Szerző Téma: Emergency mod - Villogó lámpák  (Megtekintve 2632 alkalommal)

Emergency mod - Villogó lámpák
« Dátum: 2015. Július 18. - 18:56:24 »
+3
Sziasztok!
A mai nap \"editeltem\" egy olyan scriptet, amely hasonló a cleo módokban található emergency módokhoz. (Magyarul a jármű első fényszórói szépen villognak :) )
Eredeti Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=571926
Amit érdemes róla tudni:
Jelenleg úgy van beállítva, ha a jármű elkezd szirénázni, akkor a lámpa is villog, ha kikapcsolja akkor nem villog. !De ha át állítod \"#define plo 0\"-át 1-re akkor az összes olyan jármű (függetlenül hogy van szirénája, vagy nincs), akkor a 2-es gombbal is tudod de/aktiválni a villogást.
Tudom, lehet egyszerű a script, de lehet valakinek majd jól jön, és még nem nagyon találtam itt.
Lássuk is a scriptet:
 

#include <a_samp>
#define plc 1 //ha ez a szám 1, akkor az összes olyan jármű ami tud szirénázni, az tud \"villogni\" abban az esetben ha be van kapcsolva a sziréna
#define plo 0 //ha ez a szám 1, akkor bármelyik jármű tud \"villogni\" a 2es gomb segítségével
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new iFlashCount = 0;
new FlashTime[MAX_VEHICLES];
new iFlash[MAX_PLAYERS];
forward OnLightFlash(vehicleid);
public OnLightFlash(vehicleid)
{
    new panels, doors, lights, tires;
    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
    switch(iFlashCount)
    {
       case 0: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 2, tires);
        case 1: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
        case 2: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 2, tires);
        case 3: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 4, tires);
        case 4: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
        case 5: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 4, tires);
    }
    if(iFlashCount >=5) iFlashCount = 0;
    else iFlashCount++;
    return 1;
}
public OnVehicleSirenStateChange(playerid, vehicleid, newstate)
{
        if(newstate && iFlash[playerid] == 0)
{
    iFlash[playerid]=1;
   FlashTime[vehicleid] = SetTimerEx(\"OnLightFlash\", 120, true, \"d\", vehicleid);//minnél nagyobb a ms annál lassabban villog
}
        if(!newstate && iFlash[playerid] == 1)
        {
            iFlash[playerid]=0;
            new panels, doors, lights, tires;
            KillTimer(FlashTime[vehicleid]);
            GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
        }
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    new panels, doors, lights, tires;
    for(new i=0; i<GetVehiclePoolSize(); i++)
    {
       KillTimer(FlashTime);
        GetVehicleDamageStatus(i, panels, doors, lights, tires);
         UpdateVehicleDamageStatus(i, panels, doors, 0, tires);
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION) && plo == 1)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(iFlash[playerid] == 0)
{
   iFlash[playerid]=1;
   FlashTime[vehicleid] = SetTimerEx(\"OnLightFlash\", 120, true, \"d\", vehicleid);//minnél nagyobb a ms annál lassabban villog
}
else
{
   iFlash[playerid]=0;
   new panels, doors, lights, tires;
            KillTimer(FlashTime[vehicleid]);
            GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
iFlash[playerid]=0;
new panels, doors, lights, tires;
    KillTimer(FlashTime[vehicleid]);
    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
    UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 18. - 19:00:52 írta _[G]M[K]_Sh1ft_ »

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Emergency mod - Villogó lámpák
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 18. - 19:05:18 »
0
Ezt kerestem

Emergency mod - Villogó lámpák
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 18. - 22:18:06 »
0
Pfú, köszi kerestem :) Jó lett ment a \"+\"

Emergency mod - Villogó lámpák
« Válasz #3 Dátum: 2015. Július 19. - 16:40:27 »
0
Köszönöm! :D

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Emergency mod - Villogó lámpák
« Válasz #5 Dátum: 2015. Július 19. - 17:53:18 »
0
Áthelyeztem.

Emergency mod - Villogó lámpák
« Válasz #6 Dátum: 2017. Január 13. - 08:29:09 »
0
Ütős lett. 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal