InterpolateCameraLookAtEgy játékos kamerájának nézetét az egyik pontról a másikra irányítja
Paraméterek:
(playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT)
playerid A játékos azonosítója akinek a kameráját mozgatjuk
Float:FromX A kamera kezdõ nézetének helye az X tengelyen
Float:FromY A kamera kezdõ nézetének helye az Y tengelyen
Float:FromZ A kamera kezdõ nézetének helye az Z tengelyen
Float:ToX A kamera nézetének végsõ pontja az X tengelyen
Float:ToY A kamera nézetének végsõ pontja az Y tengelyen
Float:ToZ A kamera nézetének végsõ pontja az Z tengelyen
time A mozgás idõtartama miliszekundumban
cut A mozgás típusa.Alapbeállítása CAMERA_Cut. Használd a CAMERA_MOVE típust a gördülékeny mozgásért
Visszatérés A függvény nem tér vissza semmilyen értékkel
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni!
Wiki:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraLookAt