Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0
Csabesz

SA-MP 0.3c Kliens és Szerver

146 hozzászólás ebben a témában

logo_forum.gif

SA:MP 0.3c

Legfõbb jellemzõk:

- Újratervezett autó rendszámtábla rendszer

- "Részecske" objectek például a tûzhöz

- Tartalmaz pár új és újradolgozott modelt mint például sapkák, szemüvegek amiket lehet viselni.

- Új stunt objeteket és épületeket tartalmaz

- Továbbfejlesztett jármû és object "szörfölés"

- A jármû lámpák és ajtók mostmár szerveroldalról vezérelhetõek

- Mostmár bármilyen fegyvert használhatsz a jármûbõl való lövöldözéshez (ha utas vagy)

- A karakterek színezhetõsége a szövegeken és a dialógusokon belül

- Vadonat új szerverscriptelési lehetõségek és hibajavítások!

Külön köszönet a GamerX szervernek és a SA-MP Béta Csapat akik hozzájárultak a grafikai munkához!

Írta: hpeter94


Pár újítás / javítás:

Eltávolításra kerültek az alábbi funkciók.:

SetPlayerHoldingObject, IsPlayerHoldingObject és StopPlayerHoldingObject

Ezek helyett 3 db új funkció lett beépítve.:

[pawn] # Define MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS 5 / / Ez a kapcsolatok száma  [ 5 = 0-4  ]

native SetPlayerAttachedObject ( playerid, index, modelid, bone, Float : fOffsetX = 0.0 , Float : fOffsetY = 0.0 , Float : fOffsetZ = 0.0 , Float : fRotX = 0.0 , Float : fRotY = 0.0 , Float : fRotZ = 0.0 , Float : fScaleX = 1.0 , Float : fScaleY = 1.0 , Float : fScaleZ = 1.0 ) ; natív SetPlayerAttachedObject (playerid, index, modelid, csont, Float: fOffsetX = 0.0, Float: fOffsetY = 0.0, Float: fOffsetZ = 0.0, Float: fRotX = 0.0, Float: fRotY = 0.0, Float: Frotz = 0.0, Float: fScaleX = 1,0, Float: fScaleY = 1.0, Float: fScaleZ = 1,0);

native RemovePlayerAttachedObject ( playerid, index ) ; natív RemovePlayerAttachedObject (playerid, index);

native IsPlayerAttachedObjectSlotUsed ( playerid, index ) ; natív IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (playerid, index);

[/pawn]

Ha használtátok a SetPlayerHoldingObject funkciót egy egyszerû definíció segítségével "átalakíthatjátok" az új funkciókra.:

[pawn]

#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) # Define SetPlayerHoldingObject (% 1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9) SetPlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9)

#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) # Define StopPlayerHoldingObject (% 1) RemovePlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)

#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1); # Define IsPlayerHoldingObject (% 1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1);

[/pawn]


Újításnak számít az is, hogy több helyen is lehet színezni a bevitt szöveget.

Használata egyszerû: {SZÍN KÓD}Üzenet

[pawn]

SendClientMessage ( playerid,COLOR_WHITE,"Welcome to {88AA88}G{FFFFFF}rand {88AA88}L{FFFFFF}arceny" );

[/pawn]


Rendszám megadása a következdõ képen.:

[pawn]SetVehicleNumberplate ( vehicleid, szám );[/pawn]

Ez a függvény nem használható olyan jármûvekre, amelyek nincs rendszámtáblája. (PL: Hajó, Repülõ )


Jármûvek tulajdonságaira vonatkozó függvény.:

[pawn]

#define VEHICLE_PARAMS_UNSET    -1

#define VEHICLE_PARAMS_OFF  0

#define VEHICLE_PARAMS_ON  1

native SetVehicleParamsEx ( vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );

native GetVehicleParamsEx ( vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective );

[/pawn]

Ezeket a paramétereket nem kell megadni a SetVehicleParamsForPlayer ( ) függvénynél, mert automatikusan megadja az értékeket.

[pawn]

new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;

if ( strcmp ( cmdtext, "/startengine",true ) == 0 )

{

    new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );

    if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )

    {

        GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );

        SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );

    }

    return 1;

}

if ( strcmp ( cmdtext, "/stopengine",true ) == 0 )

{

    new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );

    if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )

    {

        GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );

        SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );

    }

    return 1;

}

[/pawn]


ManualVehicleEngineAndLights ( )

Az OnGameModeInit eljárás alatt lehet alkalmazni.

Ez a függvény arra szolgál, hogy egy adott jármûbe beszáll egy játékos, akkor nem indul el automatikusan a motor illetve éjjel a lámpa sem kapcsol be.


SetPlayerMapIcon ( )

[pawn]

# Define MAPICON_LOCAL 0 / / Helyi

# Define MAPICON_GLOBAL 1 / / Mindig megjelenik

# Define MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT 2 / / Helyi + Ellezörzõpont

# Define MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT 3 / / Midig megjelenik + Ellenörzõpont

native SetPlayerMapIcon ( playerid, iconid, Float : x, Float : y, Float : z, markertype, color, style = MAPICON_LOCAL ) ; natív SetPlayerMapIcon (playerid, iconid, Float: x, Float: y, Float: z, markertype, szín, stílus = MAPICON_LOCAL );

[/pawn]


AttachObjectToVehicle ( )

Szerintem egyértelmû. Tárgy csatolása jármûhöz.


Új tárgyak

Ezekhez rengeteg dokumentáció kell hogy készüljön. Néhány hasznos információ hamarosan megjelenik a SA-MP wikin. Bevezetõként, köszönet a SA-MP Béta csapatnak, a San Andreas Multiplayer most már több száz új objektumot tartalmaz, beleértve a részletes objektumokat is. Ezek új modell/objektum ID-ket használnak, amelyek alapesetben nem találhatóak meg a San Andreasban. Az ID-k teljes verziója megtalálható a GTA San Andreas mappádban a models\samp.ide fájlban, bármely 0.3c verzió telepítése után.

Új tárgyak azonosítói és képek róluk: Letöltés!


Letöltés:

0.3c R3 Kliens

0.3c R2  Linux Szerver

0.3c R2 Windows Szerver

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Ezzel sok új lehetõség lesz majd,kösz a leírást. :D Fõleg ez az új SendClientMessage-s cucc tetszik :D:D

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Nem csak a SendClientMessage-t lehet szinezni hanem a Create3DTextLabel-t is:

(Elsõ képernyõkép a 0.3c-bõl :D)

samp079q.png

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

És azokat az uj objecteket mivel lehet betenni a játékba?

Mert megnéztem és már bent vannak a San Andreas/Models mappába..

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Átlátható fal:

Ez nem samp bug, hanem a fal hibás..

Rendszám:

Kalcor is említette, hogy ez lesz minden kocsi rendszáma

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

valaki áttudja kldeni a klienset? pls (MSN: [email protected])

én meg mintha bannolva lennék :angry:

Hoppá! A Google Chrome nem tudott csatlakozni a team.sa-mp.com webhelyhez :dodge:

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Ez nekem még elég elhamarkodottnak tûnik...

Ez nem "hivatalos" kiadás, csak azért adták ki, hogy teszteljük és ha hibákat találunk azt jelentsük.

Ha már nem érkezik több jelentés, akkor kiadják az elsõ hivatalos verziót.


RC-2

- Javítva egy crash, ami a játékoshoz csatolt objektumok használata esetén jeletkezik a GTA San Andreas EU kiadásában.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Az official fórumon mindenki azt keresi, hogy ezeket az objecteket h lehet MTA-ba berakni. Még én is :D

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Az official fórumon mindenki azt keresi, hogy ezeket az objecteket h lehet MTA-ba berakni. Még én is :D

Hát nagy dolog lenne...  :)

De szerintem biztos fognak készíteni valamit, amivel könnyíthetnek az Objectek elhelyezésében.  :D


Itt letölthetitek az új objectek képeit id-kel: LINK

Kösz, hozzáadtam a Fõ Posthoz.  ;)

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Az official fórumon mindenki azt keresi, hogy ezeket az objecteket h lehet MTA-ba berakni. Még én is :D

Ebben benne vannak: LINK

Nem MTA de a képrõl nézve egész jó :D

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Az official fórumon mindenki azt keresi, hogy ezeket az objecteket h lehet MTA-ba berakni. Még én is :D

Hát nagy dolog lenne...  :)

De szerintem biztos fognak készíteni valamit, amivel könnyíthetnek az Objectek elhelyezésében.  :D


Itt letölthetitek az új objectek képeit id-kel: LINK

Kösz, hozzáadtam a Fõ Posthoz.  ;)

Van már egy mapeditor amivel lehet lerakni az új objectokat, de az olyan, hogy pénzért se mappolnék vele.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Ez nekem még elég elhamarkodottnak tûnik...

Nos szerintem is...

Bõven elég lett volna, ha joval késõbb kezdik el. Hiszem még mostis rengeteg 0.3a-es szerver van...

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Az lett volna a legjobb, ha 0.3b lett volna ez. És 0.3b-t pedig nem adják ki nyár végén.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Vendég
A téma le van zárva, így nem szólhatsz hozzá!
Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0