GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Hivatalos fórumról áthozott szkriptek => A témát indította: stamp - 2013. Április 01. - 00:06:39

Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: stamp - 2013. Április 01. - 00:06:39

Tudom ,hogy már régebben felrakták ez a scriptet de én nem tudtam letölteni és hát ebbõl gondolom ,hogy az újoncok mint én is nem tudják letölteni ezért felrakom ide. Letöltöttem azt angol eredetit és nagyjából lefordítottam!Egészséggel használjátok!
Script telepítése:
-Kicsomagolod
-A \"Filterscript\" mappába bemásolod ami a .rar-ban van
-A \"Scriptfiles\" mappába nyitol egy olyan mappát ,hogy \"friendUsers\"
-A \"server.cfg\" fájlba a filterscripthez beirod , hogy \"friend\"
-Elmented és elindítod a szervert
 

http://www.solidfiles.com/d/a0c1e541ea/

 

/*               
         ********************************
            FRD.Friend script
         ********************************
Érteleme:
A szervereken lehetõvé teszi hogy ismerkedj a játékosokkal!
Verzió:
1.0
Fejlesztõ:
Nem találtam meg :/
Fordító:
      stampiii
Keletkezése:
17/09/2011:
Fordítás keletkezése:
    30/03/2013:
*/
#define FILTERSCRIPT
#define AMIGODIALOG 9876
#define MESGEDIALOG 9877
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <DOF2>
#include <sscanf2>
#include <foreach>
new Text:BackGround;
new Text:TextString[MAX_PLAYERS] = {Text:INVALID_TEXT_DRAW, ...};
new Text:ListString[MAX_PLAYERS] = {Text:INVALID_TEXT_DRAW, ...};
new StringTimer[MAX_PLAYERS];
new FriendTimer[MAX_PLAYERS];
forward HideMessageBoxForPlayer(playerid);
forward HideFriendBoxForPlayer(playerid);
forward SetMessageBoxForPlayer(playerid, string[]);
forward SetFriendBoxForPlayer(playerid, string[]);
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new string[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
    return string;
}
stock GetPlayerNameIns(playerid)
{
    new string[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
new stringLength = strlen(string);
strins(string, \"~n~\", stringLength);
    return string;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\"Egyszerû Ismerõs rendszer betöltése sikeres.\");
print(\"-------------------------------------------\\n\");
//
BackGround = TextDrawCreate(640.000000, 336.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(BackGround, 255);
TextDrawFont(BackGround, 1);
TextDrawLetterSize(BackGround, 0.600000, 12.000000);
TextDrawColor(BackGround, -1);
TextDrawSetOutline(BackGround, 0);
TextDrawSetProportional(BackGround, 1);
TextDrawSetShadow(BackGround, 1);
TextDrawUseBox(BackGround, 1);
TextDrawBoxColor(BackGround, 119);
TextDrawTextSize(BackGround, 480.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DOF2_Exit();
return 1;
}
public SetMessageBoxForPlayer(playerid, string[])
{
KillTimer(StringTimer[playerid]);
TextDrawSetString(TextString[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, BackGround);
TextDrawShowForPlayer(playerid, TextString[playerid]);
return 1;
}
public SetFriendBoxForPlayer(playerid, string[])
{
KillTimer(FriendTimer[playerid]);
TextDrawSetString(ListString[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, ListString[playerid]);
return 1;
}
public HideFriendBoxForPlayer(playerid)
{
KillTimer(FriendTimer[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ListString[playerid]);
return 1;
}
public HideMessageBoxForPlayer(playerid)
{
KillTimer(StringTimer[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, BackGround);
TextDrawHideForPlayer(playerid, TextString[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextString[playerid] = TextDrawCreate(483.000000, 337.000000, \"Üdvözöllek:\");
TextDrawBackgroundColor(TextString[playerid], 255);
TextDrawFont(TextString[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(TextString[playerid], 0.210000, 1.400000);
TextDrawColor(TextString[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(TextString[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(TextString[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(TextString[playerid], 1);
TextDrawUseBox(TextString[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(TextString[playerid], 0xFFFFFF00);
TextDrawTextSize(TextString[playerid], 638.000000, 0.000000);
//
ListString[playerid] = TextDrawCreate(156.000000, 165.000000, \"Elérhetõ Barátok:\");
TextDrawBackgroundColor(ListString[playerid], 255);
TextDrawFont(ListString[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(ListString[playerid], 0.410000, 0.799999);
TextDrawColor(ListString[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(ListString[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(ListString[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(ListString[playerid], 1);
TextDrawUseBox(ListString[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(ListString[playerid], 119);
TextDrawTextSize(ListString[playerid], 390.000000, 20.000000);
//
new USER_FILE[64], AmigosOnline;
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(!DOF2_FileExists(USER_FILE)) DOF2_CreateFile(USER_FILE);
foreach(Player, i)
{
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(i)) == 1)
{
   AmigosOnline++;
   new iStr[50];
   format(iStr, sizeof(iStr), \"~n~~n~%s csatlakozott.\", GetPlayerNameEx(playerid));
   SetMessageBoxForPlayer(i, iStr);
   StringTimer = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", i);
}
}
//
new iStr[128];
format(iStr, sizeof(iStr), \"Üdvözöllek %s,~n~~n~Sikeresen kapcsolódott.~n~~n~Elérhetõ Barátok: %i\", GetPlayerNameEx(playerid), AmigosOnline);
TextDrawSetString(TextString[playerid], iStr);
TextDrawShowForPlayer(playerid, BackGround);
TextDrawShowForPlayer(playerid, TextString[playerid]);
StringTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawDestroy(Text:TextString[playerid]);
TextDrawDestroy(Text:ListString[playerid]);
TextString[playerid] = Text:INVALID_TEXT_DRAW;
ListString[playerid] = Text:INVALID_TEXT_DRAW;
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
foreach(Player, i)
{
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(i)) == 1)
{
   new iStr[50];
   format(iStr, sizeof(iStr), \"~n~~n~%s has lecsatlakozott.\", GetPlayerNameEx(playerid));
   SetMessageBoxForPlayer(i, iStr);
   StringTimer = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", i);
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case AMIGODIALOG:
{
   if(!response)
   {
      SendClientMessage(GetPVarInt(playerid, \"AmigoRequest\"), 0x33AA33AA, \"(*) A meghívást elutasították.\");
      DeletePVar(playerid, \"AmigoRequest\");
      SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Ön elutasította a meghívást.\");
      return 1;
   }
   new USER_FILE[64], FRIEND_FILE[64];
   new giveplayerid = GetPVarInt(playerid, \"AmigoRequest\");
   format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
   DOF2_SetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid), 1);
   format(FRIEND_FILE, sizeof(FRIEND_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
   DOF2_SetInt(FRIEND_FILE, GetPlayerNameEx(playerid), 1);
   DOF2_SaveFile();
   SendClientMessage(giveplayerid, 0x33AA33AA, \"(*) A meghívást elfogadták.\");
   SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Te már elfogadtad a meghívást.\");
   DeletePVar(playerid, \"AmigoRequest\");
}
case MESGEDIALOG:
{
   if(!response) return 1;
   new command[128];
   format(command, sizeof(command), \"%i %s\", GetPVarInt(playerid, \"ClickedPlayer\"), inputtext);
   cmd_msg(playerid, command);
}
}   
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(clickedplayerid)) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Õ nem a barátod.\");
SetPVarInt(playerid, \"ClickedPlayer\", clickedplayerid);
ShowPlayerDialog(playerid, MESGEDIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Üzenet küldése a barátnak.\", \"Üzenet írása.\", \"Küld\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:friend(playerid, params[])
{
new giveplayerid;
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) /friend [playerid]\");
if(playerid == giveplayerid) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Nem lehetsz saját magad barátja.\");
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid)) == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Már barátja vagy a játékosnak.\");
new iStr[70];
format(iStr, sizeof(iStr), \"(*) You sent an invitation to %s for a friendship.\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, iStr);
format(iStr, sizeof(iStr), \"%s Barátod akarok lenni.\\nElfogadod?\", GetPlayerNameEx(playerid));
ShowPlayerDialog(giveplayerid, AMIGODIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Ön elfogadja?\", iStr, \"Igen\", \"Nem\");
SetPVarInt(giveplayerid, \"AmigoRequest\", playerid);
return 1;
}
CMD:deletefriend(playerid, params[])
{
new giveplayerid;
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) /deletefriend [playerid]\");
if(playerid == giveplayerid) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Magadat nem törölheted.\");
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid)) != 1) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Te nem vagy barátja a játékosnak.\");
new iStr[70];
format(iStr, sizeof(iStr), \"(*) Te törölted %s a barátod.\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, iStr);
format(iStr, sizeof(iStr), \"(*) %s deleted you as friend.\", GetPlayerNameEx(playerid));
SendClientMessage(giveplayerid, 0x33AA33AA, iStr);
DOF2_SetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(giveplayerid), 0);
//
new FRIEND_FILE[64];
format(FRIEND_FILE, sizeof(FRIEND_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(giveplayerid));
DOF2_SetInt(FRIEND_FILE, GetPlayerNameEx(playerid), 0);
DOF2_SaveFile();
return 1;
}
CMD:myfriends(playerid, params[])
{
new count = 0;
new iStr[1024] = \"Friends Online:~n~\";
foreach(Player, i)
{
new USER_FILE[64];
format(USER_FILE, sizeof(USER_FILE), \"SFSUsers/%s.ini\", GetPlayerNameEx(playerid));
if(DOF2_GetInt(USER_FILE, GetPlayerNameEx(i)) == 1)
{
   strins(iStr, GetPlayerNameIns(i), strlen(iStr));
   count++;
}
}
if(count == 0)
{
SetFriendBoxForPlayer(playerid, \"Elérhetõ Barátok:~n~Nincs fennt online ismerõsöd.\");
FriendTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideFriendBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
}
else
{
SetFriendBoxForPlayer(playerid, iStr);
FriendTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideFriendBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
}
return 1;
}
CMD:creditsfs(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"Simple Friend System - Credits\");
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"Delevelopers:\");
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Luke \\\"Larceny\\\" Godoy.\");
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Los.\");
return 1;
}
CMD:helpfs(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"Parancsok:\");
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, \"/friend(barát) - /deletefriend - /msg(üzenet küldése[katt a fülre]) - /creditsfs - /helpfs - /myfriends(Elérhetõ barátok)\");
return 1;
}
CMD:msg(playerid, params[])
{
new giveplayerid, gMsg[128];
if(sscanf(params, \"us[128]\", giveplayerid, gMsg)) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) /msg [playerid] [üzenet]\");
if(playerid == giveplayerid) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) Magadnak nem küldhetsz üzenetet.\");
if(strcmp(gMsg,\"^\",true) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) \'\'^\'\' Karakter nem megengedett.\");
if(strcmp(gMsg,\"~\",true) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(*) \'\'~\'\' Karakter nem megengedett.\");
new iStr[256], gStr[164];
format(iStr, sizeof(iStr), \"%s Says: ~n~%s\", GetPlayerNameEx(playerid), gMsg);
format(gStr, sizeof(gStr), \"%s Says: %s\", GetPlayerNameEx(playerid), gMsg);
SetMessageBoxForPlayer(giveplayerid, iStr);
StringTimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", giveplayerid);
SendClientMessage(giveplayerid, -1, gStr);
//
format(iStr, sizeof(iStr), \"To %s: ~n~%s\", GetPlayerNameEx(giveplayerid), gMsg);
format(gStr, sizeof(gStr), \"To %s: %s\", GetPlayerNameEx(giveplayerid), gMsg);
SetMessageBoxForPlayer(playerid, iStr);
SetMessageBoxForPlayer(playerid, iStr);
StringTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HideMessageBoxForPlayer\", 6000, false, \"i\", playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, gStr);
return 1;
}
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: Beckham - 2013. Április 01. - 01:30:10
Nemrossz,nemtalálkoztam még ilyennel :)
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: Scripter,mapper [Aldo] - 2013. Április 01. - 09:36:20
Én se láttam még ilyen megoldásút ment a  + bár nem fogom felhasználni :)
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: stamp - 2013. Április 01. - 12:12:57
Köszii :)
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: EnterR - 2013. Április 01. - 12:29:47
Szép lett, adok egy +-t :)
OFF: de nem a hivatalos fórumról áthozott cuccokhoz kellett volna rakni?
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: Ðouble - 2013. Április 02. - 01:10:28
Jó lett dobtam a pluszt!
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: vektor1998 - 2013. Április 02. - 15:55:40
Nem találkoztam még ilyennel én sem, viszont a fordításban találtam pár elírást, és olyat is ami nem volt lefordítva.
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: Szucsor - 2013. Április 08. - 15:41:57
Én találkoztam már külföldi RP szervereken hasonlóval. Ott úgy volt, hogy odamentél egy emberhez Bemutatkoztál és csak onnantól láttad a nevét a Chat-en. Elõtte nem. De ez is jó.  :thumbsup:
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: scripter01 - 2013. Május 16. - 08:32:25
Felhasználom lehetséges :)
Cím: Barát-rendszer[HUN]
Írta: Hun_Norberto - 2013. Augusztus 12. - 23:16:29
Csak úgy elkezdtem nézegetni, és kiszúrtam ezt:
 

format(iStr, sizeof(iStr), \"~n~~n~%s has lecsatlakozott.\", GetPlayerNameEx(playerid));

 
:P