Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Beszélgetés archívuma
»
Játékok
»
Smite (MOBA)
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Smite (MOBA) (Megtekintve 1298 alkalommal)
TryStar
776
TryStar
Smite (MOBA)
«
Dátum:
2014. május 11. - 09:05:38 »
0
Voters list:
Az utóbbi idõk MOBA-mániáját rengeteg játék próbálta meglovagolni kisebb-nagyobb szerencsével, igazi újítást azonban keveseknek sikerült felmutatni. A Hi-Rez Studios is bedobta saját szüleményét a közösbe, mely a keresztségben a SMITE nevet kapta. A jelenleg nyílt béta állapotban levõ TPS nézetbõl (újítás!) játszható alkotás nem akarja újraírni a mûfaj szabályait, de igyekszik hozzátenni a maga kis adalékát.
A recept maradt a régi: három útvonalas pályák, ezeken védõtornyok, folyamatosan áramló kiskatonák, öt-öt hõs, a pálya maradék része pedig dzsungel. Az apró változások azonban feldobják az utóbbi idõben kicsit állóvízként lötykölõdõ MOBA-kínálatot és persze ott van a „hátsó” nézet, ami a már jól megszokott madártávlati, biztonságos helyzetbõl kizökkentve, a csata kellõs közepére dob minket. Az elsõ néhány meccs alatt készüljünk fel, hogy kissé paranoiássá válhatunk, mivel megszokottságból sosem fogunk a hátunk mögé nézni, amit a gyakorlottabb SMITE-osok ki is fognak használni.
Érdemes épp ezért a játék elején felkínált gyakorló részt végigcsinálni, még ha kicsit szájbarágós is, legalább szokjuk az új nézõpontot. A betanulás után több játékmód is rendelkezésünkre áll, elõször érdemes belekóstolni a Conquest-be (recept: a lá DotA).
Ebben a játékmódban egy, az elõdhöz hasonlatos szerkezetû pályán kell verejtékfakasztó nehézségek árán lerombolnunk az ellenfél tornyait, hogy aztán bázisa elé érve, találkozzunk az elsõ kisebb újítással, a fõnixszel. Az új szerzemény lényegében egy megerõsített torony (nagyobb életerõ és sebzés), ami megölése után bizonyos idõvel feltámad, ezzel is egy új csavart téve a SMITE játékmenetébe.
Továbbhaladva az ellenfél közkatonáinak spawn-területére jutunk, emögött foglal helyet a (Régen volt Minotaurusz most pedig Titán), aki egyszerre két szerepet tölt be: utolsó védelmezõ és õ maga az az objektum, amit más MOBA-játékokban le kell rombolni a gyõzelemhez. A térkép többi része nem sokat változott, a dzsungelben ugyanúgy megtalálhatóak az egyik félhez sem tartozó lények, akik legyõzésével különbözõ buff-okhoz juthatunk. A bázisokon a boltból vásárolhatunk, ahol egy kis könnyítésre került sor. Jó pár DotA-klónhoz hasonlóan, itt is van egy ajánlott bevásárló lista minden hõshöz.
A Hi-Rez Studios nagyon ötletes megoldást dolgozott ki arra az általános problémára, hogy az ilyen játékokban mi alapján válasszunk karaktert, hogy tegyük ismertté a tulajdonságaikat széles körben. A trükk egyszerû: válasszunk olyan ismert személyek közül, akik már léteznek, akikrõl mindenki tud jó pár dolgot. Legyen szó akár képességekrõl, vagy elõtörténetrõl, és az általános mûveltség részét képezik. Elõször én is a Marvel és DC karakterekre gondoltam, de ez alkalommal az Istenekrõl mintázták a SMITE bajnokait.
A választás teljesen logikus volt, hiszen ezzel több legyet ütöttek egy csapásra. A League of Legends kezdésénél érzett elveszettség a karakterlistára rátekintve, itt nem jelent problémát, hiszen hellyel-közzel minden Istenrõl tudunk legalább egy-két dolgot. Az egyiptomi, görög, hindu, kínai és viking mitológiákból kölcsönzött alakok mindegyike a maga sajátos jegyeivel szerepel: Thor kalapácsot dob, Odin varjúkkal harcol, Ré a Nap erejét használja fel, Zeusz villámokkal teríti le ellenfeleit, Herkules mérhetetlen erõvel bír stb.
A legjobb az egészben, hogy az a bizonyos isteni érzés, hogy mi jóval erõsebbek vagyunk a mellettünk harcoló bakáknál, mindvégig ott van a levegõben, sõt az eddig megjelent karakterek balanszírozása is nagyon jól sikerült. Nincsenek eltúlzott erejû képességek, a fejlõdés is nagyon jó ütemben történik, a játékidõk a szokásos 20-30 percesek.
A Conquest-en kívül még három módban tehetjük próbára magunkat és társainkat, ezek az Arena, a Domination és a Joust(3v3 vagy 1v1). Ha a MOBA meccsek végén, mi mindig a Kill-ek számát néztük meg elõször, akkor örömteli hír lehet, hogy az Arena lényegében egy Team Deathmatch, a szokásos folyamatosan termelõdõ egységekkel kiegészítve. Ráadásként azonnali újraéledés van, ha esetleg választott Istenünk fûbe harapott volna a nagy csetepaté közepette.
A King of the Hill rajongóknak is jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Domination a különbözõ stratégiailag fontosabb pontok megtartásáról szól. Megszerzésük után nyugodt szívvel magukra is hagyhatjuk rövidebb idõkre, mivel védelmükre a játék egy dzsinnel kedveskedik nekünk.
Ha pedig mindig is arról álmodoztunk, hogy 1 v 1 harcokat vívnánk, akkor újfent jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Joust mód, a lovagi tornára hajazó párbajokról szól, ahol az alapszabályok megmaradnak (a Minotaurusz legyõzése), a változás csak annyi, hogy jelen esetben két csapat helyett, két egyén küzd meg egymással.
A játék prezentációjáról elmondható, hogy tisztes iparos munka, és inkább funkcionális, mint szép. A karakterek viszonylag kidolgozottak, a dzsungel kellõen kusza, de a textúrák sok helyütt elnagyoltak, homályosak. Ne várjon senki DX 11-es effekteket, vagy áll leejtõs pusztítást, itt a grafika a játékot szolgálja és nem fordítva. A fejlesztõk mentségére legyen mondva, hogy a sok-sok javítás során a kivitelezés egyértelmûen szépült, finomodott és a tornyok, karakterek nagyon jól illeszkednek a pályák antik-római hangulatába. A kezelõfelület elsõ pillantásra kicsit kacifántosnak tûnhet, de hamar át lehet látni, és e téren is folyamatosan történnek fejlesztések.
Összességében egy próbát mindenképp megér a Hi-Rez Studios alkotása. A rengeteg koppintás között a SMITE finoman próbál behozni új elemeket a már jól megszokott MOBA-játékmenetbe és a béta aktuális állapota azt mutatja, hogy eleddig sikerrel járt. Az új nézet nem hoz olyan forradalmi változásokat, mint azt remélnénk, de kellõ újdonságot nyújt, és képes elcsalni az embert néhány DotA 2 parti mellõl.
Ha kedvet kaptatok a játék kipróbáláshoz, nincs is más dolgotok, mint regisztrálni és letölteni a megfelelõ klienst.
http://www.hirezstudios.com/smite
Képek:
És most felsorolnám fejbõl az összes karaktert nektek, számszerint mind az 53-at.
Agni - Tûz Istene
Ah Muzen Cab - Méhek Istenek
Anhur - Az ellenség kaszabolója (xD)
Anubis - A halál Istene
Ao Kuang - Sárkány Király
Aphrodite - A szépség Istennõje
Apollo - A zene Istene (Nem NKS-t hallgat)
Arachne - A pók Istennõ
Ares - A harc Istene
Artemis - A vadászás Istennõje
Athena - A bölcsesség Istene
Bacchus - Az ivás Istene (Gondolok én itt: Bor Pálinka, Sör stb stb)
Bakasura - A jó elpusztitó (xD)
Bastet - A macskák Istennõje
Chaac - Az esõ Istene
Chang\'e - A hold Istennõje
Chronos - Az idõ Istene
Cupid - A szerelem Istene
Fenrir - Korlátozatlan Isten (o.O) (Kedvenc karakter <3)
Freya - A vikingek királynõje
Geb - A föld Istene
Guan Yu - A szent csata királya
Hades - Az alvilág királya
He Bo - A víz királya
Hel - Az alvilág Istennõje
Hercules - Róma bajnoka
Hun Batz - A majmok Istene
Isis - A varázslás Istennõje
Kali - A pusztitás Istennõje
Kumbhakarna - Az alvó óriás (Dagadt sz*r)
Loki - A trükközõ Isten
Mercury - A gyorsaság Istene
Ne Zha - Harmadik Lótusz Hercegnõ
Neith - A sors eldöntõje
Nemesis - A bosszú Istennõje
Nu Wa - Az ég Õre
Odin - Mindenki apja (Jó sok gyereke van)
Osiris - A törött túlvilág örzõje
Poseidon - A víz Istene
Ra - A nap Istene
Scylla - Az óceánok félelemje
Sobek - A nílus Istene
Sun Wukong - A majom Király
Thanatos - A halál Keze
Thor - A mennydörgés Istene
Tyr - A törvényhozó
Ullr - A nyugodtság Királya
Vamana - Ötödik Vinshu Herceg
Vulcan - A kovácsolás Istene
Xbalanque - A rejtõzés Istene
Ymir - A jeges óriás Apja
Zeus - Az ég Istene
Zhong Kui - A démonok Istene
Természetesen Skineket is lehet venni ami az alap Isten árának majdnem kétszerese vagyis 5500 (2000, 1250, 1500) helyett 9500. Ezek az átszinezett skinek. De vannak olyan Skinek amik még jól is néznek ki azok pedig 400 drágakõbe kerûl (RP) (Gems). Ezek mellet van az Arany skin ami 15.000 favorba kerûl. És emelett van a Legendary amit akkor kapsz meg ha az adott Istened elérte a 10-es szintû idézõ szintet.
(Meccsenként 7 - 10 idézõ pontot kapsz és a 10-es 1000-nél van.) Nem lehet megvenni csak így lehet hozzá férni.
Néhány kiemelkedõbb Skin: Infiltrator Loki, Night Prowler Bastet, Red Star Athena, Scarlet Coven Isis, PrivaTyr, Huntsman Odin, Alienware Ra, Space Monkey Hun Batz, Poolseidon Poseidon, Blind Vengeance Nemesis, Feaster Bunny Bakasura, DeathMachine Bakasura, He Bro He Bo, Pirate Sobek, Rapper Vamana, Spiky Ymir, Cacodemon Ymir.
Nagyjából ennyi lenne... még bõviteni fogom érdekességekkel.
Weboldal:
http://www.hirezstudios.com/smite
Naplózva
TryStar
776
TryStar
Smite (MOBA)
«
Válasz #1 Dátum:
2014. május 11. - 09:05:38 »
0
Voters list:
Az utóbbi idõk MOBA-mániáját rengeteg játék próbálta meglovagolni kisebb-nagyobb szerencsével, igazi újítást azonban keveseknek sikerült felmutatni. A Hi-Rez Studios is bedobta saját szüleményét a közösbe, mely a keresztségben a SMITE nevet kapta. A jelenleg nyílt béta állapotban levõ TPS nézetbõl (újítás!) játszható alkotás nem akarja újraírni a mûfaj szabályait, de igyekszik hozzátenni a maga kis adalékát.
A recept maradt a régi: három útvonalas pályák, ezeken védõtornyok, folyamatosan áramló kiskatonák, öt-öt hõs, a pálya maradék része pedig dzsungel. Az apró változások azonban feldobják az utóbbi idõben kicsit állóvízként lötykölõdõ MOBA-kínálatot és persze ott van a „hátsó” nézet, ami a már jól megszokott madártávlati, biztonságos helyzetbõl kizökkentve, a csata kellõs közepére dob minket. Az elsõ néhány meccs alatt készüljünk fel, hogy kissé paranoiássá válhatunk, mivel megszokottságból sosem fogunk a hátunk mögé nézni, amit a gyakorlottabb SMITE-osok ki is fognak használni.
Érdemes épp ezért a játék elején felkínált gyakorló részt végigcsinálni, még ha kicsit szájbarágós is, legalább szokjuk az új nézõpontot. A betanulás után több játékmód is rendelkezésünkre áll, elõször érdemes belekóstolni a Conquest-be (recept: a lá DotA).
Ebben a játékmódban egy, az elõdhöz hasonlatos szerkezetû pályán kell verejtékfakasztó nehézségek árán lerombolnunk az ellenfél tornyait, hogy aztán bázisa elé érve, találkozzunk az elsõ kisebb újítással, a fõnixszel. Az új szerzemény lényegében egy megerõsített torony (nagyobb életerõ és sebzés), ami megölése után bizonyos idõvel feltámad, ezzel is egy új csavart téve a SMITE játékmenetébe.
Továbbhaladva az ellenfél közkatonáinak spawn-területére jutunk, emögött foglal helyet a (Régen volt Minotaurusz most pedig Titán), aki egyszerre két szerepet tölt be: utolsó védelmezõ és õ maga az az objektum, amit más MOBA-játékokban le kell rombolni a gyõzelemhez. A térkép többi része nem sokat változott, a dzsungelben ugyanúgy megtalálhatóak az egyik félhez sem tartozó lények, akik legyõzésével különbözõ buff-okhoz juthatunk. A bázisokon a boltból vásárolhatunk, ahol egy kis könnyítésre került sor. Jó pár DotA-klónhoz hasonlóan, itt is van egy ajánlott bevásárló lista minden hõshöz.
A Hi-Rez Studios nagyon ötletes megoldást dolgozott ki arra az általános problémára, hogy az ilyen játékokban mi alapján válasszunk karaktert, hogy tegyük ismertté a tulajdonságaikat széles körben. A trükk egyszerû: válasszunk olyan ismert személyek közül, akik már léteznek, akikrõl mindenki tud jó pár dolgot. Legyen szó akár képességekrõl, vagy elõtörténetrõl, és az általános mûveltség részét képezik. Elõször én is a Marvel és DC karakterekre gondoltam, de ez alkalommal az Istenekrõl mintázták a SMITE bajnokait.
A választás teljesen logikus volt, hiszen ezzel több legyet ütöttek egy csapásra. A League of Legends kezdésénél érzett elveszettség a karakterlistára rátekintve, itt nem jelent problémát, hiszen hellyel-közzel minden Istenrõl tudunk legalább egy-két dolgot. Az egyiptomi, görög, hindu, kínai és viking mitológiákból kölcsönzött alakok mindegyike a maga sajátos jegyeivel szerepel: Thor kalapácsot dob, Odin varjúkkal harcol, Ré a Nap erejét használja fel, Zeusz villámokkal teríti le ellenfeleit, Herkules mérhetetlen erõvel bír stb.
A legjobb az egészben, hogy az a bizonyos isteni érzés, hogy mi jóval erõsebbek vagyunk a mellettünk harcoló bakáknál, mindvégig ott van a levegõben, sõt az eddig megjelent karakterek balanszírozása is nagyon jól sikerült. Nincsenek eltúlzott erejû képességek, a fejlõdés is nagyon jó ütemben történik, a játékidõk a szokásos 20-30 percesek.
A Conquest-en kívül még három módban tehetjük próbára magunkat és társainkat, ezek az Arena, a Domination és a Joust(3v3 vagy 1v1). Ha a MOBA meccsek végén, mi mindig a Kill-ek számát néztük meg elõször, akkor örömteli hír lehet, hogy az Arena lényegében egy Team Deathmatch, a szokásos folyamatosan termelõdõ egységekkel kiegészítve. Ráadásként azonnali újraéledés van, ha esetleg választott Istenünk fûbe harapott volna a nagy csetepaté közepette.
A King of the Hill rajongóknak is jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Domination a különbözõ stratégiailag fontosabb pontok megtartásáról szól. Megszerzésük után nyugodt szívvel magukra is hagyhatjuk rövidebb idõkre, mivel védelmükre a játék egy dzsinnel kedveskedik nekünk.
Ha pedig mindig is arról álmodoztunk, hogy 1 v 1 harcokat vívnánk, akkor újfent jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Joust mód, a lovagi tornára hajazó párbajokról szól, ahol az alapszabályok megmaradnak (a Minotaurusz legyõzése), a változás csak annyi, hogy jelen esetben két csapat helyett, két egyén küzd meg egymással.
A játék prezentációjáról elmondható, hogy tisztes iparos munka, és inkább funkcionális, mint szép. A karakterek viszonylag kidolgozottak, a dzsungel kellõen kusza, de a textúrák sok helyütt elnagyoltak, homályosak. Ne várjon senki DX 11-es effekteket, vagy áll leejtõs pusztítást, itt a grafika a játékot szolgálja és nem fordítva. A fejlesztõk mentségére legyen mondva, hogy a sok-sok javítás során a kivitelezés egyértelmûen szépült, finomodott és a tornyok, karakterek nagyon jól illeszkednek a pályák antik-római hangulatába. A kezelõfelület elsõ pillantásra kicsit kacifántosnak tûnhet, de hamar át lehet látni, és e téren is folyamatosan történnek fejlesztések.
Összességében egy próbát mindenképp megér a Hi-Rez Studios alkotása. A rengeteg koppintás között a SMITE finoman próbál behozni új elemeket a már jól megszokott MOBA-játékmenetbe és a béta aktuális állapota azt mutatja, hogy eleddig sikerrel járt. Az új nézet nem hoz olyan forradalmi változásokat, mint azt remélnénk, de kellõ újdonságot nyújt, és képes elcsalni az embert néhány DotA 2 parti mellõl.
Ha kedvet kaptatok a játék kipróbáláshoz, nincs is más dolgotok, mint regisztrálni és letölteni a megfelelõ klienst.
http://www.hirezstudios.com/smite
Képek:
És most felsorolnám fejbõl az összes karaktert nektek, számszerint mind az 53-at.
Agni - Tûz Istene
Ah Muzen Cab - Méhek Istenek
Anhur - Az ellenség kaszabolója (xD)
Anubis - A halál Istene
Ao Kuang - Sárkány Király
Aphrodite - A szépség Istennõje
Apollo - A zene Istene (Nem NKS-t hallgat)
Arachne - A pók Istennõ
Ares - A harc Istene
Artemis - A vadászás Istennõje
Athena - A bölcsesség Istene
Bacchus - Az ivás Istene (Gondolok én itt: Bor Pálinka, Sör stb stb)
Bakasura - A jó elpusztitó (xD)
Bastet - A macskák Istennõje
Chaac - Az esõ Istene
Chang\'e - A hold Istennõje
Chronos - Az idõ Istene
Cupid - A szerelem Istene
Fenrir - Korlátozatlan Isten (o.O) (Kedvenc karakter <3)
Freya - A vikingek királynõje
Geb - A föld Istene
Guan Yu - A szent csata királya
Hades - Az alvilág királya
He Bo - A víz királya
Hel - Az alvilág Istennõje
Hercules - Róma bajnoka
Hun Batz - A majmok Istene
Isis - A varázslás Istennõje
Kali - A pusztitás Istennõje
Kumbhakarna - Az alvó óriás (Dagadt sz*r)
Loki - A trükközõ Isten
Mercury - A gyorsaság Istene
Ne Zha - Harmadik Lótusz Hercegnõ
Neith - A sors eldöntõje
Nemesis - A bosszú Istennõje
Nu Wa - Az ég Õre
Odin - Mindenki apja (Jó sok gyereke van)
Osiris - A törött túlvilág örzõje
Poseidon - A víz Istene
Ra - A nap Istene
Scylla - Az óceánok félelemje
Sobek - A nílus Istene
Sun Wukong - A majom Király
Thanatos - A halál Keze
Thor - A mennydörgés Istene
Tyr - A törvényhozó
Ullr - A nyugodtság Királya
Vamana - Ötödik Vinshu Herceg
Vulcan - A kovácsolás Istene
Xbalanque - A rejtõzés Istene
Ymir - A jeges óriás Apja
Zeus - Az ég Istene
Zhong Kui - A démonok Istene
Természetesen Skineket is lehet venni ami az alap Isten árának majdnem kétszerese vagyis 5500 (2000, 1250, 1500) helyett 9500. Ezek az átszinezett skinek. De vannak olyan Skinek amik még jól is néznek ki azok pedig 400 drágakõbe kerûl (RP) (Gems). Ezek mellet van az Arany skin ami 15.000 favorba kerûl. És emelett van a Legendary amit akkor kapsz meg ha az adott Istened elérte a 10-es szintû idézõ szintet.
(Meccsenként 7 - 10 idézõ pontot kapsz és a 10-es 1000-nél van.) Nem lehet megvenni csak így lehet hozzá férni.
Néhány kiemelkedõbb Skin: Infiltrator Loki, Night Prowler Bastet, Red Star Athena, Scarlet Coven Isis, PrivaTyr, Huntsman Odin, Alienware Ra, Space Monkey Hun Batz, Poolseidon Poseidon, Blind Vengeance Nemesis, Feaster Bunny Bakasura, DeathMachine Bakasura, He Bro He Bo, Pirate Sobek, Rapper Vamana, Spiky Ymir, Cacodemon Ymir.
Nagyjából ennyi lenne... még bõviteni fogom érdekességekkel.
Weboldal:
http://www.hirezstudios.com/smite
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Beszélgetés archívuma
»
Játékok
»
Smite (MOBA)
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal