Szerző Téma: TextDrawSetPreviewModel  (Megtekintve 1142 alkalommal)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
TextDrawSetPreviewModel
« Dátum: 2013. július 31. - 16:01:52 »
0 Show voters
\"Add.png\"Ez a funkció SA:MP 0.3x verzióba került be, kisebb verzióknál nem érvényes.
Paraméterek:
 
( Text:text, modelindex )

 
text - Megadjuk a textdrawot amelyiket szeretnénk formálni.
modelindex - A sa:mp object ID száma.
Return - Ennek a függvénynek nincsen visszatérése.
Példa:
 
new Text:textdraw;
public OnGameModeInit()
{
textdraw = TextDrawCreate(320.0, 240.0, \"_\");
TextDrawFont(textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
TextDrawUseBox(textdraw, 1);
TextDrawBoxColor(textdraw, 0x000000FF);
TextDrawTextSize(textdraw, 40.0, 40.0);
TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 411); //Megjelenitsûk az egyik jármûvet( Infernus ).
        //TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 1); //Skinek megjelenitése.
        //TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 18646); //Object megjelenitése.
return 1;
}

 
\"32px-Circle-style-warning.png\"FONTOS! A megjelenitésért szükséges használni TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW ha nem használjuk akkor lehetséges, hogy nem jeleniti meg!
\"32px-Circle-style-warning.png\"FONTOS! Szükséges, hogy használj hozzá PlayerTextDrawBackgroundColor függvény a backrount beállításokért!
Kapcsolandó Függvények:
TextDrawSetPreviewRot - A forgatás beállítása( 3D ).
TextDrawSetPreviewVehCol - Jármû színének beállítása( 3D ).
TextDrawFont - Font beállítása a textdrawnak.
Kapcsolnadó Callback:
OnPlayerClickTextDraw - Textdraw lekérése amelyikre rákattintunk.
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewModel
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 31. - 16:18:26 írta ZyZu »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal