Lesz itt is \"nem hivatalos\" multiplayer abban biztos vagyok Már máshol leírtam de: Ezen kívül én még mindig azt mondom, hogy a SAMP lesz a legutolsó nagy GTA multiplayer modifikáció. Az IV-be berakták a live-protect módot, tehát bizonyos változókat cheat védelem miatt nem lehetett átírni, csak patchelt dll-el, amivel meg LIVE-ra nem mehettél fel. Gyakorlatilag megölték ezzel a modolhatósági lehetõséget, emellett az új fizikai meg grafikai meg mittudomén milyen motorok rohadtul megnehezítették a visszafejtést, és az alacsony szintû munkákat (egy teleportáláshoz kb. 10-15 helyen kell a játék memóriáját módosítani, míg GTA:SA-ban ez három hely: a 3 koordináta). Emellett egyre jobb lesz a grafika, ezzel kb. megölik az interiorok és egyéb hasonló dolgok lehetõségét, a modolhatóságot csökkenteni fogják a jobb és újabb RAGE fájformátumokkal. Összességében már az IV-re történõ programozás (értsd: programozás, nem IVMP szerver létrehozása) is egy rémálom volt, ne is beszéljünk akkor, mi lesz a V-vel, vagy ne adj isten, egy új generációra érkezõ GTA-val. [/quote]És ez titeket miben érint? Nyilván, ha valakinek hatszor annyi munkája van egy azonos dologgal az újabb motorok miatt, akkor nem fog ugyanolyan gyorsan kijönni egy multiplayer mód. A SAMP team pedig valószínû (bár ezt senki se tudja biztosan) nem fogja megszüntetni a SAMP fejlesztését csak úgy, mert köszönik de megvan a projekt. Az MTA dettó: elvégre írtak egy komplett API-t a SA-hez (game_sa), nem hiszem, hogy meg fogják ezt csinálni a V-vel is huzamosabb idõn belül. Bár ha kéne választanom a kettõ közt, biztos az MTA-t mondanám.Majd jön valami open-source multiplayer mód amit az emberek hatezer fele leforkolnak és lesz öt-hat V:MP mód. Az MTA-t nem forkolják le, mert van egy stabil felhasználóbázis, de az IV:MP-nek most sincs, és hatezer fele módolják meg forkolják a szervert meg a klienst. És még így is alíg van szerver.Már más világot élünk. Csak összehasonlításképp: a GTA:SA reverse engineering téma már bõven 100 oldal fölött jár GTAForums-on, ellentétben a GTA IV Reverse Engineering topic, ami jelenleg olyan 5-6 oldalas, és az utolsó HSZ valamikor 2012-ben volt.U.i.: most olvastam, hogy VÉGRE, VÉGRE bezár a Games for Windows Live (ideillõ zene). Talán akkor nem lesz a R* olyan hülye hogy xlive-protected-eszk sz*rokat épít be a social clubba. [/quote]Akárhogy illesztettem be a Google Fordítóba a most leírt dolgokat krisk, nem jutottam dûlõre!!! De 3 óra próbálkozással valami ilyet köpött ki:有人幫助我,因為這是如此的不正確船尾!
Lesz itt is \"nem hivatalos\" multiplayer abban biztos vagyok
Ezen kívül én még mindig azt mondom, hogy a SAMP lesz a legutolsó nagy GTA multiplayer modifikáció. Az IV-be berakták a live-protect módot, tehát bizonyos változókat cheat védelem miatt nem lehetett átírni, csak patchelt dll-el, amivel meg LIVE-ra nem mehettél fel. Gyakorlatilag megölték ezzel a modolhatósági lehetõséget, emellett az új fizikai meg grafikai meg mittudomén milyen motorok rohadtul megnehezítették a visszafejtést, és az alacsony szintû munkákat (egy teleportáláshoz kb. 10-15 helyen kell a játék memóriáját módosítani, míg GTA:SA-ban ez három hely: a 3 koordináta). Emellett egyre jobb lesz a grafika, ezzel kb. megölik az interiorok és egyéb hasonló dolgok lehetõségét, a modolhatóságot csökkenteni fogják a jobb és újabb RAGE fájformátumokkal. Összességében már az IV-re történõ programozás (értsd: programozás, nem IVMP szerver létrehozása) is egy rémálom volt, ne is beszéljünk akkor, mi lesz a V-vel, vagy ne adj isten, egy új generációra érkezõ GTA-val. [/quote]És ez titeket miben érint? Nyilván, ha valakinek hatszor annyi munkája van egy azonos dologgal az újabb motorok miatt, akkor nem fog ugyanolyan gyorsan kijönni egy multiplayer mód. A SAMP team pedig valószínû (bár ezt senki se tudja biztosan) nem fogja megszüntetni a SAMP fejlesztését csak úgy, mert köszönik de megvan a projekt. Az MTA dettó: elvégre írtak egy komplett API-t a SA-hez (game_sa), nem hiszem, hogy meg fogják ezt csinálni a V-vel is huzamosabb idõn belül. Bár ha kéne választanom a kettõ közt, biztos az MTA-t mondanám.Majd jön valami open-source multiplayer mód amit az emberek hatezer fele leforkolnak és lesz öt-hat V:MP mód. Az MTA-t nem forkolják le, mert van egy stabil felhasználóbázis, de az IV:MP-nek most sincs, és hatezer fele módolják meg forkolják a szervert meg a klienst. És még így is alíg van szerver.Már más világot élünk. Csak összehasonlításképp: a GTA:SA reverse engineering téma már bõven 100 oldal fölött jár GTAForums-on, ellentétben a GTA IV Reverse Engineering topic, ami jelenleg olyan 5-6 oldalas, és az utolsó HSZ valamikor 2012-ben volt.U.i.: most olvastam, hogy VÉGRE, VÉGRE bezár a Games for Windows Live (ideillõ zene). Talán akkor nem lesz a R* olyan hülye hogy xlive-protected-eszk sz*rokat épít be a social clubba. [/quote]Akárhogy illesztettem be a Google Fordítóba a most leírt dolgokat krisk, nem jutottam dûlõre!!! De 3 óra próbálkozással valami ilyet köpött ki:有人幫助我,因為這是如此的不正確船尾!