Szerző Téma: Barát-rendszer[HUN]  (Megtekintve 2733 alkalommal)

Nem elérhető stamp

Barát-rendszer[HUN]
« Dátum: 2013. Április 01. - 00:06:39 »
+4 Show voters

Tudom ,hogy már régebben felrakták ez a scriptet de én nem tudtam letölteni és hát ebbõl gondolom ,hogy az újoncok mint én is nem tudják letölteni ezért felrakom ide. Letöltöttem azt angol eredetit és nagyjából lefordítottam!Egészséggel használjátok!
Script telepítése:
-Kicsomagolod
-A \"Filterscript\" mappába bemásolod ami a .rar-ban van
-A \"Scriptfiles\" mappába nyitol egy olyan mappát ,hogy \"friendUsers\"
-A \"server.cfg\" fájlba a filterscripthez beirod , hogy \"friend\"
-Elmented és elindítod a szervert
 

http://www.solidfiles.com/d/a0c1e541ea/

 

/*               
         ********************************
            FRD.Friend script
         ********************************
Érteleme:
A szervereken lehetõvé teszi hogy ismerkedj a játékosokkal!
Verzió:
1.0
Fejlesztõ:
Nem találtam meg :/
Fordító:
      stampiii
Keletkezése:
17/09/2011:
Fordítás keletkezése:
    30/03/2013:
*/
#define FILTERSCRIPT
#define AMIGODIALOG 9876
#define MESGEDIALOG 9877
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <DOF2>
#include <sscanf2>
#include <foreach>
new Text:BackGround;
new Text:TextString[MAX_PLAYERS] = {Text:INVALID_TEXT_DRAW, ...};
new Text:ListString[MAX_PLAYERS] = {Text:INVALID_TEXT_DRAW, ...};
new StringTimer[MAX_PLAYERS];
new FriendTimer[MAX_PLAYERS];
forward HideMessageBoxForPlayer(playerid);
forward HideFriendBoxForPlayer(playerid);
forward SetMessageBoxForPlayer(playerid, string[]);
forward SetFriendBoxForPlayer(playerid, string[]);
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new string[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
    return string;
}
stock GetPlayerNameIns(playerid)
{
    new string[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
new stringLength = strlen(string);
strins(string, \"~n~\", stringLength);
    return string;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\"Egyszerû Ismerõs rendszer betöltése sikeres.\");
print(\"-------------------------------------------\\n\");
//
BackGround = TextDrawCreate(640.000000, 336.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(BackGround, 255);
TextDrawFont(BackGround, 1);
TextDrawLetterSize(BackGround, 0.600000, 12.000000);
TextDrawColor(BackGround, -1);
TextDrawSetOutline(BackGround, 0);
TextDrawSetProportional(BackGround, 1);
TextDrawSetShadow(BackGround, 1);
TextDrawUseBox(BackGround, 1);
TextDrawBoxColor(BackGround, 119);
TextDrawTextSize(BackGround, 480.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DOF2_Exit();
return 1;
}
public SetMessageBoxForPlayer(playerid, string[])
{
KillTimer(StringTimer[playerid]);
TextDrawSetString(TextString[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, BackGround);
TextDrawShowForPlayer(playerid, TextString[playerid]);
return 1;
}
public SetFriendBoxForPlayer(playerid, string[])
{
KillTimer(FriendTimer[playerid]);
TextDrawSetString(ListString[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, ListString[playerid]);
return 1;
}
public HideFriendBoxForPlayer(playerid)
{
KillTimer(FriendTimer[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ListString[playerid]);
return 1;
}
public HideMessageBoxForPlayer(playerid)
{
KillTimer(StringTimer[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, BackGround);
TextDrawHideForPlayer(playerid, TextString[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextString[playerid] = TextDrawCreate(483.000000, 337.000000, \"Üdvözöllek:\");
TextDrawBackgroundColor(TextString[playerid], 255);
TextDrawFont(TextString[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(TextString[playerid], 0.210000, 1.400000);
TextDrawColor(TextString[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(TextString[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(TextString[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(TextString[playerid], 1);
TextDrawUseBox(TextString[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(TextString[playerid], 0xFFFFFF00);
TextDrawTextSize(TextString[playerid], 638.000000, 0.000000);
//
ListString[playerid] = TextDrawCreate(156.000000, 165.000000, \"Elérhetõ Barátok:\");
TextDrawBackgroundColor(ListString[playerid], 255);
TextDrawFont(ListString[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(ListString[playerid], 0.410000, 0.799999);
TextDrawColor(ListString[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(ListString[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(ListString[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(ListString[playerid], 1);
TextDrawUseBox(ListString[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(ListString[playerid], 119);
TextDrawTextSize(ListString[playerid], 390.000000, 20.000000);
//
new USER_FILE[64], AmigosOnline;
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(!DOF2_FileExists(USER_FILE)) DOF2_CreateFile(USER_FILE);
foreach(Player, i)
{
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(i)) == 1)
{
   AmigosOnline++;
   new iStr[50];
   format(iStr, sizeof(iStr), \"~n~~n~%s csatlakozott.\", GetPlayerNameEx(playerid));
   SetMessageBoxForPlayer(i, iStr);
   StringTimer = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", i);
}
}
//
new iStr[128];
format(iStr, sizeof(iStr), \"Üdvözöllek %s,~n~~n~Sikeresen kapcsolódott.~n~~n~Elérhetõ Barátok: %i\", GetPlayerNameEx(playerid), AmigosOnline);
TextDrawSetString(TextString[playerid], iStr);
TextDrawShowForPlayer(playerid, BackGround);
TextDrawShowForPlayer(playerid, TextString[playerid]);
StringTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawDestroy(Text:TextString[playerid]);
TextDrawDestroy(Text:ListString[playerid]);
TextString[playerid] = Text:INVALID_TEXT_DRAW;
ListString[playerid] = Text:INVALID_TEXT_DRAW;
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
foreach(Player, i)
{
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(i)) == 1)
{
   new iStr[50];
   format(iStr, sizeof(iStr), \"~n~~n~%s has lecsatlakozott.\", GetPlayerNameEx(playerid));
   SetMessageBoxForPlayer(i, iStr);
   StringTimer = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", i);
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case AMIGODIALOG:
{
   if(!response)
   {
      SendClientMessage(GetPVarInt(playerid, \"AmigoRequest\"), 0x33AA33AA, \"(*) A meghívást elutasították.\");
      DeletePVar(playerid, \"AmigoRequest\");
      SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Ön elutasította a meghívást.\");
      return 1;
   }
   new USER_FILE[64], FRIEND_FILE[64];
   new giveplayerid = GetPVarInt(playerid, \"AmigoRequest\");
   format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
   DOF2_SetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid), 1);
   format(FRIEND_FILE, sizeof(FRIEND_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
   DOF2_SetInt(FRIEND_FILE, GetPlayerNameEx(playerid), 1);
   DOF2_SaveFile();
   SendClientMessage(giveplayerid, 0x33AA33AA, \"(*) A meghívást elfogadták.\");
   SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Te már elfogadtad a meghívást.\");
   DeletePVar(playerid, \"AmigoRequest\");
}
case MESGEDIALOG:
{
   if(!response) return 1;
   new command[128];
   format(command, sizeof(command), \"%i %s\", GetPVarInt(playerid, \"ClickedPlayer\"), inputtext);
   cmd_msg(playerid, command);
}
}   
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(clickedplayerid)) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Õ nem a barátod.\");
SetPVarInt(playerid, \"ClickedPlayer\", clickedplayerid);
ShowPlayerDialog(playerid, MESGEDIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Üzenet küldése a barátnak.\", \"Üzenet írása.\", \"Küld\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:friend(playerid, params[])
{
new giveplayerid;
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) /friend [playerid]\");
if(playerid == giveplayerid) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Nem lehetsz saját magad barátja.\");
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid)) == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Már barátja vagy a játékosnak.\");
new iStr[70];
format(iStr, sizeof(iStr), \"(*) You sent an invitation to %s for a friendship.\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, iStr);
format(iStr, sizeof(iStr), \"%s Barátod akarok lenni.\\nElfogadod?\", GetPlayerNameEx(playerid));
ShowPlayerDialog(giveplayerid, AMIGODIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Ön elfogadja?\", iStr, \"Igen\", \"Nem\");
SetPVarInt(giveplayerid, \"AmigoRequest\", playerid);
return 1;
}
CMD:deletefriend(playerid, params[])
{
new giveplayerid;
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) /deletefriend [playerid]\");
if(playerid == giveplayerid) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Magadat nem törölheted.\");
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid)) != 1) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Te nem vagy barátja a játékosnak.\");
new iStr[70];
format(iStr, sizeof(iStr), \"(*) Te törölted %s a barátod.\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, iStr);
format(iStr, sizeof(iStr), \"(*) %s deleted you as friend.\", GetPlayerNameEx(playerid));
SendClientMessage(giveplayerid, 0x33AA33AA, iStr);
DOF2_SetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid), 0);
//
new FRIEND_FILE[64];
format(FRIEND_FILE, sizeof(FRIEND_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
DOF2_SetInt(FRIEND_FILE, GetPlayerNameEx(playerid), 0);
DOF2_SaveFile();
return 1;
}
CMD:myfriends(playerid, params[])
{
new count = 0;
new iStr[1024] = \"Friends Online:~n~\";
foreach(Player, i)
{
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(i)) == 1)
{
   strins(iStr, GetPlayerNameIns(i), strlen(iStr));
   count++;
}
}
if(count == 0)
{
SetFriendBoxForPlayer(playerid, \"Elérhetõ Barátok:~n~Nincs fennt online ismerõsöd.\");
FriendTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideFriendBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
}
else
{
SetFriendBoxForPlayer(playerid, iStr);
FriendTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideFriendBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
}
return 1;
}
CMD:creditsfs(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"Simple Friend System - Credits\");
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"Delevelopers:\");
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Luke \\\"Larceny\\\" Godoy.\");
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Los.\");
return 1;
}
CMD:helpfs(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"Parancsok:\");
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"/friend(barát) - /deletefriend - /msg(üzenet küldése[katt a fülre]) - /creditsfs - /helpfs - /myfriends(Elérhetõ barátok)\");
return 1;
}
CMD:msg(playerid, params[])
{
new giveplayerid, gMsg[128];
if(sscanf(params, \"us[128]\", giveplayerid, gMsg)) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) /msg [playerid] [üzenet]\");
if(playerid == giveplayerid) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Magadnak nem küldhetsz üzenetet.\");
if(strcmp(gMsg,\"^\",true) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) \'\'^\'\' Karakter nem megengedett.\");
if(strcmp(gMsg,\"~\",true) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) \'\'~\'\' Karakter nem megengedett.\");
new iStr[256], gStr[164];
format(iStr, sizeof(iStr), \"%s Says: ~n~%s\", GetPlayerNameEx(playerid), gMsg);
format(gStr, sizeof(gStr), \"%s Says: %s\", GetPlayerNameEx(playerid), gMsg);
SetMessageBoxForPlayer(giveplayerid, iStr);
StringTimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", giveplayerid);
SendClientMessage(giveplayerid, -1, gStr);
//
format(iStr, sizeof(iStr), \"To %s: ~n~%s\", GetPlayerNameEx(giveplayerid), gMsg);
format(gStr, sizeof(gStr), \"To %s: %s\", GetPlayerNameEx(giveplayerid), gMsg);
SetMessageBoxForPlayer(playerid, iStr);
SetMessageBoxForPlayer(playerid, iStr);
StringTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, gStr);
return 1;
}

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #1 Dátum: 2013. Április 01. - 01:30:10 »
0 Show voters
Nemrossz,nemtalálkoztam még ilyennel :)

Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #2 Dátum: 2013. Április 01. - 09:36:20 »
0 Show voters
Én se láttam még ilyen megoldásút ment a  + bár nem fogom felhasználni :)

Nem elérhető stamp

Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #3 Dátum: 2013. Április 01. - 12:12:57 »
0 Show voters
Köszii :)

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #4 Dátum: 2013. Április 01. - 12:29:47 »
0 Show voters
Szép lett, adok egy +-t :)
OFF: de nem a hivatalos fórumról áthozott cuccokhoz kellett volna rakni?

Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #5 Dátum: 2013. Április 02. - 01:10:28 »
0 Show voters
Jó lett dobtam a pluszt!

Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #6 Dátum: 2013. Április 02. - 15:55:40 »
0 Show voters
Nem találkoztam még ilyennel én sem, viszont a fordításban találtam pár elírást, és olyat is ami nem volt lefordítva.

Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #7 Dátum: 2013. Április 08. - 15:41:57 »
0 Show voters
Én találkoztam már külföldi RP szervereken hasonlóval. Ott úgy volt, hogy odamentél egy emberhez Bemutatkoztál és csak onnantól láttad a nevét a Chat-en. Elõtte nem. De ez is jó.  :thumbsup:

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #8 Dátum: 2013. Május 16. - 08:32:25 »
0 Show voters
Felhasználom lehetséges :)

Barát-rendszer[HUN]
« Válasz #9 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 23:16:29 »
0 Show voters
Csak úgy elkezdtem nézegetni, és kiszúrtam ezt:
 

format(iStr, sizeof(iStr), \"~n~~n~%s has lecsatlakozott.\", GetPlayerNameEx(playerid));

 
:P

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal