Dicsa\' Buksikám, mit találtam!
http://steelskies.gotdns.com/forum/index.php
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 02. - 20:12:06 )
A leírás részletes elemei a honlapról lettek bemásolva!
Véletlenül találtam erre a -még most is- mûködõ Magyar NWN serverre.
A server üzenetei Magyar nyelven vannak írva, sok quest-et lehet elvállani, így egyedül sem fullad unalomba a dolog.
Tudunk játék közben magunknak Istent választani a templomoknál, ilyenkor halál esetén a templomnál fogunk megjelenni, miután kiléptünk a Limbóbol.
Papok csak egyszer választhatnak Istent maguknak, ez a server karakter-specializáló részénél lehetséges. Miután elkészítettük a karakterünk, ide kerülünk. Itt lehet speciális alfajt is választani, jelenleg kettõ van, a Drow Elf és a Brownie.
Tényleges halál az esetben következik be, ha az életerõpontunk -10-re csökken. A holttestünk a halál helyén marad, más Játékos Karakterek fel tudják éleszteni, de ha ezzel nem akarunk várni, akkor a Limbóbol kilépve a választott Isten templománál regenerálódunk.
Név: Steel Skies
Kapcsolódás: steelskies.gotdns.com:5121
Weblap:
http://steelskies.gotdns.comFaceBook Kapcsolat:
https://www.facebook.com/groups/147284075298138/A játékhoz szükségesek a következõk:
- SoU/HotU kiegészítõ (Alap kieg.-ek!)
-
1.69-es Patch (320 Mbyte)
-
CEP 2.3(730Mbyte, dokumentáció nélkül. Lefelé kompatibilis, tehát mûködik akár CEP2.1-ként is!)
Full SS hak v4.0:
SS hak 4.0 FULL önkicsomagoló(336 Mbyte, CEP-et nem tartalmazza!)
A CEP és az SS hakok 7zip-el vannak tömörítve, hogy minél kisebb legyen (kicsomagolva ez kb 4Gbyte). Kicsomagoláskor az NWN mappát kell neki megadni!
Solo játszhatóság: Tökéletes! A serveren sok quest van, amiket el lehet vállalni, így ha egyedül megyünk fel rá, akkor se unatkozunk.
NPC Henchman-ek: Vannak!
Kalandalkalmak/mesélések: Vannak!
Egyedi Alfajok: 2 db.
FIGYELEM! Az alfajok kezelése megváltozott. Alfajba váltani a szerverre belépve lehet.
Drow
Alapfaj: Elf
Az emberhez képest a következõ tulajdonságpontokat kapja (/elfekhez képest):
Erõ: -1 /(-1)
Ügyesség: +1 /(-1)
Intelligencia: +2 /(+2)
Bölcsesség: +1 /(+1)
Állóképesség: -3 /(-1)
Isten kötelezõen Lolth, a megfelelõ jellemmel (CN, CE, NE) (papoknál számít csak).
Drow pap CSAK nõi karakter lehet.
Felszíni módosítók
nappal, felszínen a következõ módosítókat kapják:
- 25%-os sebességcsökkenés
- -2 DEX, CON, STR csökkenés
- blindness
- 25% miss chance (melléütés)
Képességei (feat):
- immunity to sleep
- hardiness vs. enchantments
- weapon prof. elf
- skill affinity: listen
- low light vision
- darkvision
Ezeken felül +2 pontot kap a varázslatok elleni mentõdobásaira, és 5 pontot a mágiaellenállásra (plusz szintenként 1-et).
Kedvenc osztály: wizard
A drow karakterek Underdark-ban kezdenek.
Brownie
Alapfaj: Halfling
Az emberhez képest a következõ tulajdonságpontokat kapja (/félszerzethez képest):
Erõ: -4 /(-2)
Ügyesség: +3 /(+1)
Intelligencia: +1 /(+1)
Karizma: +1 /(+1)
Állóképesség: -1 /(-1)
Képességei:
- skill focus: hide
- skill affinity: move silently
- skill affinity: listen
- skill affinity: spot
- small stature
Kedvenc osztály: rogue
--------------------------------------------------------------------------------------------
Fontos: az alfajok technikailag külön fajok. Ezért a speciálisan alapfajokra ható dolgok (plusz sebzés elf-re stb) hatástalan az alfajokra. Viszont a plusz tulajdonságpontokat fizikailag is megkapják, és nem effectben megy rájuk.
Class korlátok:
Rogue:
- 10. szintig negativ módosítót kap a pickpocket (lopás) skillre (magas szintû karakterek védelme az alacsony szintû tolvajoktól)
Monk:
- multiclassolható
Cleric:
- multiclassolható, de ha nem pure pap, akkor szimbólumot kell használnia
- lásd még: Istenek!
Paladin:
- csak Purple Dragon Knight osztályt veheti fel
Weapon master:
- csak monk, fighter, ranger, barbár veheti fel
Fighter:
- ha a karaker legmagasabb szintû osztálya fighter, a jobbkezes melee fegyverre +1 enhancmentet kap. Összeadódik a fegyveren alapban levõ enhancmenttel (pl. +2-es fegyvert hasznalva +3-as lesz).
- ha a karakter legmagasabb szintje fighter, kezdéskor +2 dodge AC-t kap, plusz 5 szintenként +1-et, lvl20-ig
Barbarian:
- ha a karakter legmagasabb szintje barbár, kezdéskor +2 dodge AC-t kap, plusz 4 szintenként +1-et, lvl20-ig
Champion of Torm:
- felvehetõ, ha más korlátozással nem ütközik
FEAT korlátozások:
- Devastating critical: csak akkor vehetõ fel, ha a karakter legmagasabb szintje fighter vagy barbarian
Skill-korlátok:
- minden skillre igaz: szintlépéskor max. 3 ponttal növelhetõ 1-1 skill.
Tárgy-korlátozási szabályok (TKS):
osztály-korlátozásos tárgyak használatához az adott osztályból el kell érni egy bizonyos szintet (tárgy szintkövetelmény/2-2)
Pl.
Staff of Uberpower: szintkövetelmény: 16, only usable by: wizard, sorcerer
ekkor a karakternek legalább 6 szintnyi wizard vagy sorcerer szint kell, különben nem tudja használni a tárgyat (16/2-2=6)
- a TKS alól kivétel, ha a karakter UMD-bõl tudja használni a tárgyat
UMD (Use magic device)
UMD táblázat! Az eredeti helyett a fenti táblázat érvényes.
Pl. : adott egy 350 arany értekû rövidkard, amit csak harcos használhat.
A táblázat alapján az osztályváltáshoz 8 UMD kell (400-as sor).
Tekercsek
Tekercsek felolvasásakor a HOTU (PnP) szerint is van célszám (25+)
Pihenés
HCR-szerû:
-lvl 1-4: pihenés 4 óránként
-lvl 5-12: pihenés 6 óránként
-lvl 13-40: pihenés 8 óránként
Alváshoz szükséges élelem is, kivéve a pihenõhelyeken.
Tábortûz melletti pihenés: -1 óra, feltéve, ha van a közeledben 2 társad
Istenek:
Az alábbiak csak a pap-karakterekre vonatkoznak, a többi karakter tud Istent váltani és nem korlátozza õket a jellem.
Papok a karakter-generálás után, a kezdõ területen újraválaszthatják az Istent, szférákat, jellemet!
Fontos: papok a játék során nem tudnak istent váltani! Jellemváltás esetén nem tud varázsolni, amíg vissza nem tér valamelyik Istene által engedélyezett jellemhez.
A pap karakter csak a saját istenének templomába tud \"bindelni\" (halál esetén ott fog feltámadni, ha magától kel).
A következõ Istenekbõl lehet választani:
( Isten neve --> választható szféra --> jellem)
AKADI: air, travel, trickery / Neutral, Evil
BANE: destruction, evil / N, E
CHAUNTEA: good, earth, plant, protection / G, N
CYRIC: destruction, evil, trickery / E
GOND: earth, fire, knowledge / akármi
ILMATER: good, healing, strength / G
KELEMVOR: death, protection, travel / akármi
LATHANDER: good, protection, strength, sun / G
MYSTRA: good, knowledge, magic / G, e
OGHMA: knowledge, travel, trickery / akármi
SHAR: evil, knowledge / E
SILVANUS: animal, plant, protection / N
SUNE: good, protection / G
TEMPUS: protection, strength, war / akármi
Drow Istenek:
LOLTH: destruction, evil, trickery / E (csak nõi drow papok választhatják)
Updates:
2012. februar 18:
- Haspurban paladin henchman és italárus
- Portsoyban 2 új küldetés kezdõknek (fogadó és kereskedõház)
2012. februar 8:
- 2 uj kuldi, Haspuri fogadoban
- uj henchman, monk, Kek ijasz
2012. februar 4:
- BUEK nagy nehezen bekerult egy uj kuldi, Helve csapasa utan (CR 20-22). A kuldi restartonkent csak egyszer csinalhato meg (bar a forgalmat nezve ez boven eleg:)
- Hajnalcsillag fogadoban rogue henchman
2011. december 10:
- tuzoriasok, Haspur kapujatol indulo keleti uton, CR20
2011. november 29:
- uj kuldi Haspurban, CR16 (de annak elég nehéz sztem). Ez tulképp a Dalbof-tek-es küldetés folytatása, ezért az a küldi is kell hozzá. Másrészrõl a Siglioni romok folytatása is. Ezzel be is tömtem ezt a hézagot, innen már csak bugfixelni szeretnék a lvl18 alatti területeken.
2011. november 27:
- uj randomkuldis ember (Pierent): Sarbreenar Deli kapu-nal.
Legodia-t visszaallitottam, igy a randomkuldik:
Legodia: felveheto lvl13-ig, CR9-es lenyek
Pierent: felveheto lvl16-ig, CR11-12 lenyek
Tuppny: felveheto lvl19-ig, CR13-17 lenyek
Uj area Sarbreenar Deli kapujabol nyilo Wedge sziklakertje, jobbara a randomkuldik helyszine
-kis modositas: kicsit gyakrabban lehet lootolni boss trezsort, randomkuldik gyakrabban adnak targyat
2011. november 18:
- Cernon-szurdok folytatasa, Siglion romjai es egyebek (CR 14-15++)
- Cernon-szurdok masik tilesettel van, hogy kevesbe fagyjon
2011. november 15:
- 2 uj terulet, Ogre domboktol del fele
2011. november 4:
- henchmenek inventory-kezelese megvaltozott, journalban az info
2011. november 2:
- Gnom varoska berakva, a Lord Herzog kuldi masik fele ott adhato le. uj kuldi itt azoknak, akik befejeztek a Sarbreenaros kuldetessorozatot
- Maurkaari fegyverboltba bekerült egy mûhely, hogy lehessen kraftolni
2011. október 24:
- uj kuldetes ( CR16-18 ), a Felso csapas folytatasan
2011. október 21:
- közkívánatra: denevéres kezdõarea, remélhetõleg meg is találjátok.
- kis hianypotlaskent, 2 uj kuldi: Sarbreenar déli kapunál ogres(CR8), Felsõ csapasnál Raskan erdõ (CR10,Elk pihenõjében adják a kuldit)
- a Hirnev&Faction toolban meg lehet nezni a megcsinalt kuldeteseket ( journalba tobbet kellett volna irkalni, igy egyszerubb volt)
- Sarbreenarban uj bolt: Nina herbaria. Random generalt potionokkal.
2011. október 10:
- kicsit belenyultam a targyak rendszerebe. Az immunos targyak mostantol joval dragabbak (Mind-immun, Death immun stb), joval magasabb szinteken hasznalhatoak mostantol. Alacsonyabb szinteken mar nem is lesznek talalhatoak ilyenek.
Akin ilyen cucc van equipelve es meg nem tudna hasznalni, arrol a szerver leszedi belepeskor, es beteszi a zsakjaba!
- karigen utan az \'informacios NPC\'-tol lehet olcson venni kezdofelszerelest, nem a respawnos ladabol kapja. 1200XP utan nem veheto tole mar semmi.
- class-restrictionos targyak hasznalatanak korlatozasa valtozott, lasd itt
2011. október 9:
- megfeszitett munkaval befejeztem Underdarkot! Hibak meg lehetnek, de jobbara mukodokepes. Lvl12-ig be kell kerulni a Dragma-tor hazba (kuldetesekkel), kulonben nem fejlodik tovabb a karakter.
2011. október 2:
- Peridol javaslatara lesznek hencsmenek. Portsoyban egy harcos a fogadóban, egy sorcerer a kereskedõházban, es egy papno Underdarkban, a Gödör fogadóban.
2011. szeptember 28:
- egy kicsit frissitgetek, Underdark keszulget, 2 uj kiskuldi odalenn
- boltok valtoznak, bevezettem a random-shoppingot. idonkent (kb 2 orankent) frissul a valasztek, veletlenszeru targyakkal
2011. május 30:
- új hak, 4.0-as verzió
- subrace-rendszer megváltozott, nincs ECL az alfajokra, de nem is annyira erõsek. Pixie megszûnt, helyette brownie van
- karigenerálás után a creatorban változtatható a fej-modell és portré
- portrépakk bekerült, kompatibilis a Slamanar-os pakkal
2011. ápr. 13:
- bekerult egy uj kuldi, magasabb szintueknek (cr17-20)
- HIPS feat korlatozva (lassitva)
- legelso patkanyirtos kuldi picit kibovitve
2011. marc. 16:
-randomkuldi szinten az elfeknel, a volgyben Legodia-nal, lvl 14-ig. Az ilyen randomkuldik mostantol jellemvaltasra is hasznalhatoak(kuldileadaskor valaszthato az irany), az XP partyXP lett
-elozoleg nem irtam, de sequencerbol csak 1 spell lehet fenn, az elozo felulirodik (sajna nagyon exploitalhato volt)
2011. marc. 15:
- uj kuldetes, E\'shauwn-bol (lvl 9-12)
2010. nov. 17:
- nehany dolog valtozott, mar nem is nagyon emlexem. bekerult a fagyorias-fortress, a tuzgnoll-fortress, a Beluar-utja a wispekkel, ott egy barlang is, a Csuklya-goblinok (kuldi a megvilagosodas templomatol), Thyme falvacska egy defender-kuldivel, es most felette a Cernon-mocsar. Ehhez kapcsolodik egy kuldetes is.
2010. okt. 13:
- bekerult egy kuldi, uj mappal, de nem 1 playeres. Fogadoban felveheto, annak aki megcsinalta a Sarkanyszirtes kuldit.
2010. okt. 4:
- plusz 1 kuldetes, a \'Felso csapas 3\' utani terulet. Casterek nyíghatnak hehe.
- animal companion etetes valtozott, a kaja a HP feleig gyogyitja oket
- class-korlatozas targyon valtozott, adott osztályból kell lenni annyi szintnek, amennyi kell a tárgy használatához (ruházathoz tartozó tárgyakra vonatkozik)
2010. szept 27:
Uristen de el vagyok maradva...
- csapdarendszer fixek, tiktkosajto-rendszer atirva (remelhetoleg igy mar jo lesz mindenkinel)
- bekerultek vegre Hammervale-s itemek
- uj AI kerul be, ez valoszinuleg sok bajt fog okozni. Jelentsetek, ha valami nem ugy mukodik mint eddig (nem beszel az NPC aki eddig beszelt, nem tamadnak a mobok, stb)
- criminal rendszer atirva, talan kicsit stabilabb, a Hirnev-kutyuben ellenorizhetitek hogy meddig tart meg
- kaszt-korlatozasok valtoztak, de ez mar nem ujdonsag...
- kis bolt-kinalat valtozas (Portsoy bordiszmu, Kek ijasz Yu-mester...)
- egyeb ...
2010. szept 16:
- veglegesitettem az uj csapdarendszert. 1-2 helyen visszamenoleg is vannak csapdak a padlon.
- uj kuldetes, Sarbreenarban a varosorseg epuleteben adjak. Uj kijarat nyugat fele a varosbol.
2010. szept 14:
- új titkosajtó-rendszer. A régi Keresõ-eszköz el is tûnik a zsákból belépéskor. Az új rendszer jobbára az alap csapdakeresési rendszeren alapul, vagyis a Search skill és a Detect mode érvényesül - mászkálás közben is találhatsz titkos objektumokat, amik csapdaként tûnnek fel (halványpiros fény), de használatkor feltûnik a lényeg.
Teszteljétek a Jégveremben vagy Nimeron kriptájában.
2010. szept 10:
- fagyások miatt a gyûrûkrõl a fény-tulajdonság eltávolítódik, mikor a játékos felveszi az ujjára
2010. szept 8:
- Sarbreenarban uj pancelbolt
- 3 \"uj\" kuldi: Borisnal 3. kuldetes, Elk fogadojaban egy no, es az uj pancelboltban az inasnal
2010. majdnem augusztus 2:
- E\'shauwn uj kinezetet kapott, Sharg tervei alapján.
- a Dye kittel lehet festeni köpenyt is, valaki kérte...
2010. augusztus 1:
- templomokban/papoknal lehet kerni restorationt, kb a potion araban
- kuldetesek: MMO-szeru jutalom (5 targybol lehet valasztani egyet)
2010. július 25-30:
- csapdakeresés: csapda kereséshez nem kell többet a HCR-es Keresõ-tárgy. Mostantól az alap csapdakeresés él, vagyis futkosás közben is lehet észlelni csapdát, vagy Detect módba állva mászkálni. Elfek itt ugye elõnyben.
A Keresõ eszköz viszon továbbra is kell a rejtett ajtók megtalálásához. Ha találok módszert arra hogy kiiktassam, megteszem.
- bekerült egy alacsony szintû küldetés, Raven dombjánál
- a bugbear tábor alázása küldetés lett (Sarbreenarban vehetõ fel)