Szerző Téma: MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)  (Megtekintve 4670 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Dátum: 2014. Március 26. - 22:51:05 »
+4
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Elkészült a map konvertálóm filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén.
Miért plugin, miért nem FS?:
 
  • C++ban sokkal gyorsabbak a megírt dolgok + több lehetõséged van

  • PAWN-ban nem lehet végtelen méretû listát csinálni

  • PAWN-ban nem lehet egy mappa tartalmát lekérni

  • FS-es verezió egy az egybe ahogy olvasta a map fájlt, írta a konvertált változatát és nagy mapok esetén ez elég bajos. Ez a verzió szépen kategorizálva írja bele a dolgokat a fájlba.

  • Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve


Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek - MTA DM és Race mapokból egyaránt

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Paintjob, Tuningok, Szín!) - MTA DM & Race - ezenkívül MTA DM-ben a race resource-t is támogatja

  • Marker-ek (csak 3 típus, SA-MP nem támogat többet)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséget van a Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz!
Kibontod a Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy converter.dll. Plugin betöltése ennyi.
Ezek után a scriptfileles mappában a maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\".
E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni.
Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette)
Speciális beállítások:
 
  • ONLY_CREATE_VEHICLE - A jármûveket csak CreateVehicle() formában konvertálja, nincs semmi féle tuning és stb. konvertálás

  • CONVERT_NUMBER_PLATE - Konvertálja-e a jármû rendszámát. Ha az elõzõ opció be van kapcsolva, ez az opció figyelmen kívülhagyásra kerül

  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255 - El-e rejtse az objectet, ha MTA-ban az alfát átállítottad. Hasznos lehet ha olyan objectet szeretnél lerakni, amit sampban nem szeretnél látni.

  • CONVERT_ELEMENT_NAME - Konvertált tárgyaknak a nevét is konvertálja-e. Hasznos, ha pl egy bizonyos objectet megneveztél és meg akarod keresni kovnertálás után, mert pl. mozgó ajtót akarsz belõle csinálni.

  • NO_PAWN_CALLS - Ne legyen meghívás a pawn eljárásokra


Függvények:
 
native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags);
native SetMapVehiclesRespawn(time);
native GetMapVehiclesRespawn();

 
Eljárások:
 

forward OnConvertationStart(mapname[], EMapType:maptype);
forward OnConvertationFinish(mapname[], EMapType:maptype, flags, objects, removeobjects, vehicles, checkpoints, pickups);
forward OnObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, interior, virtualworld);
forward OnRemoveObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnVehicleDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fAngle, color1, color2, paintjob, upgrades[], plate[], interior, virtualworld);
forward OnCheckpointDataConverted(type[], Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fSize, interior, virtualworld);
forward OnPickupDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, virtualworld);

 
Frissítések:
 
  • 1.0 - Elsõ pluginos kiadás

Letöltés (source + bin):
http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zip
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 27. - 23:00:45 írta kurta999 »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #1 Dátum: 2014. Március 26. - 23:20:25 »
0
De... XD MTAMapConverter.zip-et ír, erre egy EXE-t töltök le.
Megnyitáskor meg ez jön: There\'s an internet connection problem, please try again later.
E: Rossz gomb. Alatta a direct link. Solidfiles logic.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 26. - 23:25:47 írta divkn »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #2 Dátum: 2014. Március 26. - 23:27:42 »
0
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.


Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 26. - 23:29:30 írta Dfoglalo »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #3 Dátum: 2014. Március 26. - 23:30:37 »
0
Asszem ezvolt az utolsó, amit solidfiles-re feltöltöttem. Amúgy ajánlom az AdBlock-ot.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #4 Dátum: 2014. Március 26. - 23:38:58 »
+1
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
 
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395872862\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47381\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.


Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
 
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #5 Dátum: 2014. Március 26. - 23:40:57 »
0
Idézetet írta: divkn date=1395873538\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47381\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
 

A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.


Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
 
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.
 
[/quote]
Hát linuxra nem igen terveztem átírni, azt csak ha tényleg annyira unatkozok.
Konvertálás a lényege, azt meg windowson is megtudod csinálni. Belehúzod egy mappába, lefuttatod, lekonvertál mindent SAMP formátumba, beleírod a scriptedbe és mehet :D
Én konkrétan nem igazán mernék a hostos szerveren .map fájlokat fenthagyni és azokat konvertálgatni minden indításnál.. Ezt max VPS-en megcsinálom, de nem samp szerver hostingnál.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #6 Dátum: 2014. Március 26. - 23:43:07 »
0
Pedig eddig még a jók közé sorolható ez az oldal. Amúgy ez a solidfiles által berakott gomb, nem reklámként szerepel, régebben ezzel is le lehetett tölteni. Tehát az AdBlock itt semmit sem ér. Rajtad múlik, hogy a jó linkre mész e. Ha nem, akkor leszedi a fájlodneve.exe-t, ami egy felesleges reklám progit rakna fel, valószínûleg akár még vírussal is.


De hogy ne csak errõl írjak: mit is mondhatnék, gratulálok, szép munka, de én sajnos nem fogom hasznát venni a dolognak, ugyanis a SAMP-os Editorral dolgozom, persze azzal is csak akkor, ha nagyon meg kéne valamit mapolni. (Egyébként le akartam írni a linuxos lehetõsséggel kapcsolatban is pár sort, de inkább ezt most kihagynám, mert te is tudod jól, miért nem fontos, talán még felesleges is a linuxra átírása.)


Mire elküldeném, divkn megint beelõz :D Hát igen, R.I.P. Solidfiles :confused:


Erre most kurta is beelõz; jelzi ki a fórum, hogy még ne küldjem el, mert új hozzászólás íródott xD
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 26. - 23:45:30 írta Dfoglalo »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #7 Dátum: 2014. Március 26. - 23:52:46 »
0
Idézetet írta: kurta999 date=1395873657\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47381\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én konkrétan nem igazán mernék a hostos szerveren .map fájlokat fenthagyni és azokat konvertálgatni minden indításnál.. Ezt max VPS-en megcsinálom, de nem samp szerver hostingnál.
 
Igazad van. Csak olvastam egyik hozzászólásodat hogy nem értesz a Linuxos fájlkezeléshez, azt most gondoltam lefordítom Unixra, de akkor inkább nem. :D

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #8 Dátum: 2014. Március 27. - 04:08:03 »
0
Most, hogy volt esély kipróbálni látszik, hogy sokat számít pluginra átírva. Elsõnek sokkal gyorsabb és jobb szerintem, mivel hamarább konvertálja át a tárgyakat. Másodszor lenne egy apró kérdésem most, hogy leírtad ezt a \'tippet\', szóval:
 
Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve
[/quote]
Egy apró kérdésem lenne. Ha mondjuk van egy 500000 soros mappom, ez csak egy példa. Én berakom a konvertálót akkor az nem fog egy kicsit bezavarodni? :o Mivel mint láttam az internetes konvertálóknál ami a böngészõkben van azon teljesen kiakad a weboldal. :D Limit van ennél a konvertálónál vagy nincs limitálva? Azért kérdezem mert sokat teszteltem én is az ilyen hibát, hogy miért nem konvertálja a tárgyakat a neten.  :-[

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #9 Dátum: 2014. Március 27. - 06:40:33 »
0
Meg egymilliótól sem azabadna neki. Max annyi, hogy megugrik kicsit a ram és a cpu használatod a konvertálas alatt

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #10 Dátum: 2014. Március 26. - 22:51:05 »
0
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Elkészült a map konvertálóm filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén.
Miért plugin, miért nem FS?:
 
  • C++ban sokkal gyorsabbak a megírt dolgok + több lehetõséged van

  • PAWN-ban nem lehet végtelen méretû listát csinálni

  • PAWN-ban nem lehet egy mappa tartalmát lekérni

  • FS-es verezió egy az egybe ahogy olvasta a map fájlt, írta a konvertált változatát és nagy mapok esetén ez elég bajos. Ez a verzió szépen kategorizálva írja bele a dolgokat a fájlba.

  • Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve


Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek - MTA DM és Race mapokból egyaránt

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Paintjob, Tuningok, Szín!) - MTA DM & Race - ezenkívül MTA DM-ben a race resource-t is támogatja

  • Marker-ek (csak 3 típus, SA-MP nem támogat többet)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséget van a Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz!
Kibontod a Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy converter.dll. Plugin betöltése ennyi.
Ezek után a scriptfileles mappában a maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\".
E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni.
Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette)
Speciális beállítások:
 
  • ONLY_CREATE_VEHICLE - A jármûveket csak CreateVehicle() formában konvertálja, nincs semmi féle tuning és stb. konvertálás

  • CONVERT_NUMBER_PLATE - Konvertálja-e a jármû rendszámát. Ha az elõzõ opció be van kapcsolva, ez az opció figyelmen kívülhagyásra kerül

  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255 - El-e rejtse az objectet, ha MTA-ban az alfát átállítottad. Hasznos lehet ha olyan objectet szeretnél lerakni, amit sampban nem szeretnél látni.

  • CONVERT_ELEMENT_NAME - Konvertált tárgyaknak a nevét is konvertálja-e. Hasznos, ha pl egy bizonyos objectet megneveztél és meg akarod keresni kovnertálás után, mert pl. mozgó ajtót akarsz belõle csinálni.

  • NO_PAWN_CALLS - Ne legyen meghívás a pawn eljárásokra


Függvények:
 
native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags);
native SetMapVehiclesRespawn(time);
native GetMapVehiclesRespawn();

 
Eljárások:
 

forward OnConvertationStart(mapname[], EMapType:maptype);
forward OnConvertationFinish(mapname[], EMapType:maptype, flags, objects, removeobjects, vehicles, checkpoints, pickups);
forward OnObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, interior, virtualworld);
forward OnRemoveObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnVehicleDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fAngle, color1, color2, paintjob, upgrades[], plate[], interior, virtualworld);
forward OnCheckpointDataConverted(type[], Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fSize, interior, virtualworld);
forward OnPickupDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, virtualworld);

 
Frissítések:
 
  • 1.0 - Elsõ pluginos kiadás

Letöltés (source + bin):
http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zip
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 27. - 23:00:45 írta kurta999 »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #11 Dátum: 2014. Március 26. - 23:20:25 »
0
De... XD MTAMapConverter.zip-et ír, erre egy EXE-t töltök le.
Megnyitáskor meg ez jön: There\'s an internet connection problem, please try again later.
E: Rossz gomb. Alatta a direct link. Solidfiles logic.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 26. - 23:25:47 írta divkn »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #12 Dátum: 2014. Március 26. - 23:27:42 »
0
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.


Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 26. - 23:29:30 írta Dfoglalo »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #13 Dátum: 2014. Március 26. - 23:30:37 »
0
Asszem ezvolt az utolsó, amit solidfiles-re feltöltöttem. Amúgy ajánlom az AdBlock-ot.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)
« Válasz #14 Dátum: 2014. Március 26. - 23:38:58 »
0
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
 
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395872862\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47381\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.


Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
 
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal