Összes szavazó: 118
Annyit tárgyaltok rajta ott az MTA, egy tökéletes alap.. Mafia II MP, és a GTA IV MP is azt használja..
Norbi, tudom, hogy nem nagyon tervezted
csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote]Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 03. - 18:34:15 )Én a jogi részére lennék kíváncsi Pl a SA:FP fan made-nek minõsül? [/quote]MTA se hivatalos, az lesz hivatalos amit a R* elfogad és támogat. [/quote] Nem hinném, hogy a R* különösebben foglalkozik még a GTA:SA-val ilyen téren.Meg szerintem ezek a FAN-MADE dolgok soha se izgatták õket, max elismerõen csettintettek, hogy \"ez igen, alkotnak valamit a srácok\". [/quote]Szóval elvileg igen.
Én a jogi részére lennék kíváncsi Pl a SA:FP fan made-nek minõsül? [/quote]MTA se hivatalos, az lesz hivatalos amit a R* elfogad és támogat. [/quote] Nem hinném, hogy a R* különösebben foglalkozik még a GTA:SA-val ilyen téren.Meg szerintem ezek a FAN-MADE dolgok soha se izgatták õket, max elismerõen csettintettek, hogy \"ez igen, alkotnak valamit a srácok\". [/quote]Szóval elvileg igen.
MTA se hivatalos, az lesz hivatalos amit a R* elfogad és támogat. [/quote] Nem hinném, hogy a R* különösebben foglalkozik még a GTA:SA-val ilyen téren.Meg szerintem ezek a FAN-MADE dolgok soha se izgatták õket, max elismerõen csettintettek, hogy \"ez igen, alkotnak valamit a srácok\". [/quote]Szóval elvileg igen.
Nem hinném, hogy a R* különösebben foglalkozik még a GTA:SA-val ilyen téren.Meg szerintem ezek a FAN-MADE dolgok soha se izgatták õket, max elismerõen csettintettek, hogy \"ez igen, alkotnak valamit a srácok\". [/quote]Szóval elvileg igen.
Norbi, tudom, hogy nem nagyon tervezted Állandóan azt irogatom, hogy ne csak én döntsek el mindent, azt akarom, ami a többségnek jó. csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote]Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat. [/quote]Ez az ötlet nem rossz, akkor már úgykéne, hogy lenne egy laucher vagy valami, és letölti azokat az eredeti map fájlokat (9MB). És az eredetit vissza lehetne rakni a módoltra(10-15MB között lehet). És ha úgyvan, akkor ezeket én megírom, meg valahogy úgykéne, hogy ha original map van, akkor csak olyan szerverekre tud felmenni, ha a bemódolt akkor meg csak az olyankora, ez szerintem úgylenne megoldható, hogy a kapcsolódáskor lekérné egy txt -ben lévõ számot (pl.: 1) és akkor felengedi a módolt szerverre, de az eredeti maposra nem, ha 0 akkor felengedné az eredeti mapposra, de a módoltra nem.De ez csak az én véleményem, hogy így lenne legegyszerübb.
csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote]Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat. [/quote]Ez az ötlet nem rossz, akkor már úgykéne, hogy lenne egy laucher vagy valami, és letölti azokat az eredeti map fájlokat (9MB). És az eredetit vissza lehetne rakni a módoltra(10-15MB között lehet). És ha úgyvan, akkor ezeket én megírom, meg valahogy úgykéne, hogy ha original map van, akkor csak olyan szerverekre tud felmenni, ha a bemódolt akkor meg csak az olyankora, ez szerintem úgylenne megoldható, hogy a kapcsolódáskor lekérné egy txt -ben lévõ számot (pl.: 1) és akkor felengedi a módolt szerverre, de az eredeti maposra nem, ha 0 akkor felengedné az eredeti mapposra, de a módoltra nem.De ez csak az én véleményem, hogy így lenne legegyszerübb.
Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag:
Még mindig nem kezdettel hozzá? Pedig nagyon kíváncsi lennék. Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag: De mit adnátok hozzá az MTA-hoz?Azt semmi értelme tovább fejleszteni, minden kész van már benne.Szerintem 2 féle lehetõség van ha nem 0-ról írjátok:- kiindulni SA-MP 0.2.5-bõl.vagy- kiindulni egy régebbi multiplayerbõl pl. San Andreas Party. Ez egy régebbi fejlesztés nagyrészt Ywa (egy holland programozó) készítette. Nekem a forrása megvan, régen szereztem meg. Ha gondoljátok PMben oda adhatom. Delphiben készült, elég komplikált, mert DirectX nincs Delphihez tudtommal és C++-ban kell hozzá írni egy segéd dll-t (chatbox miatt kell) ahhoz viszont nincs forrás és újra kell írni. [/quote]Megnézném, ha nem baj és el is küldöd a forását.E: Meg leltem, és Norbi, lehet tényleg ebbõl kéne kiindulni. (San Andreas Party
Norbi, tudom, hogy nem nagyon tervezted Állandóan azt irogatom, hogy ne csak én döntsek el mindent, azt akarom, ami a többségnek jó. csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote]Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat. [/quote]Ez az ötlet nem rossz, akkor már úgykéne, hogy lenne egy laucher vagy valami, és letölti azokat az eredeti map fájlokat (9MB). És az eredetit vissza lehetne rakni a módoltra(10-15MB között lehet). És ha úgyvan, akkor ezeket én megírom, meg valahogy úgykéne, hogy ha original map van, akkor csak olyan szerverekre tud felmenni, ha a bemódolt akkor meg csak az olyankora, ez szerintem úgylenne megoldható, hogy a kapcsolódáskor lekérné egy txt -ben lévõ számot (pl.: 1) és akkor felengedi a módolt szerverre, de az eredeti maposra nem, ha 0 akkor felengedné az eredeti mapposra, de a módoltra nem.De ez csak az én véleményem, hogy így lenne legegyszerübb. [/quote]Irtam a listába (amit most nem lehet megnézni, mert nincs weboldal...), hogy mod letöltés biztonságosan, azaz leellenõrzi, hogy az egy engedélyezett mod, stb. és aztán letölti egy központi helyrõl... Felõlem lehet igy is, tehát forditva, hogy az eredeti map-ot is le lehessen tölteni... Még mindig nem kezdettel hozzá? Pedig nagyon kíváncsi lennék. Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag: [/quote]De mit adnátok hozzá az MTA-hoz?Azt semmi értelme tovább fejleszteni, minden kész van már benne.Szerintem 2 féle lehetõség van ha nem 0-ról írjátok:- kiindulni SA-MP 0.2.5-bõl.vagy- kiindulni egy régebbi multiplayerbõl pl. San Andreas Party. Ez egy régebbi fejlesztés nagyrészt Ywa (egy holland programozó) készítette. Nekem a forrása megvan, régen szereztem meg. Ha gondoljátok PMben oda adhatom. Delphiben készült, elég komplikált, mert DirectX nincs Delphihez tudtommal és C++-ban kell hozzá írni egy segéd dll-t (chatbox miatt kell) ahhoz viszont nincs forrás és újra kell írni. [/quote]Megnézném, ha nem baj és el is küldöd a forását.E: Meg leltem, és Norbi, lehet tényleg ebbõl kéne kiindulni. (San Andreas Party [/quote]Nem tudom, le akartam tölteni gtamodding.com-ról (pontosabban a limetric.com-ról, vagy mirõl) a forráskódját, és az avast blokkolta a szerver exe-t (és igy az egész archivum oda).De nekem az a gondom ezzel az ötlettel, hogy legyen egy alap, hogy akkor az én ötletemet, amivel a internetes játékot meg lehetne oldani (ha egyáltalán mûködik az ötletem...), lehet, hogy még nehezebben lehet majd megvalósitani, mert be van már minden állitva pl. a RakNet-re, de ha leirjátok nekem, hogy miért kell hozzá mindenképpen egy alap, felõlem lehet... Csak ez a dilemmám, hogy nehezebb lesz-e egy alapot átirni.
csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote]Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat. [/quote]Ez az ötlet nem rossz, akkor már úgykéne, hogy lenne egy laucher vagy valami, és letölti azokat az eredeti map fájlokat (9MB). És az eredetit vissza lehetne rakni a módoltra(10-15MB között lehet). És ha úgyvan, akkor ezeket én megírom, meg valahogy úgykéne, hogy ha original map van, akkor csak olyan szerverekre tud felmenni, ha a bemódolt akkor meg csak az olyankora, ez szerintem úgylenne megoldható, hogy a kapcsolódáskor lekérné egy txt -ben lévõ számot (pl.: 1) és akkor felengedi a módolt szerverre, de az eredeti maposra nem, ha 0 akkor felengedné az eredeti mapposra, de a módoltra nem.De ez csak az én véleményem, hogy így lenne legegyszerübb. [/quote]Irtam a listába (amit most nem lehet megnézni, mert nincs weboldal...), hogy mod letöltés biztonságosan, azaz leellenõrzi, hogy az egy engedélyezett mod, stb. és aztán letölti egy központi helyrõl... Felõlem lehet igy is, tehát forditva, hogy az eredeti map-ot is le lehessen tölteni... Még mindig nem kezdettel hozzá? Pedig nagyon kíváncsi lennék. Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag: [/quote]De mit adnátok hozzá az MTA-hoz?Azt semmi értelme tovább fejleszteni, minden kész van már benne.Szerintem 2 féle lehetõség van ha nem 0-ról írjátok:- kiindulni SA-MP 0.2.5-bõl.vagy- kiindulni egy régebbi multiplayerbõl pl. San Andreas Party. Ez egy régebbi fejlesztés nagyrészt Ywa (egy holland programozó) készítette. Nekem a forrása megvan, régen szereztem meg. Ha gondoljátok PMben oda adhatom. Delphiben készült, elég komplikált, mert DirectX nincs Delphihez tudtommal és C++-ban kell hozzá írni egy segéd dll-t (chatbox miatt kell) ahhoz viszont nincs forrás és újra kell írni. [/quote]Megnézném, ha nem baj és el is küldöd a forását.E: Meg leltem, és Norbi, lehet tényleg ebbõl kéne kiindulni. (San Andreas Party [/quote]Nem tudom, le akartam tölteni gtamodding.com-ról (pontosabban a limetric.com-ról, vagy mirõl) a forráskódját, és az avast blokkolta a szerver exe-t (és igy az egész archivum oda).De nekem az a gondom ezzel az ötlettel, hogy legyen egy alap, hogy akkor az én ötletemet, amivel a internetes játékot meg lehetne oldani (ha egyáltalán mûködik az ötletem...), lehet, hogy még nehezebben lehet majd megvalósitani, mert be van már minden állitva pl. a RakNet-re, de ha leirjátok nekem, hogy miért kell hozzá mindenképpen egy alap, felõlem lehet... Csak ez a dilemmám, hogy nehezebb lesz-e egy alapot átirni.
Még mindig nem kezdettel hozzá? Pedig nagyon kíváncsi lennék. Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag: [/quote]De mit adnátok hozzá az MTA-hoz?Azt semmi értelme tovább fejleszteni, minden kész van már benne.Szerintem 2 féle lehetõség van ha nem 0-ról írjátok:- kiindulni SA-MP 0.2.5-bõl.vagy- kiindulni egy régebbi multiplayerbõl pl. San Andreas Party. Ez egy régebbi fejlesztés nagyrészt Ywa (egy holland programozó) készítette. Nekem a forrása megvan, régen szereztem meg. Ha gondoljátok PMben oda adhatom. Delphiben készült, elég komplikált, mert DirectX nincs Delphihez tudtommal és C++-ban kell hozzá írni egy segéd dll-t (chatbox miatt kell) ahhoz viszont nincs forrás és újra kell írni. [/quote]Megnézném, ha nem baj és el is küldöd a forását.E: Meg leltem, és Norbi, lehet tényleg ebbõl kéne kiindulni. (San Andreas Party [/quote]Nem tudom, le akartam tölteni gtamodding.com-ról (pontosabban a limetric.com-ról, vagy mirõl) a forráskódját, és az avast blokkolta a szerver exe-t (és igy az egész archivum oda).De nekem az a gondom ezzel az ötlettel, hogy legyen egy alap, hogy akkor az én ötletemet, amivel a internetes játékot meg lehetne oldani (ha egyáltalán mûködik az ötletem...), lehet, hogy még nehezebben lehet majd megvalósitani, mert be van már minden állitva pl. a RakNet-re, de ha leirjátok nekem, hogy miért kell hozzá mindenképpen egy alap, felõlem lehet... Csak ez a dilemmám, hogy nehezebb lesz-e egy alapot átirni.
Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag: [/quote]De mit adnátok hozzá az MTA-hoz?Azt semmi értelme tovább fejleszteni, minden kész van már benne.Szerintem 2 féle lehetõség van ha nem 0-ról írjátok:- kiindulni SA-MP 0.2.5-bõl.vagy- kiindulni egy régebbi multiplayerbõl pl. San Andreas Party. Ez egy régebbi fejlesztés nagyrészt Ywa (egy holland programozó) készítette. Nekem a forrása megvan, régen szereztem meg. Ha gondoljátok PMben oda adhatom. Delphiben készült, elég komplikált, mert DirectX nincs Delphihez tudtommal és C++-ban kell hozzá írni egy segéd dll-t (chatbox miatt kell) ahhoz viszont nincs forrás és újra kell írni. [/quote]Megnézném, ha nem baj és el is küldöd a forását.E: Meg leltem, és Norbi, lehet tényleg ebbõl kéne kiindulni. (San Andreas Party [/quote]Nem tudom, le akartam tölteni gtamodding.com-ról (pontosabban a limetric.com-ról, vagy mirõl) a forráskódját, és az avast blokkolta a szerver exe-t (és igy az egész archivum oda).De nekem az a gondom ezzel az ötlettel, hogy legyen egy alap, hogy akkor az én ötletemet, amivel a internetes játékot meg lehetne oldani (ha egyáltalán mûködik az ötletem...), lehet, hogy még nehezebben lehet majd megvalósitani, mert be van már minden állitva pl. a RakNet-re, de ha leirjátok nekem, hogy miért kell hozzá mindenképpen egy alap, felõlem lehet... Csak ez a dilemmám, hogy nehezebb lesz-e egy alapot átirni.