MTA -> SA-MP Map konvertáló Elkészült a map konvertálóm
filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén.
Miért plugin, miért nem FS?: - C++ban sokkal gyorsabbak a megírt dolgok + több lehetõséged van
- PAWN-ban nem lehet végtelen méretû listát csinálni
- PAWN-ban nem lehet egy mappa tartalmát lekérni
- FS-es verezió egy az egybe ahogy olvasta a map fájlt, írta a konvertált változatát és nagy mapok esetén ez elég bajos. Ez a verzió szépen kategorizálva írja bele a dolgokat a fájlba.
- Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve
Következõ dolgokat konvertálja: - Objectek - MTA DM és Race mapokból egyaránt
- Remove world object
- Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Paintjob, Tuningok, Szín!) - MTA DM & Race - ezenkívül MTA DM-ben a race resource-t is támogatja
- Marker-ek (csak 3 típus, SA-MP nem támogat többet)
- Pickupok
Használata:Elõször is, szükséget van a
Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz!
Kibontod a
Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy
converter.dll. Plugin betöltése ennyi.
Ezek után a scriptfileles mappában a
maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\".
E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni.
Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette)
Speciális beállítások: - ONLY_CREATE_VEHICLE - A jármûveket csak CreateVehicle() formában konvertálja, nincs semmi féle tuning és stb. konvertálás
- CONVERT_NUMBER_PLATE - Konvertálja-e a jármû rendszámát. Ha az elõzõ opció be van kapcsolva, ez az opció figyelmen kívülhagyásra kerül
- HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255 - El-e rejtse az objectet, ha MTA-ban az alfát átállítottad. Hasznos lehet ha olyan objectet szeretnél lerakni, amit sampban nem szeretnél látni.
- CONVERT_ELEMENT_NAME - Konvertált tárgyaknak a nevét is konvertálja-e. Hasznos, ha pl egy bizonyos objectet megneveztél és meg akarod keresni kovnertálás után, mert pl. mozgó ajtót akarsz belõle csinálni.
- NO_PAWN_CALLS - Ne legyen meghívás a pawn eljárásokra
Függvények:
native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags);
native SetMapVehiclesRespawn(time);
native GetMapVehiclesRespawn();
Eljárások:
forward OnConvertationStart(mapname[], EMapType:maptype);
forward OnConvertationFinish(mapname[], EMapType:maptype, flags, objects, removeobjects, vehicles, checkpoints, pickups);
forward OnObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, interior, virtualworld);
forward OnRemoveObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnVehicleDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fAngle, color1, color2, paintjob, upgrades[], plate[], interior, virtualworld);
forward OnCheckpointDataConverted(type[], Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fSize, interior, virtualworld);
forward OnPickupDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, virtualworld);
Frissítések: - 1.0 - Elsõ pluginos kiadás
Letöltés (source + bin):http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zipSok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.
De... XD MTAMapConverter.zip-et ír, erre egy EXE-t töltök le.
Megnyitáskor meg ez jön: There\'s an internet connection problem, please try again later.
E: Rossz gomb. Alatta a direct link. Solidfiles logic.
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.
Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
Asszem ezvolt az utolsó, amit solidfiles-re feltöltöttem. Amúgy ajánlom az AdBlock-ot.
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.
Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.
Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.
[/quote]
Hát linuxra nem igen terveztem átírni, azt csak ha tényleg annyira unatkozok.
Konvertálás a lényege, azt meg windowson is megtudod csinálni. Belehúzod egy mappába, lefuttatod, lekonvertál mindent SAMP formátumba, beleírod a scriptedbe és mehet :D
Én konkrétan nem igazán mernék a hostos szerveren .map fájlokat fenthagyni és azokat konvertálgatni minden indításnál.. Ezt max VPS-en megcsinálom, de nem samp szerver hostingnál.
Pedig eddig még a jók közé sorolható ez az oldal. Amúgy ez a solidfiles által berakott gomb, nem reklámként szerepel, régebben ezzel is le lehetett tölteni. Tehát az AdBlock itt semmit sem ér. Rajtad múlik, hogy a jó linkre mész e. Ha nem, akkor leszedi a fájlodneve.exe-t, ami egy felesleges reklám progit rakna fel, valószínûleg akár még vírussal is.
De hogy ne csak errõl írjak: mit is mondhatnék, gratulálok, szép munka, de én sajnos nem fogom hasznát venni a dolognak, ugyanis a SAMP-os Editorral dolgozom, persze azzal is csak akkor, ha nagyon meg kéne valamit mapolni. (Egyébként le akartam írni a linuxos lehetõsséggel kapcsolatban is pár sort, de inkább ezt most kihagynám, mert te is tudod jól, miért nem fontos, talán még felesleges is a linuxra átírása.)
Mire elküldeném, divkn megint beelõz :D Hát igen, R.I.P. Solidfiles :confused:
Erre most kurta is beelõz; jelzi ki a fórum, hogy még ne küldjem el, mert új hozzászólás íródott xD
Én konkrétan nem igazán mernék a hostos szerveren .map fájlokat fenthagyni és azokat konvertálgatni minden indításnál.. Ezt max VPS-en megcsinálom, de nem samp szerver hostingnál.
Igazad van. Csak olvastam egyik hozzászólásodat hogy nem értesz a Linuxos fájlkezeléshez, azt most gondoltam lefordítom Unixra, de akkor inkább nem. :D
Most, hogy volt esély kipróbálni látszik, hogy sokat számít pluginra átírva. Elsõnek sokkal gyorsabb és jobb szerintem, mivel hamarább konvertálja át a tárgyakat. Másodszor lenne egy apró kérdésem most, hogy leírtad ezt a \'tippet\', szóval:
Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve
[/quote]
Egy apró kérdésem lenne. Ha mondjuk van egy 500000 soros mappom, ez csak egy példa. Én berakom a konvertálót akkor az nem fog egy kicsit bezavarodni? :o Mivel mint láttam az internetes konvertálóknál ami a böngészõkben van azon teljesen kiakad a weboldal. :D Limit van ennél a konvertálónál vagy nincs limitálva? Azért kérdezem mert sokat teszteltem én is az ilyen hibát, hogy miért nem konvertálja a tárgyakat a neten. :-[
Meg egymilliótól sem azabadna neki. Max annyi, hogy megugrik kicsit a ram és a cpu használatod a konvertálas alatt
MTA -> SA-MP Map konvertáló Elkészült a map konvertálóm
filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén.
Miért plugin, miért nem FS?: - C++ban sokkal gyorsabbak a megírt dolgok + több lehetõséged van
- PAWN-ban nem lehet végtelen méretû listát csinálni
- PAWN-ban nem lehet egy mappa tartalmát lekérni
- FS-es verezió egy az egybe ahogy olvasta a map fájlt, írta a konvertált változatát és nagy mapok esetén ez elég bajos. Ez a verzió szépen kategorizálva írja bele a dolgokat a fájlba.
- Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve
Következõ dolgokat konvertálja: - Objectek - MTA DM és Race mapokból egyaránt
- Remove world object
- Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Paintjob, Tuningok, Szín!) - MTA DM & Race - ezenkívül MTA DM-ben a race resource-t is támogatja
- Marker-ek (csak 3 típus, SA-MP nem támogat többet)
- Pickupok
Használata:Elõször is, szükséget van a
Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz!
Kibontod a
Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy
converter.dll. Plugin betöltése ennyi.
Ezek után a scriptfileles mappában a
maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\".
E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni.
Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette)
Speciális beállítások: - ONLY_CREATE_VEHICLE - A jármûveket csak CreateVehicle() formában konvertálja, nincs semmi féle tuning és stb. konvertálás
- CONVERT_NUMBER_PLATE - Konvertálja-e a jármû rendszámát. Ha az elõzõ opció be van kapcsolva, ez az opció figyelmen kívülhagyásra kerül
- HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255 - El-e rejtse az objectet, ha MTA-ban az alfát átállítottad. Hasznos lehet ha olyan objectet szeretnél lerakni, amit sampban nem szeretnél látni.
- CONVERT_ELEMENT_NAME - Konvertált tárgyaknak a nevét is konvertálja-e. Hasznos, ha pl egy bizonyos objectet megneveztél és meg akarod keresni kovnertálás után, mert pl. mozgó ajtót akarsz belõle csinálni.
- NO_PAWN_CALLS - Ne legyen meghívás a pawn eljárásokra
Függvények:
native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags);
native SetMapVehiclesRespawn(time);
native GetMapVehiclesRespawn();
Eljárások:
forward OnConvertationStart(mapname[], EMapType:maptype);
forward OnConvertationFinish(mapname[], EMapType:maptype, flags, objects, removeobjects, vehicles, checkpoints, pickups);
forward OnObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, interior, virtualworld);
forward OnRemoveObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnVehicleDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fAngle, color1, color2, paintjob, upgrades[], plate[], interior, virtualworld);
forward OnCheckpointDataConverted(type[], Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fSize, interior, virtualworld);
forward OnPickupDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, virtualworld);
Frissítések: - 1.0 - Elsõ pluginos kiadás
Letöltés (source + bin):http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zipSok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.
De... XD MTAMapConverter.zip-et ír, erre egy EXE-t töltök le.
Megnyitáskor meg ez jön: There\'s an internet connection problem, please try again later.
E: Rossz gomb. Alatta a direct link. Solidfiles logic.
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.
Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
Asszem ezvolt az utolsó, amit solidfiles-re feltöltöttem. Amúgy ajánlom az AdBlock-ot.
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.
Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.
Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.
[/quote]
Hát linuxra nem igen terveztem átírni, azt csak ha tényleg annyira unatkozok.
Konvertálás a lényege, azt meg windowson is megtudod csinálni. Belehúzod egy mappába, lefuttatod, lekonvertál mindent SAMP formátumba, beleírod a scriptedbe és mehet :D
Én konkrétan nem igazán mernék a hostos szerveren .map fájlokat fenthagyni és azokat konvertálgatni minden indításnál.. Ezt max VPS-en megcsinálom, de nem samp szerver hostingnál.
Pedig eddig még a jók közé sorolható ez az oldal. Amúgy ez a solidfiles által berakott gomb, nem reklámként szerepel, régebben ezzel is le lehetett tölteni. Tehát az AdBlock itt semmit sem ér. Rajtad múlik, hogy a jó linkre mész e. Ha nem, akkor leszedi a fájlodneve.exe-t, ami egy felesleges reklám progit rakna fel, valószínûleg akár még vírussal is.
De hogy ne csak errõl írjak: mit is mondhatnék, gratulálok, szép munka, de én sajnos nem fogom hasznát venni a dolognak, ugyanis a SAMP-os Editorral dolgozom, persze azzal is csak akkor, ha nagyon meg kéne valamit mapolni. (Egyébként le akartam írni a linuxos lehetõsséggel kapcsolatban is pár sort, de inkább ezt most kihagynám, mert te is tudod jól, miért nem fontos, talán még felesleges is a linuxra átírása.)
Mire elküldeném, divkn megint beelõz :D Hát igen, R.I.P. Solidfiles :confused:
Erre most kurta is beelõz; jelzi ki a fórum, hogy még ne küldjem el, mert új hozzászólás íródott xD
Én konkrétan nem igazán mernék a hostos szerveren .map fájlokat fenthagyni és azokat konvertálgatni minden indításnál.. Ezt max VPS-en megcsinálom, de nem samp szerver hostingnál.
Igazad van. Csak olvastam egyik hozzászólásodat hogy nem értesz a Linuxos fájlkezeléshez, azt most gondoltam lefordítom Unixra, de akkor inkább nem. :D
Most, hogy volt esély kipróbálni látszik, hogy sokat számít pluginra átírva. Elsõnek sokkal gyorsabb és jobb szerintem, mivel hamarább konvertálja át a tárgyakat. Másodszor lenne egy apró kérdésem most, hogy leírtad ezt a \'tippet\', szóval:
Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve
[/quote]
Egy apró kérdésem lenne. Ha mondjuk van egy 500000 soros mappom, ez csak egy példa. Én berakom a konvertálót akkor az nem fog egy kicsit bezavarodni? :o Mivel mint láttam az internetes konvertálóknál ami a böngészõkben van azon teljesen kiakad a weboldal. :D Limit van ennél a konvertálónál vagy nincs limitálva? Azért kérdezem mert sokat teszteltem én is az ilyen hibát, hogy miért nem konvertálja a tárgyakat a neten. :-[
Meg egymilliótól sem azabadna neki. Max annyi, hogy megugrik kicsit a ram és a cpu használatod a konvertálas alatt