Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0
HUMROLI1

spawnPlayer

5 hozzászólás ebben a témában

Sziasztok! Nekem van egy olyan script-em amit play szerverre csináltam, egy spawn rendszer ami újra éleszti a playert a következő spawnPlayer-el és ez mind szép és jó, működik is de az a baja hogy néha nem éleszti újra a player-t és ilyenkor reconnectelni kell. Erre milyen alternatíva van? Előre is köszönöm!

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Szia.

Ír debugba vagy logba bármiféle hibaüzenetet? Amúgy miért nem az alap spawn rendszert használod ami már meg van írva? ;D

Robika1

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Ez lenne a script. Néztem a debugscript-et és semmilyen hibát nem írt.

(Szerver oldal)

function halal()
local csapat = getPlayerTeam (source)
if csapat == red then
spawnPlayer (source, 2353.54858, -3269.84814, 2.52993, 0, math.random(0,288))
fadeCamera (source, true)
setCameraTarget (source, source)
giveWeapon ( source, 24, 200 )
elseif csapat == blue then
spawnPlayer (source, 2256.89355, -3254.71826, 2.44801, 0, math.random(0,288))
fadeCamera (source, true)
setCameraTarget (source, source)
giveWeapon ( source, 24, 200 )
else
spawnPlayer (source, 2304.20557, -3204.65576, 58.92500, 0, math.random(0,288))
fadeCamera (source, true)
setCameraTarget (source, source)
end

end
addEventHandler("onPlayerWasted", getRootElement(), halal)

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Én is a csapatokra gyanakszom, hogy ott áll meg a script, mivel nincsenek definiálva az értékek.

Vagy ha a csapatod neve red, akkor így vizsgáld:

if csapat == "red" then

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Vendég
A téma le van zárva, így nem szólhatsz hozzá!
Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0