el a timert, ami majd ellenõrzi hogy a játékosnál tiltott fegyver van -e
FegyverTimerStop()
Ezzel a függvénnyel állíthatjuk meg a fegyver ellenõrzés timert
FegyverElvesz(playerid, fegyver)
Ezzel a függvénnyel vehetünk el egy játékostól egy megadott fegyvert. Most vegyük el tõle a minigunt!
FegyverElvesz(playerid, 38);
Ötleteket várok.
Kattints ide a fegyver ID -kért!Valószínûleg holnap kiadom a béta verziót.