Szerző Téma: GTA V - Online gameplay  (Megtekintve 5655 alkalommal)

GTA V - Online gameplay
« Válasz #30 Dátum: 2013. augusztus 20. - 21:13:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1377024162\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41382\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Lesz itt is \"nem hivatalos\" multiplayer abban biztos vagyok :)
 
Már máshol leírtam de:
 

Ezen kívül én még mindig azt mondom, hogy a SAMP lesz a legutolsó nagy GTA multiplayer modifikáció. Az IV-be berakták a live-protect módot, tehát bizonyos változókat cheat védelem miatt nem lehetett átírni, csak patchelt dll-el, amivel meg LIVE-ra nem mehettél fel. Gyakorlatilag megölték ezzel a modolhatósági lehetõséget, emellett az új fizikai meg grafikai meg mittudomén milyen motorok rohadtul megnehezítették a visszafejtést, és az alacsony szintû munkákat (egy teleportáláshoz kb. 10-15 helyen kell a játék memóriáját módosítani, míg GTA:SA-ban ez három hely: a 3 koordináta). Emellett egyre jobb lesz a grafika, ezzel kb. megölik az interiorok és egyéb hasonló dolgok lehetõségét, a modolhatóságot csökkenteni fogják a jobb és újabb RAGE fájformátumokkal. Összességében már az IV-re történõ programozás (értsd: programozás, nem IVMP szerver létrehozása) is egy rémálom volt, ne is beszéljünk akkor, mi lesz a V-vel, vagy ne adj isten, egy új generációra érkezõ GTA-val.
 
[/quote]
És ez titeket miben érint? Nyilván, ha valakinek hatszor annyi munkája van egy azonos dologgal az újabb motorok miatt, akkor nem fog ugyanolyan gyorsan kijönni egy multiplayer mód. A SAMP team pedig valószínû (bár ezt senki se tudja biztosan) nem fogja megszüntetni a SAMP fejlesztését csak úgy, mert köszönik de megvan a projekt. Az MTA dettó: elvégre írtak egy komplett API-t a SA-hez (game_sa), nem hiszem, hogy meg fogják ezt csinálni a V-vel is huzamosabb idõn belül. Bár ha kéne választanom a kettõ közt, biztos az MTA-t mondanám.
Majd jön valami open-source multiplayer mód amit az emberek hatezer fele leforkolnak és lesz öt-hat V:MP mód. Az MTA-t nem forkolják le, mert van egy stabil felhasználóbázis, de az IV:MP-nek most sincs, és hatezer fele módolják meg forkolják a szervert meg a klienst. És még így is alíg van szerver.
Már más világot élünk. Csak összehasonlításképp: a GTA:SA reverse engineering téma már bõven 100 oldal fölött jár GTAForums-on, ellentétben a GTA IV Reverse Engineering topic, ami jelenleg olyan 5-6 oldalas, és az utolsó HSZ valamikor 2012-ben volt.
U.i.: most olvastam, hogy VÉGRE, VÉGRE bezár a Games for Windows Live (ideillõ zene). Talán akkor nem lesz a R* olyan hülye hogy xlive-protected-eszk sz*rokat épít be a social clubba.
 
[/quote]
Akárhogy illesztettem be a Google Fordítóba a most leírt dolgokat krisk, nem jutottam dûlõre!!! De 3 óra próbálkozással valami ilyet köpött ki:
有人幫助我,因為這是如此的不正確船尾!

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
GTA V - Online gameplay
« Válasz #31 Dátum: 2013. augusztus 20. - 22:05:38 »
0 Show voters
\"Someone help me, because it is so incorrect poop!\"
Annyi a lényeg, hogy több meló van a fejlettebb grafikus meg fizikai motorokkal (amiket a GTA IV használ, pl.) mint a régebbi San Andreas-ossal. Ez nem azt jelenti, hogy nehezebb rajtuk dolgozni, csak több idõt vesz igénybe a játék visszafejtése. Az MTA írt egy komplett, több ezer soros kódot arra, hogy a GTA:SA játék visszafejtett részeit egy olyan programnyelven (C++) tudják érvényesíteni, amivel egyszerûbb szórakozni. Ezt több fejlesztõ dobta össze évek alatt. Kétlem, hogy amennyiben a GTA:SA ilyen szintû visszafejtése is ennyi évbe tellett több fejlesztõnek, akkor az új (de fõképpen bonyorultabb) motorokkal a jövõben hamar készülne valami mód hozzá, vagy ha készülne, akkor biztos open-source (mindenki számára elérhetõ forráskód) lenne, amit meg leforkolnának egyben (tehát leszednék a kódot, javítanák, majd egy új projekt nevén újraindítanák). MTA is nyilt forráskódú, de mivel a beküldött kódmódosítások általában bekerülnek hamar, ezért igazából nincs értelme leforkolni.
De az IV:MP jelenleg, mivel egy nem fejlesztett sz*r, ezért mindenki a saját verzióit csinálja az alapból.
A \"reverse engineering topic\" azt jelenti, ahová a GTAFórumos IDA Pro-n (egy fizetõs, nagyvállalatoknak szánt visszafejtõ program) szocializálódott emberkék visszafejtik a játékot, és kiposztolják a játék struktúráját és a struktúrákat használó memóriacímeket, amiket te fel tudsz használni a programozás során.
A SAMP meg az MTA szeirntem nem fognak V-területre menni, mivel nekik nem éri meg (vannak playerek SA-ban is), emelett azt is hozzá kell tenni, hogy a III-erát ugyanaz a renderware motoron alapuló Rockstar által kifejlesztett játék engine hajtja, tehát az MTA és a SAMP volt honnan táplálkozzon (mivel asszem mindkettõjüknek volt VC projektjük).
Innentõl meg én nem sok jövõt jóslok a GTA V-re érkezõ harmadik fél által kiadott multiplayeres módnak. DE ha tényleg igaz lesz, és megszûnik a Games for Windows Live, ami korlátozta a modolhatóságot (bizonyos változókat, pl. élet, meg fegyver adatok, nem engedte módosítani cheat ellenes okok miatt), akkor talán lesz valaki, aki megcsinálja.
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 20. - 22:09:12 írta krisk »

GTA V - Online gameplay
« Válasz #32 Dátum: 2013. augusztus 20. - 23:02:09 »
0 Show voters
Oké hagyjuk, örülök neked meg mindenkinek, várjuk a GTA V-öt! :D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
GTA V - Online gameplay
« Válasz #33 Dátum: 2013. augusztus 21. - 16:54:36 »
0 Show voters
Reméljük, hogy az V fejlesztõi meglepnek minket, saját szerver fejlesztési lehetõségekkel.
Itt az alap, GTA V:MP ( GTA Online ) -ra gondolok, nem valami feltört szarra.

GTA V - Online gameplay
« Válasz #34 Dátum: 2013. augusztus 21. - 17:01:26 »
0 Show voters
Jó dolog az is hogy lehet venni házat meg kocsit. Már az feldobja :)

GTA V - Online gameplay
« Válasz #35 Dátum: 2013. augusztus 21. - 17:30:33 »
+1 Show voters
Nekem azt tetszik hogy elég keményen lehet öltöztetni a karaktereket, így feltételezem hogy a Multiplayer változatban is meglehet ezt csinálni. Sokkal jobb lesz, a játékosok nem fognak azonos skineket hordani (többnyire) és többféle ruhád lehet, lehet vagány utcai ruhád, alkalmi ruha stb stb 1 karakteren, és nem változik a feje meg a teste is a ruhához.
Amit hektorka is mondott, hogy lehet házat venni tényleg überel mindent. Nem mintha a GTA SA-ban nem lehetett interiorokkal megcsinálni szinte az összes házra, de a Multiplayer már alapból ezzel rendelkezik és ezt lehet fokozni gondolom majd a jövõben. A házad elég faszán belehet rendezni ahol az ismerõseid tenglenghetnek. A házadnak interiorszerû garázsa lehet, ahol a verdákat tarthatod. Ez is mind fasza és új.
Ezek mellett baromira tetszik hogy újra lehet autókat tuningolni, méghozzá nem is rossz: autók színezése, felnik, egyéb alkatrészek.
A gameplay videóban látszik bal oldalt lent hogy az autónak van Top Speedje, Acceleration (gyorsulás), Braking (fékezés) és Traction (tapadás). Feltételezem hogy az autókat belülrõl is lehet tuningolni, gumikat is lehet rajta cserélni nem csak felniket, akár motort és turbót lehet beletenni. Lassan egy Need for Speed játékkal ér ez fel, csak annyi a különbség hogy ez elég hatalmas open world, a Need For Speed sokszor csak free mode-ban érheti ezt csak el: és ez még csak egy kis része a GTA V-nek. Ha belülrõl mégse lehetne tuningolni, szerintem a leendõ PC verzióban moddinggal simán elérhetõ a kívánt változás, ha már egy ekkora alapot idedob a GTA V.
És ami nagyon tetszik, hogy még több cuccal újra találkozhatunk: tetoválás, fodrászat, ahogy még egyedibbé tudjuk változtatni karaktereinket, a multiban is reméljük lehetõvé válik hogy mások is lássák a tetoválásokat és a hajviseletet, ezzel ismét több ezer/millió kinézet változatot létrehozva 1 karakterre.
A karaktereknek ismét vannak olyan képességeik, mint a Stamina, Shooting, Stength, Stealth Driving stb stb amikrõl a Rockstargames már be is jelentette hogy fejleszthetõk. Feltételezem a Strength fejlesztése miatt újra találkozunk a konditermekkel, ahogy a Stamina is ezt mutatja, sõt, futás és úszás is fejleszteni fogja ezeket a képességeket.
És ezek azok, amik személy szerint tetszenek legjobban, amikért már alapból megéri venni a GTA V-öt. És emellett még mennyi új dolog van, amirõl nem TUDUNK, vagy nem írtam le? :D

GTA V - Online gameplay
« Válasz #36 Dátum: 2013. augusztus 21. - 22:16:34 »
0 Show voters
Krisk vázolta a kalózok oldalát elég szépen, és jó érvekkel. Viszont most nem azt mondom, de aki szeretne egy ilyen kaliberû játékkal majd játszani, az megfogja venni, mivel krisk. Lesz benne tõzsde meg ilyen online autó-házvétel, amikhez meg kell adnod az adataidat, és szerintem egy noname \"hacker\" csoportnak nem fog mindenki ilyet csak úgy megadni, szóval V-nek sikere lesz az tuti.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal