Szavazás

Tartotok igényt egy NWN szerverre, kötetlen, de küldetés- és KM bázisú stílusban?

Összes szavazó: 2

Szerző Téma: NeverWinter Nights 1  (Megtekintve 4967 alkalommal)

NeverWinter Nights 1
« Válasz #15 Dátum: 2012. Február 23. - 22:21:24 »
0
Még angolul nyomtam. :D
Kb. csak azon filóztam, hogy mit jelent ami a Quest része volt. :D

NeverWinter Nights 1
« Válasz #16 Dátum: 2012. Február 23. - 23:37:02 »
0
Kipróbáltam neten! Bitang jó serverek vannak még mindig! Szerinetm meg is találtam az álomserom: este 11:30-kor 79-en csapatják fent, és ésszel!
Egyiken megtaláltam a \"legenda\" (Gary Gygax, az RPG mûfaj kitalálója) szobrát is, gondoltam meghajlok elõtte :):
\"garygygax.JPG\"

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Február 24. - 00:07:41 )

Na, ez Multis RPG a javából!
Ha akar valaki multizni, akkor szedje le a game-t innen (benne van: alapjáték, 2 expansion, KeyGenek, Communicity Pack, Patch, ezeket mind fel kell tenni): http://www.mediafire.com/?o5fsj245oc7z9s2
Ezekkel a patchekkel kínálja meg (minddel, kivéve a linuxosat, crack se kell majd):
http://www.strategyinformer.com/pc/patches/neverwinternightshordesoftheunderdark/patch.html
Utána honosíthatod, ha akarod!
És ezt a 800Megás csomagot szedje le és telepítse (ez csak a sinfar serverhez kell, sok más serveren nem kell ilyen csomag):  http://sinfar.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=3
Aztán többjátékos módban kapcsolódás a Role Play-en belül ezt beírva IP címhez:
play.sinfar.net
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 24. - 00:07:41 írta Indi »

NeverWinter Nights 1
« Válasz #17 Dátum: 2012. Február 24. - 13:55:27 »
0
Megcsaltál minket a NWN-al? Szégyelld magad. :D
(Amint befejeztem a sztoriját amivel nyomom azonnal szedem le. :D)

NeverWinter Nights 1
« Válasz #18 Dátum: 2012. Február 24. - 14:39:18 »
0
Ezt a Sinfar nevû servert valami agypusztulat lehetett, aki elkészítette!
A 800MB-os pack, amit le kellett hozzá szedni, kicsomizta magát, és feltett 4,5 Gigát! (Most az NWN-em több mint 10GB, minden PAtch-el meg a két kiegészítõvel együtt,) Ergo csak a serverhez tartozik egy DVD-re való világ, meg plussz objectek, taxtúrák, hangok, amiket õk csináltak. tegnap éjjel 3 órát mászkáltam rajta, és hatalmas a terep, valójában alig jutottam el valameddig. Éppenhogy kimentem avárosból, át egy kis tanyán és az erdõ elejébe. Ott a geci farkas megevett, akkor lekerültem a túlvilágra, ami önmagában hatalmas!, és felmentem vissza, megdumáltam a kaszással. :D Már bánom, mert körül kellett volna lent nézni.
Elkezdtem kommunikálni a játékosokkal. Semmi OOC duma, tök RPsek, nagyon faszán játszák a szerepüket, érzelmeket használnak, iylen apróságokra oda fiygelnek, hogy köhögnek, törkot köszörülnek, stb.
Kajak, valóban asztali RP feelingje van, a D and D szabályok, minden miatt.
Ami a legszebb, hogy nincs szabálytalanság! Az alap D and D szabályok, amik az NWN motorjába vannak integrálva, annyira tökéletesen átlettek ültetve, hogy ki se lehet õket használni!
Amit találtam Magyar Modult, azt lehet neten nyomni. JAmes, ha végre nekiállnál,. tolhatnánk együtt a Questeket, bár 15-ös szint alatt nagyon nehéz, szóval még karaktert kell hizlalnom hozzá. :D
Majd te indítassz házi serot, és én kapcsolódok, a lopott netemmel nem lenne stabil, ha én lõném. :D

NeverWinter Nights 1
« Válasz #19 Dátum: 2012. Február 24. - 14:43:56 »
0
Baldour\'s-ban mániám volt az ellenfél mögé lopakodni és backstab. :D
Kb. a szutyok kis tõrömmel nagyobbat sebeztem mint a warrior haverom a megabaltájával. :D
Harcstílusa szerint az a tipikus (már-már klisés) \"Ne aggódj, ha látod. Akkor kezdj félni, ha nem.\"
Célravezetõbb, mint bekapni pár kéretlen pofont és lágyan elterülni.

NeverWinter Nights 1
« Válasz #20 Dátum: 2012. Február 24. - 15:12:05 »
0
Hehe, itt ezt nehezebb megcsinálni. Pl Orkokkal meg mindenféle állatokkal esélytelen, mert kiszimatolnak, és máris lõttek a lopakodásodnak, és meglátnak.
Meg lehet specializálni magad, hogy éles hallás, ha Ork vagy, akkor megérzed a szagot, így érdemes azt is álcáznmi valahogy, stb.
Rengeteg lehetõség van.
(Ez multiban is megy, az benne a legszebb! Ha lopakodsz valaki mögött, az nem lát téged, csak akkor, ha az érzékei meg sok más módosító alapján \"megérez\", akkor fog látni. :))

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Február 24. - 19:20:51 )

Egy kis ízelítõ a karakteralkotásról. Látható, mennyire részletes karaktereket lehet alkotni, korlátlan lehetõségek vannak benne.
Ahogy lépsz felfelé a szintekben, egyre több képzettségek nyílik meg, amik itt láthatóak, azok csupán töredékei a repertoárnak, mivel megnyílásig nem látni õket. Plussz vannak járulékos képzettségek, amik bizonyos szinteknél bizonyos kasztoknál alapból járnak.. Ezerszer se elég elmondanom, tökéletesen beépítették az eredeti szabályrendszert ezen a téren is.
Arról nem is beszélve, hogy lehet multikasztosodni, és amik kezdetben nem választhatóak, azok idõvel megnyílnak.
Kegyetlen sok variáció van, ezért bárki elkészítheti a magának tetszõ karaktert.
http://www.youtube.com/watch?v=zEFvrOGTcTU

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Február 24. - 19:34:55 )

És akik az egész rendszer mögé szeretnének látni, itt van a \"D&D SRD 3.5\" asztali rendszer .pdf fájlban!
http://www.spongedoc.extra.hu/images/rpg/srd_3.5_magyar.pdf
A Neverwinter Nights a 3. kiadás alapján készült, ez pedig a 3.5-ös rendszer, vagyis ez csupán finomításokban, apróságokban tér el a játékban használttól.
HA ezt elolvassátok, akkor lesz érthetõ, miylen is az eredeti RPG rendszer, és a játék bonyolultsága is érezhetõ lesz. :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 24. - 19:34:55 írta Indi »

NeverWinter Nights 1
« Válasz #21 Dátum: 2012. Február 24. - 21:46:44 »
0

Itt a 2 karaktergenerálásáról a videó. Érdekes pillanat (ha ez nem lenne, be sem linkelném) 4:18-nál. :D Remélem észreveszitek.

NeverWinter Nights 1
« Válasz #22 Dátum: 2012. Február 24. - 22:09:06 »
0
Kossuth! :D
Te meg told már fel a game-t, ne lányoskodj!  :laugh:
Co-Op-ban végig kellene vinni valamit.  :smokin:

NeverWinter Nights 1
« Válasz #23 Dátum: 2012. Február 24. - 22:12:31 »
0
Nem lányoskodok. :D Mondtam, hogy amivel gamelek annak érdekel a vége...
Ha megvan azonnal letöltöm. Az vagy holnap vagy holnap után megtörténik.

NeverWinter Nights 1
« Válasz #24 Dátum: 2012. Március 02. - 00:14:29 »
0
Dicsa\' Buksikám, mit találtam!
http://steelskies.gotdns.com/forum/index.php

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Március 02. - 20:12:06 )

A leírás részletes elemei a honlapról lettek bemásolva!
Véletlenül találtam erre a -még most is- mûködõ Magyar NWN serverre.
A server üzenetei Magyar nyelven vannak írva, sok quest-et lehet elvállani, így egyedül sem fullad unalomba a dolog.
Tudunk játék közben magunknak Istent választani a templomoknál, ilyenkor halál esetén a templomnál fogunk megjelenni, miután kiléptünk a Limbóbol.
Papok csak egyszer választhatnak Istent maguknak, ez a server karakter-specializáló részénél lehetséges. Miután elkészítettük a karakterünk, ide kerülünk. Itt lehet speciális alfajt is választani, jelenleg kettõ van, a Drow Elf és a Brownie.
Tényleges halál az esetben következik be, ha az életerõpontunk -10-re csökken. A holttestünk a halál helyén marad, más Játékos Karakterek fel tudják éleszteni, de ha ezzel nem akarunk várni, akkor a Limbóbol kilépve a választott Isten templománál regenerálódunk.
Név: Steel Skies
Kapcsolódás: steelskies.gotdns.com:5121
Weblap: http://steelskies.gotdns.com
FaceBook Kapcsolat: https://www.facebook.com/groups/147284075298138/
A játékhoz szükségesek a következõk:
 - SoU/HotU kiegészítõ (Alap kieg.-ek!)
 - 1.69-es Patch (320 Mbyte)
 - CEP 2.3(730Mbyte, dokumentáció nélkül. Lefelé kompatibilis, tehát mûködik akár CEP2.1-ként is!)
Full SS hak v4.0:
SS hak 4.0 FULL önkicsomagoló(336 Mbyte, CEP-et nem tartalmazza!)
 A CEP és az SS hakok 7zip-el vannak tömörítve, hogy minél kisebb legyen (kicsomagolva ez kb 4Gbyte). Kicsomagoláskor az NWN mappát kell neki megadni!
Solo játszhatóság: Tökéletes! A serveren sok quest van, amiket el lehet vállalni, így ha egyedül megyünk fel rá, akkor se unatkozunk.
NPC Henchman-ek: Vannak!
Kalandalkalmak/mesélések: Vannak!
Egyedi Alfajok: 2 db.
FIGYELEM! Az alfajok kezelése megváltozott. Alfajba váltani a szerverre belépve lehet.
Drow
Alapfaj: Elf
 Az emberhez képest a következõ tulajdonságpontokat kapja (/elfekhez képest):
 Erõ: -1 /(-1)
 Ügyesség: +1 /(-1)
 Intelligencia: +2 /(+2)
 Bölcsesség: +1 /(+1)
 Állóképesség: -3 /(-1)
 Isten kötelezõen Lolth, a megfelelõ jellemmel (CN, CE, NE) (papoknál számít csak).
 Drow pap CSAK nõi karakter lehet.
Felszíni módosítók
 nappal, felszínen a következõ módosítókat kapják:
 - 25%-os sebességcsökkenés
 - -2 DEX, CON, STR csökkenés
 - blindness
 - 25% miss chance (melléütés)
 Képességei (feat):
 - immunity to sleep
 - hardiness vs. enchantments
 - weapon prof. elf
 - skill affinity: listen
 - low light vision
 - darkvision
 Ezeken felül +2 pontot kap a varázslatok elleni mentõdobásaira, és 5 pontot a mágiaellenállásra (plusz szintenként 1-et).
 Kedvenc osztály: wizard
 A drow karakterek Underdark-ban kezdenek.
Brownie
Alapfaj: Halfling
 Az emberhez képest a következõ tulajdonságpontokat kapja (/félszerzethez képest):
 Erõ: -4 /(-2)
 Ügyesség: +3 /(+1)
 Intelligencia: +1 /(+1)
 Karizma: +1 /(+1)
 Állóképesség: -1 /(-1)
 Képességei:
 - skill focus: hide
 - skill affinity: move silently
 - skill affinity: listen
 - skill affinity: spot
 - small stature
 Kedvenc osztály: rogue
 --------------------------------------------------------------------------------------------
 Fontos: az alfajok technikailag külön fajok. Ezért a speciálisan alapfajokra ható dolgok (plusz sebzés elf-re stb) hatástalan az alfajokra. Viszont a plusz tulajdonságpontokat fizikailag is megkapják, és nem effectben megy rájuk.
Class korlátok:
Rogue:
 - 10. szintig negativ módosítót kap a pickpocket (lopás) skillre (magas szintû karakterek védelme az alacsony szintû tolvajoktól)
Monk:
 - multiclassolható
Cleric:
 - multiclassolható, de ha nem pure pap, akkor szimbólumot kell használnia
 - lásd még: Istenek!
Paladin:
 - csak Purple Dragon Knight osztályt veheti fel
Weapon master:
 - csak monk, fighter, ranger, barbár veheti fel
Fighter:
 - ha a karaker legmagasabb szintû osztálya fighter, a jobbkezes melee fegyverre +1 enhancmentet kap. Összeadódik a fegyveren alapban levõ enhancmenttel (pl. +2-es fegyvert hasznalva +3-as lesz).
 - ha a karakter legmagasabb szintje fighter, kezdéskor +2 dodge AC-t kap, plusz 5 szintenként +1-et, lvl20-ig
Barbarian:
 - ha a karakter legmagasabb szintje barbár, kezdéskor +2 dodge AC-t kap, plusz 4 szintenként +1-et, lvl20-ig
Champion of Torm:
 - felvehetõ, ha más korlátozással nem ütközik
FEAT korlátozások:
 - Devastating critical: csak akkor vehetõ fel, ha a karakter legmagasabb szintje fighter vagy barbarian
Skill-korlátok:
 - minden skillre igaz: szintlépéskor max. 3 ponttal növelhetõ 1-1 skill.
Tárgy-korlátozási szabályok (TKS):
 osztály-korlátozásos tárgyak használatához az adott osztályból el kell érni egy bizonyos szintet (tárgy szintkövetelmény/2-2)
 Pl.
 Staff of Uberpower: szintkövetelmény: 16, only usable by: wizard, sorcerer
 ekkor a karakternek legalább 6 szintnyi wizard vagy sorcerer szint kell, különben nem tudja használni a tárgyat (16/2-2=6)
 - a TKS alól kivétel, ha a karakter UMD-bõl tudja használni a tárgyat
UMD (Use magic device)
UMD táblázat!
 Az eredeti helyett a fenti táblázat érvényes.
 Pl. : adott egy 350 arany értekû rövidkard, amit csak harcos használhat.
 A táblázat alapján az osztályváltáshoz 8 UMD kell (400-as sor).
Tekercsek
 Tekercsek felolvasásakor a HOTU (PnP) szerint is van célszám (25+)
Pihenés
 HCR-szerû:
 -lvl 1-4: pihenés 4 óránként
 -lvl 5-12: pihenés 6 óránként
 -lvl 13-40: pihenés 8 óránként
 Alváshoz szükséges élelem is, kivéve a pihenõhelyeken.
 Tábortûz melletti pihenés: -1 óra, feltéve, ha van a közeledben 2 társad
Istenek:
Az alábbiak csak a pap-karakterekre vonatkoznak, a többi karakter tud Istent váltani és nem korlátozza õket a jellem.
Papok a karakter-generálás után, a kezdõ területen újraválaszthatják az Istent, szférákat, jellemet!
 Fontos: papok a játék során nem tudnak istent váltani!  Jellemváltás esetén nem tud varázsolni, amíg vissza nem tér valamelyik Istene által engedélyezett jellemhez.
 A pap karakter csak a saját istenének templomába tud \"bindelni\" (halál esetén ott fog feltámadni, ha magától kel).
A következõ Istenekbõl lehet választani:
 ( Isten neve --> választható szféra --> jellem)
AKADI: air, travel, trickery / Neutral, Evil
BANE: destruction, evil / N, E
CHAUNTEA: good, earth, plant, protection / G, N
CYRIC: destruction, evil, trickery / E
GOND: earth, fire, knowledge / akármi
ILMATER: good, healing, strength / G
KELEMVOR: death, protection, travel / akármi
LATHANDER: good, protection, strength, sun / G
MYSTRA: good, knowledge, magic / G, e
OGHMA: knowledge, travel, trickery / akármi
SHAR: evil, knowledge / E
SILVANUS: animal, plant, protection / N
SUNE: good, protection / G
TEMPUS: protection, strength, war / akármi
Drow Istenek:
LOLTH: destruction, evil, trickery / E (csak nõi drow papok választhatják)
Updates:
2012. februar 18:
 - Haspurban paladin henchman és italárus
 - Portsoyban 2 új küldetés kezdõknek (fogadó és kereskedõház)
2012. februar 8:
 - 2 uj kuldi, Haspuri fogadoban
 - uj henchman, monk, Kek ijasz
2012. februar 4:
 - BUEK  nagy nehezen bekerult egy uj kuldi, Helve csapasa utan (CR 20-22). A kuldi restartonkent csak egyszer csinalhato meg (bar a forgalmat nezve ez boven eleg:)
 - Hajnalcsillag fogadoban rogue henchman
2011. december 10:
 - tuzoriasok, Haspur kapujatol indulo keleti uton, CR20
2011. november 29:
 - uj kuldi Haspurban, CR16 (de annak elég nehéz sztem). Ez tulképp a Dalbof-tek-es küldetés folytatása, ezért az a küldi is kell hozzá. Másrészrõl a Siglioni romok folytatása is. Ezzel be is tömtem ezt a hézagot, innen már csak bugfixelni szeretnék a lvl18 alatti területeken. 
2011. november 27:
 - uj randomkuldis ember (Pierent): Sarbreenar Deli kapu-nal.
 Legodia-t visszaallitottam, igy a randomkuldik:
 Legodia: felveheto lvl13-ig, CR9-es lenyek
 Pierent: felveheto lvl16-ig, CR11-12 lenyek
 Tuppny: felveheto lvl19-ig, CR13-17 lenyek
 Uj area Sarbreenar Deli kapujabol nyilo Wedge sziklakertje, jobbara a randomkuldik helyszine
 -kis modositas: kicsit gyakrabban lehet lootolni boss trezsort, randomkuldik gyakrabban adnak targyat
2011. november 18:
 - Cernon-szurdok folytatasa, Siglion romjai es egyebek (CR 14-15++)
 - Cernon-szurdok masik tilesettel van, hogy kevesbe fagyjon
2011. november 15:
 - 2 uj terulet, Ogre domboktol del fele
2011. november 4:
 - henchmenek inventory-kezelese megvaltozott, journalban az info
2011. november 2:
 - Gnom varoska berakva, a Lord Herzog kuldi masik fele ott adhato le. uj kuldi itt azoknak, akik befejeztek a Sarbreenaros kuldetessorozatot
 - Maurkaari fegyverboltba bekerült egy mûhely, hogy lehessen kraftolni
2011. október 24:
 - uj kuldetes ( CR16-18 ), a Felso csapas folytatasan
2011. október 21:
 - közkívánatra: denevéres kezdõarea, remélhetõleg meg is találjátok.
 - kis hianypotlaskent, 2 uj kuldi: Sarbreenar déli kapunál ogres(CR8), Felsõ csapasnál Raskan erdõ (CR10,Elk pihenõjében adják a kuldit)
 - a Hirnev&Faction toolban meg lehet nezni a megcsinalt kuldeteseket ( journalba tobbet kellett volna irkalni, igy egyszerubb volt)
 - Sarbreenarban uj bolt: Nina herbaria. Random generalt potionokkal.
2011. október 10:
 - kicsit belenyultam a targyak rendszerebe. Az immunos targyak mostantol joval dragabbak (Mind-immun, Death immun stb), joval magasabb szinteken hasznalhatoak mostantol. Alacsonyabb szinteken mar nem is lesznek talalhatoak ilyenek.
 Akin ilyen cucc van equipelve es meg nem tudna hasznalni, arrol a szerver leszedi belepeskor, es beteszi a zsakjaba!
 - karigen utan az \'informacios NPC\'-tol lehet olcson venni kezdofelszerelest, nem a respawnos ladabol kapja. 1200XP utan nem veheto tole mar semmi.
 - class-restrictionos targyak hasznalatanak korlatozasa valtozott, lasd itt
2011. október 9:
 - megfeszitett munkaval befejeztem Underdarkot! Hibak meg lehetnek, de jobbara mukodokepes. Lvl12-ig be kell kerulni a Dragma-tor hazba (kuldetesekkel), kulonben nem fejlodik tovabb a karakter.
2011. október 2:
 - Peridol javaslatara lesznek hencsmenek. Portsoyban egy harcos a fogadóban, egy sorcerer a kereskedõházban, es egy papno Underdarkban, a Gödör fogadóban.
2011. szeptember 28:
 - egy kicsit frissitgetek, Underdark keszulget, 2 uj kiskuldi odalenn
 - boltok valtoznak, bevezettem a random-shoppingot. idonkent (kb 2 orankent) frissul a valasztek, veletlenszeru targyakkal
2011. május 30:
 - új hak, 4.0-as verzió
 - subrace-rendszer megváltozott, nincs ECL az alfajokra, de nem is annyira erõsek. Pixie megszûnt, helyette brownie van
 - karigenerálás után a creatorban változtatható a fej-modell és portré
 - portrépakk bekerült, kompatibilis a Slamanar-os pakkal
2011. ápr. 13:
 - bekerult egy uj kuldi, magasabb szintueknek (cr17-20)
 - HIPS feat korlatozva (lassitva)
 - legelso patkanyirtos kuldi picit kibovitve
2011. marc. 16:
 -randomkuldi szinten az elfeknel, a volgyben Legodia-nal, lvl 14-ig. Az ilyen randomkuldik mostantol jellemvaltasra is hasznalhatoak(kuldileadaskor valaszthato az irany), az XP partyXP lett
 -elozoleg nem irtam, de sequencerbol csak 1 spell lehet fenn, az elozo felulirodik (sajna nagyon exploitalhato volt)
2011. marc. 15:
 - uj kuldetes, E\'shauwn-bol (lvl 9-12)
2010. nov. 17:
 - nehany dolog valtozott, mar nem is nagyon emlexem. bekerult a fagyorias-fortress, a tuzgnoll-fortress, a Beluar-utja a wispekkel, ott egy barlang is, a Csuklya-goblinok (kuldi a megvilagosodas templomatol), Thyme falvacska egy defender-kuldivel, es most felette a Cernon-mocsar. Ehhez kapcsolodik egy kuldetes is.
2010. okt. 13:
 - bekerult egy kuldi, uj mappal, de nem 1 playeres. Fogadoban felveheto, annak aki megcsinalta a Sarkanyszirtes kuldit.
2010. okt. 4:
 - plusz 1 kuldetes, a \'Felso csapas 3\' utani terulet. Casterek nyíghatnak hehe.
 - animal companion etetes valtozott, a kaja a HP feleig gyogyitja oket
 - class-korlatozas targyon valtozott, adott osztályból kell lenni annyi szintnek, amennyi kell a tárgy használatához (ruházathoz tartozó tárgyakra vonatkozik)
2010. szept 27:
 Uristen de el vagyok maradva...
 - csapdarendszer fixek, tiktkosajto-rendszer atirva (remelhetoleg igy mar jo lesz mindenkinel)
 - bekerultek vegre Hammervale-s itemek
 - uj AI kerul be, ez valoszinuleg sok bajt fog okozni. Jelentsetek, ha valami nem ugy mukodik mint eddig (nem beszel az NPC aki eddig beszelt, nem tamadnak a mobok, stb)
 - criminal rendszer atirva, talan kicsit stabilabb, a Hirnev-kutyuben ellenorizhetitek hogy meddig tart meg
 - kaszt-korlatozasok valtoztak, de ez mar nem ujdonsag...
 - kis bolt-kinalat valtozas (Portsoy bordiszmu, Kek ijasz Yu-mester...)
 - egyeb ...
2010. szept 16:
 - veglegesitettem az uj csapdarendszert. 1-2 helyen visszamenoleg is vannak csapdak a padlon.
 - uj kuldetes, Sarbreenarban a varosorseg epuleteben adjak. Uj kijarat nyugat fele a varosbol.
2010. szept 14:
 - új titkosajtó-rendszer. A régi Keresõ-eszköz el is tûnik a zsákból belépéskor. Az új rendszer jobbára az alap csapdakeresési rendszeren alapul, vagyis a Search skill és a Detect mode érvényesül - mászkálás közben is találhatsz titkos objektumokat, amik csapdaként tûnnek fel (halványpiros fény), de használatkor feltûnik a lényeg.
 Teszteljétek a Jégveremben vagy Nimeron kriptájában.
2010. szept 10:
 - fagyások miatt a gyûrûkrõl a fény-tulajdonság eltávolítódik, mikor a játékos felveszi az ujjára
2010. szept 8:
 - Sarbreenarban uj pancelbolt
 - 3 \"uj\" kuldi: Borisnal 3. kuldetes, Elk fogadojaban egy no, es az uj pancelboltban az inasnal
2010. majdnem augusztus 2:
 - E\'shauwn uj kinezetet kapott, Sharg tervei alapján.
 - a Dye kittel lehet festeni köpenyt is, valaki kérte...
2010. augusztus 1:
 - templomokban/papoknal lehet kerni restorationt, kb a potion araban
 - kuldetesek: MMO-szeru jutalom (5 targybol lehet valasztani egyet)
2010. július 25-30:
 - csapdakeresés: csapda kereséshez nem kell többet a HCR-es Keresõ-tárgy. Mostantól az alap csapdakeresés él, vagyis futkosás közben is lehet észlelni csapdát, vagy Detect módba állva mászkálni. Elfek itt ugye elõnyben.
 A Keresõ eszköz viszon továbbra is kell a rejtett ajtók megtalálásához. Ha találok módszert arra hogy kiiktassam, megteszem.
 - bekerült egy alacsony szintû küldetés, Raven dombjánál
 - a bugbear tábor alázása küldetés lett (Sarbreenarban vehetõ fel)
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 02. - 20:12:06 írta Indi »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal